Stel je persoonlijke vraag #58

Ga jij alle wedstrijden van Nederland WK voetbal kijken?
  • Nee maar doe ik nooit
  • Alleen als het een normale tijd is niet midden in de nacht
  • Ja de tijd maakt me niet uit
  • Ik ben een nep supporter kijk alleen als “we” wat verder in het toernooi komen

0 stemmers

Wij zijn namelijk nu in de vriendengroep aan het “verdelen” bij wie we welke wedstrijd kijken, 26 juni spelen we namelijk om 1 uur maar bijna iedereen is gewoon aanwezig

Als we na 2 wedstrijden al door zijn, skip ik die 1:00 wedstrijd.

Ik ben op vrijdag vrij, dus denk dat ik die wedstrijd van de 26e wel ga kijken.
Als we verder in t toernooi een x op dinsdag ofzo op zo’n onchristelijk tijdstip moeten ga ik dat misschien juist skippen

3 likes

Zou de straat die 1940-1950 als thema heeft Auschwitz nagebouwd hebben?

Is denk ik te vroeg in de tijd voor 70 jaar van een dorp vieren.

2 likes

Maar… maar…

18 likes

In…. Flevoland

3 likes

Je verwacht een pakje, eten, boodschappen, etc. En je ziet de bezorger aan komen rijden. Wat doe jij meestal?

• Ik doe alvast de deur open en wacht
  • Ik wacht tot de bel gaat en doe dan open
  • Nvt vanwege woonsituatie/bestel nooit/blabla
  • Anders

0 stemmers

1 like

Ik sta vlak achter de deur te gluren en doe dan open zodra hij aan wil bellen :laughing:

33 likes

Out gaan bij een marathon in dit weer

• Is je eigen verantwoordelijkheid om nu 42 km te rennen
  • daar moet de organisatie maatregelen tegen nemen

0 stemmers

4 likes

Eigen verantwoordelijkheid, maar vind ook dat organisatoren best de conclusie mogen gaan trekken dat je tussen mei-sept geen marathons meer moet organiseren. Je kunt ook goed getraind totaal onverwachts onderuit gaan.

81 likes

Oh gewoon nooit meer in een stad, is echt hinderlijk af dat als je er woont je nergens meer heen kan omdat mensen een rondje willen rennen. Echt egoïstisch en asociaal.

8 likes

Ik vind een marathon voor amateurs eigenlijk sowieso een slecht en onnodig idee. Mag van mij überhaupt afgeschaft worden.

Edit: omg ik erger me altijd aan m’n moeder die 1000x met mega Duits accent überhaupt zegt en ik gebruik t nu zelf en ook nog ‘sowieso’ in de zin ervoor :weary:

6 likes

Mensen die met dit weer klussen in de tuin

• Fusilleren
  • Dat doe ik zelf

0 stemmers

1 like

Marathon laten lopen.

14 likes

Een mix van beiden, zeker een gedeelte eigen verantwoordelijkheid, maar de organisatie moet ook goed kijken naar de temperaturen/tijden en schaduw/rust/water plekken onderweg.

12 likes

Wij hebben de afgrijselijke overkapping eindelijk gesloopt en dat moest gewoon NU gebeuren. Anders haat ik klussen in de tuin met dit weer, eigenlijk überhaupt.

4 likes

Droogshampoo om je haren wassen een dag langer te rekken

• Ja handig, doe ik niet
  • Ja handig, doe ik ook
  • Was je haar gewoon als dat vet is

0 stemmers

1 like

Ik was gewoon chagrijnig vandaag en geïrriteerd door alle andere mensen op aarde, maar heb mezelf net een saucijzenbroodje, een kipnuggetbroodje en een gyros burek gegund en nu ben ik weer oké ik vind ik dat je niet geëxecuteerd hoeft te worden voor klussen en dat het best zielig en vervelend is als je out gaat tijdens een marathon.

13 likes

Ben jij een hangry persoon?

We doen even in extremen, geen nuance.

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Wat is jouw meest overheersende emotie als je het gemiddelde neemt van altijd?

• Blij
  • Bang
  • Boos

0 stemmers