Stel je persoonlijke vraag #58

Oh dan snap ik wel dat het vervelend is! Ik moest alleen denken aan iemand die ik kende die dit liet bouwen terwijl er verder geen bomen waren en er was verder nog weinig gedaan in het huis of tuin om het leuker te maken. Dus waarom wel veel geld uitgeven aan de carport snapte ik niet zo goed.

Een pergola is niet dicht. Ook het dak niet. Dat maakt het wel heel anders dan een overkapping.

2 likes

Groetjes vanonder de overkapping in de regen, ik zit hier heeeeerlijk nu :wave:

3 likes

En veel van die mensen noemen het dan ook nog “tuinkamer” :rofl:

1 like

Dit vind ik echt prachtig!!

En @Huismus nooo thank you :skull:

@EllaFitzgerald ik denk dat dit de nieuwbouwwijk versie is van de voorbeelden van @Daelyss ?

3 likes

Nee, je auto staat heel het jaar beschermd door wind en weer. Je kan zo in en uit rijden. Nooit meer krabben bijv.

4 likes

Ik vind alles wat enigszins op een “woonkamer” in een tuin lijkt vreselijk, ik zie hier zelf amper verschil tussen tbh

8 likes

Die van Sophie Hol? :smiling_face_with_tear:

2 likes

Ja precies, ook met zon. Je auto is dan minder heet door de schaduw. Ik kan soms mijn stuur niet aanraken zo heet is het in de zomer. En mijn telefoonhouder was letterlijk gesmolten :joy:

Ik vind ze wel heel lelijk en liever een garage maar ik snap wel dat het handig is.

6 likes

Ik ben twee jaar geleden verhuisd en ik heb bij die verhuizing al veel weggedaan, en toch heb ik nu een zolderkamer waar ik nooit kom die vol staat met dingen die ik blijkbaar nooit gebruik? Terwijl ik ruim 2x zo groot ben gaan wonen (waar liet ik dat eerder???)

Ik zou het wel heel lekker vinden om gewoon geen shit in huis te hebben. Tegelijkertijd ben ik ook echt iemand die een squash racket koopt als ze drie keer gaat squashen en ik wil dat ook weer niet weg doen want eens in de zoveel tijd ga ik weer squashen.

1 like

Dit is wat mijn grootouders de serre noemden. Is dit gewoon een serre?

Overigens lijkt een serre mij heel leuk om te hebben, maar dan wel een leuke bohemien achtige met heel veel planten en rieten meubels

4 likes

Ja maar het koste ook duizenden euro’s. Lijkt me voor normale mensen gewoon niet in verhouding tot het gemak.

2 likes

Buren van mij ook inclusief jaccuzi. Soms kan ik gewoon hele diaologen van een film horen omdat het zo hard staat die tv. Ik snap trouwens wel hoor dat je het chill vind om tv te kijken buiten, ik keek vroeger thuis onder de overkapping altijd film op de laptop maar dan met oordoppen.

Morgen vier ik mijn verjaardag, en ik hoop zo dat het droog blijft en niet gaat onweren :face_with_spiral_eyes:

2 likes

Ik vind het pas lelijk als het golfplaten heeft

En dubbel lelijk als er zo’n set staat:

Maargoed ik heb een overkapping en zit er bijzonder vaak (zonder tv en/of jacuzzi) en dat gun in anderen ook, ook met golfplaten.

16 likes

Eens!

Ons huis had al een carport toen we het kochten en ik kan je zeggen het is echt fucking chill om fluitend weg te rijden terwijl je iedereen om je heen ziet krabben als een malle :joy: maar voor die paar dagen/weken per jaar dat dat is zou ik er idd ook geen duizenden euro’s aan besteden

1 like

Een serre is geïsoleerd en heeft een open verbinding met je huis, een ‘tuinkamer’ wat je op deze foto ziet niet.

3 likes

Wat vind je hiervan?

• Logische keuze om tijdens een feestweek dit moment te kiezen om de 00’s uit te beelden
  • Wtf

0 stemmers

2 likes

Wat ik vooral een gemiste kans vind is dat ze niet een happening uit eigen land hebben gekozen. Vreselijk hoor wat er toen gebeurde maar konden ze echt niets nieuwswaardigs uit eigen land/gemeente bedenken?