Stel je persoonlijke vraag #58

Hahahaha ja die man die steeds omkukelde pracht televisie

1 like

Eet jij je diepvriesfruit bevroren?

• Ja lekker
  • Ja maar liever niet
  • Bij hoge uitzondering
  • Nee veel te koud/niet lekker
  • Ik eet dit sowieso niet

0 stemmers

2 likes

Alleen mango eet ik soms zo, als een soort ijssnack. De rest niet.

3 likes

Net als @sashiko alleen de mango als ‘ijsje’, maar verder niet

2 likes

Diepvriesfruit gaat hier door de ontbijtsmoothie, maar dat halen we de avond daarvoor al uit de diepvries. Anders is het echt veel te koud.

2 likes

Granaatappelpitten direct uit de vriezer is echt een snack/ijsje

1 like

Dit klinkt geweldig, weet je welke aflevering precies? :grimacing:

1 like

Oh ik weet het niet! Ik gebruik al jaren botox en m’n dochter weet dit niet want ik zeg altijd dat ze mooi is zoals ze is en zelf spuit ik dan botox dus nogal hypocriet van mezelf vind ik. Dus ik weet niet hoe ik ermee om moet gaan haha

1 like

Ja lastig he! Ik had er niet echt over nagedacht toen ik haar meenam maar ik vind zelf dat jezelf mooi vinden en botox hand in hand kunnen gaan want ik vind mezelf wel heel knap.

Maar ik zou haar niet het idee willen geven dat alle dingen die ik doe voor mijn uiterlijk (die ik zelf heel leuk vind om te doen) een norm is. Eigenlijk net als wat @Spencer zegt over make up. Ik zit heel vaak een half uur mijn make up te doen en dat weet zij dan ook. Ja misschien niet handig? Maar om mezelf helemaal te veranderen vind ik ook weer te

1 like

Bevroren frambozen door de sojakwark dagelijks, dat vind ik best goed te doen. De rest is veel te hard.

1 like

Wanneer je je dochter meeneemt naar de kapper of nagelsalon zien we dit niet als een probleem, terwijl dat op een bepaalde manier ook onnodige behandelingen zijn. Met botox worden lijntjes minder zichtbaar en de kapper verft je haar. Misschien hoef je het niet zo zwaar te maken, toch?

1 like

Ik vind dit eigenlijk wel een mooie vraag om over na te denken :grimacing: waar leggen we de grens.

5 likes

Ik denk dat je er als ouder sowieso niet onderuit komt dat wat jij doet (in t algemeen) een norm wordt voor je kinderen. Die kan je als kind later wel weer van je af zetten, maar is wel je basis.

9 likes

Mijn club heeft alleen maar barre tijden, heb vorig jaar bijna 300 euro voor een seizoenkaart betaald en alleen maar slecht voetbal gezien :pensive: en dit jaar gewoon weer verlengen he

1 like

Ja, dat is ook waar, ik ben ook blij met mijn eigen gezicht haha en ik hou ook van make-up opdoen en dat doe ik elke ochtend aan de ontbijttafel. Zij vindt het ook leuk om soms wat blush op te doen en te spelen met make-up en dat vind ik ook heel leuk.

Ik ga er eens wat meer over nadenken om het haar toch eens te vertellen!

Er was ook een aflevering waarbij die kerel zijn eigen grafsteen meenam vanuit Nederland, en vervolgens een spier in zijn arm scheurde bij het sjouwen ervan waardoor hij niet eens mee kon klussen. Echt goud was dat haha

3 likes

Wacht even. Zijn EIGEN grafsteen?

2 likes

Ik kende iemand die zijn eigen urn alvast op zijn schouw had staan. En die was nog niet gegraveerd, want dan zou de sterdatum er anders uitzien dan de geboortedatum.

Familie in Eindhoven en psv dominantie in de late jaren 90 (en nu :star_struck::star_struck::star_struck::star_struck::star_struck:)

Maar wel ooit als 5 jarige gekozen en altijd ‘fan’ gebleven, heb nooit geswitcht in de mindere jaren.

Maakt dat het een beetje acceptabeler?

Edit: de meeste Ajax fans hier komen toch ook niet uit Amsterdam? De grote 3 clubs hebben allemaal fans door het hele land volgens mij.

5 likes
Bewaar jij koekjesblikken?
  • Nee gooi ik weg
  • Koop ik nooit
  • Ja, daar doe ik andere koekjes in
  • Ja, gebruik ik voor andere spullen

0 stemmers

Bij ons thuis was het vroeger dus exact deze meme:

27 likes