Stanley via werk gekregen met het logo erop maar nog nooit gebruikt en kan hem ook niet verkopen denk ik of zou een puber van 14 er nog €10,00 aan uitgeven ondanks het logo
het is ook een saaie grijze kleur
Heb ja gestemd maar het is wel een neppe van de action
Ja hallo! Dat telt niet er moet het chilly teken op staan hoor
gekheid natuurlijk maar heb ook wel eens die van action gehaald. Maar die doppen zijn kut vind ik. Gaan niet lang mee.
Ik ga volgende week wel beginnen met reformer. Er is een studio geopend in de buurt en wil het proberen. Hopelijk kan ik zo over mijn sport-/fitnessvrees geraken en iets van beweging doen.
Ik kreeg een Stanleybeker bij mijn Reformer Pilates abonnement
zou zo’n groot ding zelf nooit kopen maar gebruik hem nu wel thuis en op kantoor. Eén zo’n fles is al 1.2 liter dus dan zit ik al over de helft van hoeveel water ik op een dag wil drinken.
De chunky sneakers, doorschijnende Shein shoplogbroek en de glittertop.
De volgende keer draagt ze een pastel T-shirt met een smiley of ruitjespatroon en een momjeans met patches.
En nee daar is niks mis mee, maar het is wel een beetje
Waar winkel je liever?
- Kruidvat
- Etos
0 stemmers
Bij de kruidvat kan ik elke week wel komen ![]()
maar sinds de etos heel veel huidverzorging erbij heeft gekregen kom ik er ook graag, want veel producten hoef ik nu niet meer te bestellen.
Maar dat maakt het toch niet duidelijk AI?
Oh jezus, @Hippe_kikker bedoelt hoe ik zie dat ze AI is. Hehe.
Zien is misschien lastiger (behalve dat ze smooth is en er is iets dat niet klopt) , maar je hoort het wel. Bijna alle AI filmpjes klinken heel blikkerig (dat “wil je niks missen?”-stuk).
De blushes van Rhode zijn echt mijn lievelings!
Een zijpad-gedachte niet gerelateerd aan het gesprek hier: ik vind het super interessant wat kijken naar een AI persoon met me doet. Het voelt alsof het me leeg zuigt, net als een AI tekst lezen doet. Ik moet een focus uit mn tenen halen om te ‘voelen’ wat ze zegt of wat ik lees, en dan lukt het me nog niet. Logisch wellicht, want er is geen bezieling. Die AI boeit me verder niet, maar wat is het aan echte mensen dat, los van de woorden die ze zeggen of schrijven, meekomt in de overdracht waardoor ik het automatisch voel?
Geen vraag aan jou @Vaiana maar vroeg me af of andere mensen dit gevoel herkennen.
Heb niet de standaard influencerbeker, maar wel een (water)fles, een koffiebeker en de klassieke thermosfles ![]()
Reformer pilates doe ik sinds er een studio bij mij in de straat is die ik met Urban Sports Club kan bezoeken, en ik vind het verrassend leuk!
Misschien is dit gerelateerd aan de uncanny valley? Dat heb ik extreem bij AI filmpjes, ik ga er een beetje van dissocieren. Kan er ook echt niet naar kijken
Interessant, leuk om te lezen die wiki. En inderdaad, ik voel een een vervelend gevoel in mn buik, een soort weerstand, bij AI dingen. Terwijl robots die duidelijk niet-mens zijn juist wel een cuteheidsfactor kunnen hebben en prima zijn om mee om te gaan.
Ik heb dat niet maar dat vind ik eigenlijk juist gekker. Dat je echt niet meer kan onderscheiden wat door AI is gemaakt.
Hoevaak maken jullie je voorraadkasten in de keuken grondig schoon? (En dan ook met uitmesten/houdbaarheidsdatum controleren enzo)
Ongeveer…
- 1 keer per maand
- 1 keer per kwartaal
- 1 keer in 6 maanden
- 1 keer per jaar
- Minder vaak dan 1 keer per jaar
0 stemmers
Hoevaak mesten jullie je bergruimte uit (opbergkasten, schuurtje, zolder, kelder)?
Ongeveer…
- 1 keer per maand
- 1 keer per kwartaal
- 1 keer in 6 maanden
- 1 keer per jaar
- Minder vaak dan 1 keer per jaar
0 stemmers
Hebben jullie wel eens het gevoel dat jullie te weinig opbergruimte hebben in jullie woning?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Zoja; koop je daardoor minder vaak nieuwe spullen?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik heb te weinig bergruimte omdat sommige dingen gewoon niet efficiënt en logisch in de kasten staan, dus als ik dan alles weer een keer opruim heb ik zeeën van ruimte.
Ik heb geen voorraadkast met eten, dus dat hoef ik eigenlijk niet echt te doen. Waar de borden staan enzo doe ik echt bijna nooit
Maar waar bewaar je dan bijvoorbeeld pasta, rijst enzo?