Dit is wat mijn grootouders de serre noemden. Is dit gewoon een serre?
Overigens lijkt een serre mij heel leuk om te hebben, maar dan wel een leuke bohemien achtige met heel veel planten en rieten meubels
Dit is wat mijn grootouders de serre noemden. Is dit gewoon een serre?
Overigens lijkt een serre mij heel leuk om te hebben, maar dan wel een leuke bohemien achtige met heel veel planten en rieten meubels
Ja maar het koste ook duizenden euro’s. Lijkt me voor normale mensen gewoon niet in verhouding tot het gemak.
Buren van mij ook inclusief jaccuzi. Soms kan ik gewoon hele diaologen van een film horen omdat het zo hard staat die tv. Ik snap trouwens wel hoor dat je het chill vind om tv te kijken buiten, ik keek vroeger thuis onder de overkapping altijd film op de laptop maar dan met oordoppen.
Morgen vier ik mijn verjaardag, en ik hoop zo dat het droog blijft en niet gaat onweren ![]()
Ik vind het pas lelijk als het golfplaten heeft
En dubbel lelijk als er zo’n set staat:
Maargoed ik heb een overkapping en zit er bijzonder vaak (zonder tv en/of jacuzzi) en dat gun in anderen ook, ook met golfplaten.
Eens!
Ons huis had al een carport toen we het kochten en ik kan je zeggen het is echt fucking chill om fluitend weg te rijden terwijl je iedereen om je heen ziet krabben als een malle
maar voor die paar dagen/weken per jaar dat dat is zou ik er idd ook geen duizenden euro’s aan besteden
Een serre is geïsoleerd en heeft een open verbinding met je huis, een ‘tuinkamer’ wat je op deze foto ziet niet.
Wat vind je hiervan?
0 stemmers
Wat ik vooral een gemiste kans vind is dat ze niet een happening uit eigen land hebben gekozen. Vreselijk hoor wat er toen gebeurde maar konden ze echt niets nieuwswaardigs uit eigen land/gemeente bedenken?
Ja had de cafebrand volendam, moord op Fortuyn of de vuurwerkramp in Enschede uitgekozen, veel gezelliger
Maar serieus, ik heb ook veel vragen over die 2 betonnen kolossen. Stonden die er al, en is het onderdeel van de architectuur van de wijk? Is dat speciaal hier voor neergezet?
Speciaal neergezet! Er is heel veel moeite voor gedaan en er zouden zélfs waxinelichtjes neergezet worden om de slachtoffers te herdenken ![]()
beetje zelfde vibe als blond amsterdam die anne frank op hollandse trots servies zetten
Ja en Lisa ![]()
Sorry? Blind Amsterdam heeft Lisa op een mok gezet?
Krijg jij op insta wel eens een ad te zien van eijerkamp met zo’n blonde Friese vrouw die ooit Hntm won?
0 stemmers
Oh, wat een armoe.
Hahaahahhahaha, echt van alle dingen die je had kunnen kiezen uit de zeroes ![]()
![]()
![]()
Ik ben voor…
0 stemmers