Stel je persoonlijke vraag #58

Ja had de cafebrand volendam, moord op Fortuyn of de vuurwerkramp in Enschede uitgekozen, veel gezelliger

Maar serieus, ik heb ook veel vragen over die 2 betonnen kolossen. Stonden die er al, en is het onderdeel van de architectuur van de wijk? Is dat speciaal hier voor neergezet?

8 likes

Speciaal neergezet! Er is heel veel moeite voor gedaan en er zouden zélfs waxinelichtjes neergezet worden om de slachtoffers te herdenken :pray:t2:

beetje zelfde vibe als blond amsterdam die anne frank op hollandse trots servies zetten

7 likes

@Calypso die betonnen platen stonden er al

1 like

Ja en Lisa :flushed:

1 like

Sorry? Blind Amsterdam heeft Lisa op een mok gezet?

2 likes

Krijg jij op insta wel eens een ad te zien van eijerkamp met zo’n blonde Friese vrouw die ooit Hntm won?

• Nee
  • Ja en wat praaaaaaat zij dom

0 stemmers

4 likes

Oh, wat een armoe.

Hahaahahhahaha, echt van alle dingen die je had kunnen kiezen uit de zeroes :joy::joy::joy:

1 like

Ik ben voor

• Arsenal
  • PSG
  • Wat?

0 stemmers

2 likes
Ga jij alle wedstrijden van Nederland WK voetbal kijken?
  • Nee maar doe ik nooit
  • Alleen als het een normale tijd is niet midden in de nacht
  • Ja de tijd maakt me niet uit
  • Ik ben een nep supporter kijk alleen als “we” wat verder in het toernooi komen

0 stemmers

Wij zijn namelijk nu in de vriendengroep aan het “verdelen” bij wie we welke wedstrijd kijken, 26 juni spelen we namelijk om 1 uur maar bijna iedereen is gewoon aanwezig

Als we na 2 wedstrijden al door zijn, skip ik die 1:00 wedstrijd.

Ik ben op vrijdag vrij, dus denk dat ik die wedstrijd van de 26e wel ga kijken.
Als we verder in t toernooi een x op dinsdag ofzo op zo’n onchristelijk tijdstip moeten ga ik dat misschien juist skippen

3 likes

Zou de straat die 1940-1950 als thema heeft Auschwitz nagebouwd hebben?

Is denk ik te vroeg in de tijd voor 70 jaar van een dorp vieren.

2 likes

Maar
 maar

18 likes

In
. Flevoland

3 likes

Je verwacht een pakje, eten, boodschappen, etc. En je ziet de bezorger aan komen rijden. Wat doe jij meestal?

• Ik doe alvast de deur open en wacht
  • Ik wacht tot de bel gaat en doe dan open
  • Nvt vanwege woonsituatie/bestel nooit/blabla
  • Anders

0 stemmers

1 like

Ik sta vlak achter de deur te gluren en doe dan open zodra hij aan wil bellen :laughing:

33 likes

Out gaan bij een marathon in dit weer

• Is je eigen verantwoordelijkheid om nu 42 km te rennen
  • daar moet de organisatie maatregelen tegen nemen

0 stemmers

4 likes