Je komt toch uit Utrecht? Hoe komt het dan dat je PSV’er bent?
——
- Ja, altijd fan van de beste
- Nee, ook de barre tijden komen we door
- Wat?
- Voetbal interesseert mij geen hol
0 stemmers
Je komt toch uit Utrecht? Hoe komt het dan dat je PSV’er bent?
——
0 stemmers
hebben jullie een lievelings ik vertrek aflevering
0 stemmers
‘Boeit mij nul’ is een vast gezegde geworden bij ons thuis
Ik mis biodanza! En friet op Kreta.
Edit: oh wacht, die laatste zijn de jonge naïevelingen in Griekenland denk ik. Henka heette zij, weet ik nog.
Minigolf op Curacao/Aruba
Is henka niet van biodanza?
Ik vind het echt lastig om 1 favoriete te kiezen!
Nee André en Henka zijn de naïevelingen op Kreta 🫶🏻
HAHAHA nee door mij ook ![]()
![]()
![]()
ik ben echt een grootgenieter van dit programma
oh ik heb minigolven op bonaire nooit gezien ik heb weer wat te doen vanaovnd!
Huh dat zijn de scheetjes! Die zijn legendarisch.
Ik ga ook nog altijd goed op dat gezin in Frankrijk waarbij het kind moest bellen met de loodgieter en iets te eerlijk antwoordde dat zijn vader de wasmachine had opgeblazen.
Wij hebben het nog vaak over het huis van karton
Omg vergeten we nou de paardenfluisteraar die met haar dubbel zo oude ex een retreat centre ging bouwen in frankrijk en aan het einde een relatie had met een dubbel zo oude Fransman?
O ja, dat die man op een gegeven moment precies dezelfde kleur had als hun container haha.
En later gingen ze uit elkaar en toen ging zij met zijn broer volgens mij
De familie Hobbelen met varken Kliko
En ik heb altijd nog lol om een man die bij de gemeente? o.i.d. ging uitleggen waarom ze een bepaald geldbedrag niet hadden: “yes eh, we have eh eh woekerpolis” maar ik weet niet welke aflevering dat is
Ik had vandaag een afspraak voor botox en nam mijn kind mee.
Mijn moeder vond dit echt niet kunnen, een slecht voorbeeld voor mijn dochter (ze is 4). Ik vond het zelf dus wel echt een goed idee want ze is 4 dus ze snapt niet wat botox is en dit was een positieve ‘spuitjes’ ervaring want zij hoefde niks en ik was blij en deed alsof het geen pijn deed ![]()
Mijn moeder
0 stemmers
Ook als ze het wel snapt lijkt het me niet zo’n ramp? Kinderen zien het ook als je je opmaakt of in een corrigerend hemd wurmt of lenzen in doet. Iets doen waardoor je jezelf mooier voelt of beter van in je vel is imo niet iets negatiefs.
Ik vind de taal eromheen veel belangrijker en van grotere invloed (denk ik!!). Zo van “mama gaat even iets voor zichzelf doen omdat ik er blij van word” ipv “ew ik haat rimpels” ff een simpel voorbeeld ![]()
Eentje die vrij recent is met een stel waarvan de vader ook meeging maar elke keer een ongelukje had met de graafmachine
Ik heb deze matching met m’n vriend (nu man) in 2010/2011 gekocht met relatiedatum en een tekst van ‘ons nummer’ toen. We hebben hem nog steeds, m’n man draagt hem soms nog