Mensen die door de poortjes lopen en denken hey mn boodschappenlijstje ff zoeken en dan stil gaan staan zodat je zelf tussen die poortjes komt te staan.
Ben jij gelukkig op dit moment?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Anoniem
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik besefte me laatst opeens hoe gelukkig ik me momenteel voel. De plek waar ik woon, de mensen om me heen en het werk wat ik doe. En ruimte om te groeien als persoon zonder dat ik mezelf afreken als ik een keer iets kuts doe of meemaak!
Haha ik doe het met scheppen, die heb ik ook ooit afgemeten en besloten: dit is een goede hoeveelheid dus ik doe op de automatische piloot twee scheppen havermout in mijn bakje en drie in die van mān man :ā) als ik dat schepje niet heb denk ik echt: huh hoeveel eet ik
Ik voel me gewoon?
Niet gelukkig, maar ook niet ongelukkig
Ik ben op dit moment zooo ongelukkig en ik probeer er alles aan te doen om het om te draaien maar ik voel het gewoon niet, er is ook niks aan de hand of zo. Een paar jaar geleden ging het echt geweldig dus deze omslag voelt nu extra zwaar (echt een saaie post dit)
(jonge) (kassa)Medewerkers die uitgebreid hun plannen/liefdesleven/roddels bespreken met elkaar en niets tegen je zeggen en je negeren terwijl je overduidelijk aandacht hoort te krijgen (afrekenen, vraag stellen).
Ik stond laatst te wachten op de zelfscan waar je contant kan betalen, daar was er maar 1 van. Bijna alle andere zelfscans waren gewoon vrij. Die mensen hadden en kar vol met boodschappen die ze op hun dode gemak scanden en ondertussen aan het kletsen waren. Toen ze eindelijk klaar waren gingen ze dus ook nog betalen met pin ![]()
Ik heb uiteindelijk niets tegen ze gezegd, maar ik was echt wel een beetje pissig.
Liever gewoon aan de kassa, beetje menselijk contact idd. Maar de rijen zijn daar nu zo lang (doordat er zo weinig bemenste kassaās meer zijn) dat ik vaak toch voor de zelfscan kies. Ik ben een beetje bang dat dat zichzelf versterkt en de gewone kassa helemaal uitsterft
Kan het me niet eens meer herinneren zo saai en smaakloos! Misschien moet ik het nog een keer proberen.
Ik ook, want ik wil altijd dezelfde verhouding muesli/yoghurt.
Bij elke loonsverhoging neem ik een lidmaatschap op een goed doel erbij. Nu is het weer zo ver, dus wilde ik aan het forum vragen: wat vind jij een echt belangrijk goed doel?
Ik ben er al van een aantal lid, maar mijn meest favoriete doel is Dutch Cell Dogs.
(Verder heb ik al de Vogelbescherming, Dolle Mina, mijn politieke partij, Reuma Nederland, Alzheimer en Stichting Ambulancewens)
Stichting wetland cats. Zorgt voor onplaatsbare katten āmet een rugzakjeā š„¹ ze hebben er 600 geloof ik
Natuurmonumenten of iets met kinderen in armoede in Nederland
Fauna4Life of ivn
Women on Waves!
Stichting Kinderarmoede
Stichting Lekker Geven
Varkens in Nood
Om de reden dat er nog veel te weinig aandacht is voor het leed van deze dieren in de intensieve veehouderij
Wil je alleen een Nederlands goed doel?
Stichting de vrolijkheid. (Suffe naam maar ik heb in de praktijk gezien hoeveel ze betekenen voor kinderen in azcās)