Stel je persoonlijke vraag #58

:innocent:

10 likes

Hier hebben we zo’n traditie met een deel van de familie dat we elkaar zelfgebakken koekjes geven met de kerst. Als we dan zo’n blik krijgen, dan doen we het jaar daarop onze zelfgebakken koekjes daarin die we dan inclusief blik weer teruggeven. Soms, bij ruimtegebrek, geven we het blik al eerder terug aan de persoon van wie we hem hebben gekregen.

12 likes

Ja dit was zo bizar! Maar was het niet een vriend van hem die die grafsteen tilde of hijzelf? En ging er ook een vriend van hem mee volgens mij die alle kutklusjes moest doen en daar ook helemaal niet op z’n plek zat voor m’n gevoel.

1 like

Ik heb ooit als Feyenoordfan een PSVshirt gekocht voor een vriendin, omdat ik het niet vond kunnen dat ze geen shirt had van haar team. Sindsdien is PSV al 3x kampioen geworden en ik wil niet bijgelovig zijn maar ik geloof wel dat dit mijn schuld is.

17 likes

Een (voormalig) npo kids programma dat gebruik maakt van een ai presentatrice

• Prima toch
  • Fout

0 stemmers

Dat programma, gericht op kinderen 6-12 exclusief aanbieden op TikTok

• Prima toch
  • Niet TikTok stimuleren onder die doelgroep pls

0 stemmers

zou jij als kind hebben gezien dat deze vrouw helemaal niet bestaat?

• Ja is duidelijk
  • Nee zou me best wel fucken want hoe weet je wat wel of niet echt is

0 stemmers

1 like

En waarom dan kiezen voor zo’n 13 in dozijn blonde meid als je alle opties hebt???

26 likes

We kunnen dit allemaal ook gewoon niet doen he. Kap hier gewoon mee.

19 likes

Ik had vorige week per ongeluk grapefruits gekocht in plaats van sinaasappels en begin ze na vijf dagen dagelijks eten lekker te vinden. Dus tijd voor themavragen…

Eet jij weleens verse grapefruit?

• Ja
  • Nee
  • Nooit gegeten, wil ook niet
  • Nooit gegeten, maar wil wel

0 stemmers

Vind je grapefruit lekker?

• Ja
  • Nee
  • Geen idee

0 stemmers

Eet je grapefruit met suiker?

• Ja
  • Soms
  • Nee

0 stemmers

Hoe eet jij grapefruit?

• Pellen en dan partjes eten
  • Pellen en dan bijten als een appel
  • In partjes snijden en dan happen
  • Door de helft snijden en dan lepelen
  • Verwerkt in een maaltijd
  • Als drinken, bijvoorbeeld een sapje of smoothie
  • Anders, namenlijk…

0 stemmers

2 likes

Heeft Emma heesters het niet ooit gepresenteerd, want volgens mij hebben ze 90% van haar gezicht gejat voor deze ai.

5 likes

Die TikTok corona-kleren ook :sob:
Sowieso dat een paar oude mannen die prompt hebben ingevuld

4 likes

Ah, dat verklaart het! Was gewoon benieuwd!

Zeker waar, maar vaak zie je als een persoon uit een (grote) stad komt, dat ze toch vaak voor desbetreffende club juichen.

Anyway, gefeliciteerd met jullie succes. Ik kan momenteel vrijwel alleen maar huilen bij mijn Jaxie

2 likes

Volgens de Britse inlichtingendienst GCHQ zijn er bijna 500.000 Russische soldaten gedood sinds het begin van de oorlog in OekraĆÆne.

Schrik je daar van? OekraĆÆne is volgens henzelf ongeveer 10% van dit aantal verloren (ook tering veel)

• Ja is wel heftig
  • Nee

0 stemmers

Heb je sympathie voor die Russische soldaten?

• Nee ze zijn de vijand/binnendringers etc
  • Ja het zijn ook maar mensen (mannen)

0 stemmers

2 likes

Deze is het!

Nouja ik schrik er niet van omdat ik al wel vaker schattingen in die richting gelezen heb volgens mij? Maar het is natuurlijk een hartstikke heftig aantal

6 likes

niet met het handjevol mensen dat denkt ā€˜yay lekker oorlog voeren’ natuurlijk maar heel veel russische soldaten zijn mensen uit inheemse volkeren die helemaal niet etnisch russisch zijn. zij komen uit republieken zoals ingoesjetiĆ«, tsjetsjeniĆ«, dagestan etc wat eigenlijk ook een soort bezet gebied is natuurlijk. zij worden gewoon opgepakt en gedwongen om mee te vechten. ik heb vrienden uit die regio en de mannen kunnen niet meer terug om hun familie te bezoeken omdat ze het risico lopen om opgepakt te worden en naar oekraĆÆne moeten.

niet dat het niet erg is als het slavische russen zijn maar zij worden zelf al onderdrukt door putin en moeten dan ook nog de oorlog in, echt triest.

19 likes

Las dat het meest buitensporige gedwongen soldaten percentage tov de bevolking uit het verre oosten van Rusland komen, daar ergens boven China en Mongoliƫ.

4 likes

Bij Aretha Franklin denk ik aan…

• Matthijs van Nieuwkerk
  • Niet aan Matthijs van Nieuwkerk

0 stemmers

2 likes

Bij Charles Aznavour denk ik wel aan Matthijs van Nieuwkerk. Maar heb niks met Charles Aznavour verder dus ik vind dat ook niet zo erg.

9 likes

Hahaha ja een classic, geen Nederlander is Franser dan Matthijs! Behalve misschien Rob Kemps want die kent dus alle graven op PĆØre-Lachaise.

Maar nu gaat Matthijs een programma over Aretha maken, in de VS, voor ons aller genot!

3 likes

Vlak zijn dochter niet uit he, frankrijk is leven in dat gezin

1 like