Stel je persoonlijke vraag #58

Mijn haar wordt niet echt vet. Ik krijg eerder een jeuk hoofd als ik niet mijn haren was.

Op zich wel grappig dat een wasbeer een poll maakt over iets wassen

3 likes

Heb jij weleens een voedsel fixatie? Ik heb er nu eentje waarbij ik elke dag paksoi wil.

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Geen nuances.

Nee ik houd niet van dagen hetzelfde eten. Kan wel ergens zin in hebben, maar dan is dat de dag erna wel weer voorbij.

1 like

Ik eet al maanden aƧaƭ bowls voor lunch :sweat_smile:
Gisteren:

27 likes

Ik weet nog dat ik me hier heel erg op verheugd had en dat ik het echt 3/10 vond haha

Ik maak wel altijd hetzelfde ontbijt (havermout met dadels en amandelpasta), is dat ook een fixatie?

4 likes

Het verschilt heel erg per plek! Deze in de foto is zo lekker en zit heel veel smaak aan echt 10/10. Maar ik had er woensdag een uitgeprobeerd van een andere shop en die was 3/10 :sob: zat echt geen smaak aan.

2 likes

Bij fixatie lijkt het mij wel wat extremer. Dus je moet dit ontbijt hebben, anders denk je de hele dag aan dat ontbijt.

Ik vermoed dat jij geen moeite hebt om morgen havermout met appel te eten, zonder dat het je ochtend verpest

1 like

Ik heb dit zo erg, ik moet elke dag een ander ontbijt, lunch etc. Ik kan heel slecht tegen hetzelfde. Zit waarschijnlijk gewoon in mn hoofd maar elke dag hetzelfde ontbijt kon ik, totdat ik op kamers ging.

Heb jij vrijwel 5 a 6 dagen vd week hetzelfde ontbijt?

• Ja
  • Nee
  • Ik ontbijt niet

0 stemmers

Heb je elke dag dezelfde lunch?

• Ja
  • Nee
  • Ik lunch niet

0 stemmers

Ik vind het dan ergens apart dat het ontbijt altijd hetzelfde is en het diner of lunch bijv niet. Maar mijn highschool ontbijt was 2 beschuiten met zwartwit hagelslag en al koud geworden thee :tired_face:. En ik at dat heel haastig op want anders mocht ik de fiets niet op.

3 likes

Ik weeg zelfs m’n ontbijt af hahaha ik ben echt heel random strict daarmee doe dat met geen enkel ander eten

2 likes

Ja ik zie de logica er niet zo van in. Als ik een cracker wil of yoghurt in de morgen, of alleen fruit, ja wat maakt het uit?

Ik wil wel proberen een tijdje ontbijten over te slaan, gewoon om te weten hoe het voelt.

1 like

Dingen hoeven niet per se logisch te zijn toch? Lekker eten waar je trek in hebt.

2 likes

Wat vind jij het irritantste in de supermarkt:

• Het stelletje die de weg blokkeren omdat ze discussiĆ«ren over welke pasta ze moeten kopen
  • Het kindje dat een snelheidsduivel is met het winkelwagentje/eigen stepje
  • Het kindje die het helemaal gehad heeft
  • De roddelende buurvrouwen die gebarricadeerd bij de verse broodjes staan
  • De oude man die zijn hele levensverhaal aan de kassamedewerker vertelt, waardoor er een rij ontstaat
  • De gepikeerde volwassene, want het product die hij/zij zocht is er niet. En de puber medewerker moet dat ontgelden
  • De pubers die het gangpad blokkeren. Want ze zijn bezig met rekenen en hoeveel cent ze als tikkie naar elkaar moeten sturen
  • Nog een ander scenario

0 stemmers

2 likes

Ik heb dit allemaal niet in mijn supermarkt, er komen geen kinderen, geen ouderen, nauwelijks pubers, en er zitten nog meer zelfscans dan bij de AH XL 1 km verderop. Duidelijk dat dit een supermarkt gemaakt is voor ā€œjongereā€ mensen die niet in zijn voor mensen die gezellig een praatje willen maken. :rofl:

Wat heb je liever?

• Gewoon aan de kassa, maakt het wat persoonlijker
  • Zelfscan

0 stemmers

3 likes

Ik ben niet echt een ochtendpersoon en heb s ochtends niet veel honger. Dus het is altijd banaan als ontbijt. En dan doe ik later op de ochtend 2e ontbijt.

Oftewel, heb gewoon geen tijd om ontbijt te kiezen.

1 like

Iedereen, het liefst wil ik dat de winkel sluit zodat ik alleen kan shoppen.

En nee ik ga niet bestellen.

2 likes

Zelfscan. Hoewel ik mij ook goed kan ergeren aan mensen, met een boodschappenwagen vol, kassamedewerker gaat spelen en elk product nog individueel moet scannen bij de zelfscan.

Ga je gang in de daluren, maar niet als het druk is in de supermarkt

4 likes

hahahaha same!!! mijn oud-huisgenoten lachten me hier echt om uit, vooral omdat ik het zo erg op de automatische piloot deed dat ik niet eens echt door had dat ik midden in een gesprek de weegschaal pakte dan

1 like

waar heb je het gehaald dat je het een 3 vond? ik vind acai bowl echt een van de lekkerste dingen ooit haha

1 like

Bejaarden die op zaterdagmiddag boodschappen doen in de langzaamste slakkengang ooit

2 likes