Bij heel kleine baby’s kan ik me nog voorstellen dat dat super ingewikkeld wordt voor ouders dus dan op eigen risico meenemen. Maar verder wat alle kinderen betreft, ik vind dat als je die mee uitnodigt je ook wat voor ze moet regelen qua een plek om te spelen, misschien ander eten, iemand die een beetje op ze let etc. En ik heb geen zin in die kinderdagverblijf vibe, plus vind dat de ouders lekker de haren los moeten mogen gooien. Niemand van mijn vrienden gaat daar tegen protesteren hoor
. Ik vind zelf een bruiloft van vrienden ook een prima reden om mijn kind met gierende banden bij oma af te zetten.
Maar had je dan zelf gekookt? Want een cateraar kan daar toch gewoon rekening mee houden?
Wij hadden mensen met een notenallergie en die kregen een andere salade zonder noten.
Nee maar ik wil gewoon alles kunnen serveren wat ik lekker vind. En als iemand een heftige notenallergie heeft ofzo kan je toch beter helemaal niet in de buurt komen van noten? Lijkt me ook gewoon stressvol haha, want wat nou als diegene wel in contact komt met het verboden eten.
dus dan mag diegene maar niet komen?
ik weet niet of je dit echt meent maar dat zou ik wel heel sneu vinden haha
En als je moeder nou een notenallergie heeft? Mag die dan ook niet komen omdat jij pinda’s wil vreten.
Mijn moeder zou nooit een pinda allergie hebben.
Nee zou ik ook niet durven met jou als dochter
Haha nee het is niet super serieus, maar het is ook niet iets waar ik me mee bezig wil houden op zo’n dag. Daarom, eigen risico, maar zou het prima vinden om de cateraar idd wat aparts te laten maken.
@Spaarlamp als ze d’r eigen broodtrommel meeneemt
Volgens mij is dat alleen met een pinda allergie. En al helemaal een volwassene weet heus wel wat die wel en niet mag en welk eten die dus niet mee in contact mag komen.
Mijn neefje van 6 trouwens ook, maar goed daar snap ik de spanning wel meer als je t alsnog serveert.
Wie zijn irritanter?
- Mensen met hooikoorts
- Mensen met een notenallergie
0 stemmers
Vandaag begon iemand ineens weer over hooikoorts en ik was even vergeten hoe irritant die mensen zijn
Je kan toch gewoon een antihistamine pil nemen en dan heb je geen hooikoorts meer die dag? Vind dat gesnotter en van die waterige ogen ook irritant om te zien en te horen maar iets aan doodgaan aan airborne pindadeeltjes geeft me echt de rillingen van zwakte ofzo.
Als je erge hooikoorts hebt werkt het echt niet per se zo goed zodat je geen klachten meer hebt helaas! Ook word je enorm moe van die pillen
Sowieso vind ik dat mensen met hooikoorts veels te verbaal zijn. Houd gewoon je mond dicht en laat mij genieten van de zon.
Edit : dit zeg ik uiteraard niet hardop
Alles mag wel! Gezelll
Alleen denk ik dat 10 honden tegelijk niet handig is.
Dit!!! Mensen met notenallergie, of bijv. een autoimmuunziekte die continu aanwezig is ofzo hoor ik zelden. Mensen met hooikoorts echt de heeeele tijd? Niet dat je niet ff mag klagen of je je kut voelt hoor maar bij de eerste aankondiging van mooi weer beginnen ze al
Hahahaha ‘hee het wordt eindelijk lente wat fij…’’nou IK vind dat HELEMAAL niet leuk want ik heb hooikoorts ever heard of it??’
Beetje de adhd onder de allergieën
Mensen die last hebben van hooikoorts hebben daar in die periode dan ook de héle tijd actief last van, terwijl je als je geen noten eet gewoon verder kunt met je leven toch. Op zich logisch dat je mensen niet hoort over een allergie die hen niet op dat moment teistert
Ja ik vind “ik heb hooikoorts” zeggen op de eerste mooie lentedag net zo ongezellig als mensen die van te voren aankondigen dat ze het niet laat gaan maken op een feestje. Hou gewoon je mond, je bedrukt de hele sfeer!
Ja maar daarom trek ik ook het spectrum naar autoimmuunziekten waar je wel (bijna) altijd last van hebt? Ik hoor bijv m’n vriendin met diabetes t1 daar zelden zo over klagen als mensen met hooikoorts, en tis nou niet of dat iets is waar je niet veel last van hebt haha
En inderdaad wat @grace zegt zelfs als het nog niet eens aan de hand is begint het vaak al
Net als winterdepressie!
![]()
🥹🥹🥹 Omg de zon schijnt 3 uur en ik voel me zooooo veel beter ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()