Eh als je zware hooikoorts hebt kun je amper functioneren als je zo’n aanval hebt (en die heb je vrij snel te pakken als je 1 stap buiten zet of het raam open doet), het is niet zo dat je dan af en toe een klein beetje moet niezen, maar je hebt continu de tranen over je wangen lopen en moet zoveel niezen dat je verder eigenlijk niks kan van de jeuk in je hoofd. Even ter info. Niet dat iedereen het zo erg heeft, er zijn vast en zeker aanstellers, maar dat komt zeker geregeld voor.
Ja klopt maar suffer in silence aub net als de rest van de wereld
Dat gaat niet want dan kunnen we niet meer ademen ![]()
Ik denk ook niet dat deze mensen de ergernis zijn, maar juist die groep die er minder last van heeft, maar het toch in elk gesprek weet te benoemen.
Ja dat is toch ooooook niet ons probleem!!!
Ja het hoort er voor mij beetje bij om erover te klagen, omdat ik het zelf ook zo tyfusgoor vind dat ik zo rochelend zit adem te halen op het terras.
Maar ik zit er wel hoor. Meeste mensen die het echt irritant vinden dat ik klaag komen toch zelf nooit buiten dus boeit me niet.
Heb jij wel eens een lookalike van jezelf in het wild gespot? Dus niet dat je op een bekend iemand lijkt maar ineens iemand zag die op je leek
- Nee
- Ja zag ik zelf
- Ja zag die ander
- Ja zag iemand die toen bij me was
0 stemmers
Heb jij een veel voorkomend hoofd denk je? Dat je zulke gangbare gelaatstrekken hebt dat er vrij veel mensen op je lijken? Heb een vriendin die echt op veel mensen lijkt bijvoorbeeld
- Nee heel uniek
- Ja heel gangbaar
- Meer gangbaar dan uniek
- Meer uniek dan gangbaar
0 stemmers
Mag zowel dat je uniek lelijk als uniek knap bent
Random maar ik heb dit ook met mensen die koriander naar zeep vinden smaken, echt zo aanstellerig en altijd verkondigen dat ze dat gen hebben.
Ja heel lang geleden tijdens uitgaan kwam er een meisje naar mij toe en zei dat een vriend van haar op mij leek. Die ging ze toen natuurlijk meteen erbij halen en het was inderdaad precies een jongensversie van mij
Volgens mij heeft iemand dit nog vastgelegd maar de foto ben ik kwijt
Nee en vind het ook jammer dat ik nooit hoor van iemand over een kennis van hen ofzo ‘wow zij lijkt echt op jou!!’
Ik wil echt een (celeb) lookalike maar die heb ik denk ik niet. Lijkt me zo chill dat je make-up en stijl een beetje kan afkijken. Wat inspiratie opdoen.
Ik heb wel eens Anya Taylor Joy gehoord maar dat was dan in de tijd van ‘Split’ want nu ziet ze er ook totaal anders uit en hoor ik het niet meer.
Oké dat zou ik vetter vinden dan een letterlijke vrouwelijke kopie
Heb jij een broer en heb je wel eens een Snapchat of ander filter gebruikt om jezelf als man te zien?
- Nee geen broer
- Nee wel broer nooit geprobeerd
- Ja en toen leek ik (echt) op mn broer
- Ja en toen leek ik (echt) niet op mn broer
0 stemmers
Ik lijk als man best wel op mn broer maar nog meer op Ben Stiller (zoolander) op een of andere manier. Mn broer lijkt dan weer niet op Ben Stiller
Ik heb regelmatig in mijn leven gehoord op vaak ongepaste momenten dat ik een ‘apart’ hoofd heb. En dan ook nooit de toevoeging erbij dat het leuk/mooi is whatever. Maar echt verbazing in de ogen. Ik ken sowieso geen gezicht dat a-symmetrischer is dus dat is een deel van de verklaring.
Ik heb paar jaar terug wel het oudmaak filter gebruikt, ik was identiek mijn moeder. Ik en mijn vrienden schrokken er gewoon van
Die heb ik ook wel eens gehad ja, pijnlijk.
Heb jij wel eens gehoord dat je een apart hoofd hebt zonder dat ze dat uitgesproken als compliment bedoelden?
- Nee nooit
- Wel eens
- Vaak/vaker
0 stemmers
Ik krijg helemaal crisis van deze polls. Is m’n hoofd gangbaar? Uniek? Voor jezelf ben je sowieso redelijk uniek denk ik maar uiteindelijk vind ik 90% van de mensen een gangbaar hoofd hebben dus de kans dat ik daaronder val is vrij groot. Ik ben wel herkenbaar maar ook standaard???
Haha snap ik, denk dat ik met gangbaar een gelijkmatig gezicht bedoel? Dus dat alle gelaatstrekken op dezelfde schaal zijn en harmonisch.
Heb zelf bv een neus die niet harmonisch is met de rest, zie nooit iemand met de neus-mond-oog verhouding die ik heb, maar misschien is dat ook omdat ik mn eigen neus groter maak dan dat ie is haha. Dus misschien ben ik wel heel gangbaar maar met mentale issues, kan ook.
Ik heb echt een mega gangbaar hoofd en heb meerdere mensen die op me lijken. Als ik ergens nieuw kom wordt er ook altijd gevraagd of ik een tweelingzus ofzo heb omdat iedereen iemand kent die op me lijkt ![]()
Daarnaast heb ik ook nog een naam die in bepaalde kringen heel gangbaar is, dus ik ben echt alles behalve uniek. Vroeger regelmatig gehad dat er mensen dus en op me leken en dezelfde naam hadden ![]()
Ik heb vooral heeeel veel wang en kaak? en dat zie ik ook zelden bij mensen, en mijn wangen zijn ook heel “stevig” (zeg maar als je het vastpakt, alsof je een chunk spier vast hebt lol). En ook prominente neus. Klink wel echt als een beauty zo he!
Nog even door met de verwarrende polls, lijk jij op je moeder toen je moeder je leeftijd had?
- Heb geen moeder/ken haar niet (op die leeftijd)
- Nee lijken (totaal)niet, even knap of lelijk wel
- Nee lijken (totaal) niet, ik ben knapper
- Nee lijken (totaal) niet, zij was knapper
- Ja we lijken op elkaar, allebei (vrij) knap
- Ja we lijken op elkaar, allebei (vrij) lelijk
0 stemmers
Ik moet ook eerlijk bekennen dat ik zelden hoor dat ik op een bekend persoon lijk en de keren dat ik dat hoorde het om 2 vrouwen ging die inderdaad ook bruin zijn maar daar hield het wel op.
Edit: voor de liefhebbers, Rihanna en Monica Geuze hahaha.