Stel je persoonlijke vraag #58

Eigen verantwoordelijkheid, maar vind ook dat organisatoren best de conclusie mogen gaan trekken dat je tussen mei-sept geen marathons meer moet organiseren. Je kunt ook goed getraind totaal onverwachts onderuit gaan.

80 likes

Oh gewoon nooit meer in een stad, is echt hinderlijk af dat als je er woont je nergens meer heen kan omdat mensen een rondje willen rennen. Echt egoĆÆstisch en asociaal.

7 likes

Ik vind een marathon voor amateurs eigenlijk sowieso een slecht en onnodig idee. Mag van mij überhaupt afgeschaft worden.

Edit: omg ik erger me altijd aan m’n moeder die 1000x met mega Duits accent überhaupt zegt en ik gebruik t nu zelf en ook nog ā€˜sowieso’ in de zin ervoor :weary:

6 likes

Mensen die met dit weer klussen in de tuin

• Fusilleren
  • Dat doe ik zelf

0 stemmers

1 like

Marathon laten lopen.

14 likes

Een mix van beiden, zeker een gedeelte eigen verantwoordelijkheid, maar de organisatie moet ook goed kijken naar de temperaturen/tijden en schaduw/rust/water plekken onderweg.

12 likes

Wij hebben de afgrijselijke overkapping eindelijk gesloopt en dat moest gewoon NU gebeuren. Anders haat ik klussen in de tuin met dit weer, eigenlijk überhaupt.

4 likes

Droogshampoo om je haren wassen een dag langer te rekken

• Ja handig, doe ik niet
  • Ja handig, doe ik ook
  • Was je haar gewoon als dat vet is

0 stemmers

1 like

Ik was gewoon chagrijnig vandaag en geïrriteerd door alle andere mensen op aarde, maar heb mezelf net een saucijzenbroodje, een kipnuggetbroodje en een gyros burek gegund en nu ben ik weer oké ik vind ik dat je niet geëxecuteerd hoeft te worden voor klussen en dat het best zielig en vervelend is als je out gaat tijdens een marathon.

13 likes

Ben jij een hangry persoon?

We doen even in extremen, geen nuance.

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Wat is jouw meest overheersende emotie als je het gemiddelde neemt van altijd?

• Blij
  • Bang
  • Boos

0 stemmers

Mijn haar wordt niet echt vet. Ik krijg eerder een jeuk hoofd als ik niet mijn haren was.

Op zich wel grappig dat een wasbeer een poll maakt over iets wassen

3 likes

Heb jij weleens een voedsel fixatie? Ik heb er nu eentje waarbij ik elke dag paksoi wil.

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Geen nuances.

Nee ik houd niet van dagen hetzelfde eten. Kan wel ergens zin in hebben, maar dan is dat de dag erna wel weer voorbij.

1 like

Ik eet al maanden aƧaƭ bowls voor lunch :sweat_smile:
Gisteren:

25 likes

Ik weet nog dat ik me hier heel erg op verheugd had en dat ik het echt 3/10 vond haha

Ik maak wel altijd hetzelfde ontbijt (havermout met dadels en amandelpasta), is dat ook een fixatie?

4 likes

Het verschilt heel erg per plek! Deze in de foto is zo lekker en zit heel veel smaak aan echt 10/10. Maar ik had er woensdag een uitgeprobeerd van een andere shop en die was 3/10 :sob: zat echt geen smaak aan.

2 likes

Bij fixatie lijkt het mij wel wat extremer. Dus je moet dit ontbijt hebben, anders denk je de hele dag aan dat ontbijt.

Ik vermoed dat jij geen moeite hebt om morgen havermout met appel te eten, zonder dat het je ochtend verpest

1 like

Ik heb dit zo erg, ik moet elke dag een ander ontbijt, lunch etc. Ik kan heel slecht tegen hetzelfde. Zit waarschijnlijk gewoon in mn hoofd maar elke dag hetzelfde ontbijt kon ik, totdat ik op kamers ging.

Heb jij vrijwel 5 a 6 dagen vd week hetzelfde ontbijt?

• Ja
  • Nee
  • Ik ontbijt niet

0 stemmers

Heb je elke dag dezelfde lunch?

• Ja
  • Nee
  • Ik lunch niet

0 stemmers

Ik vind het dan ergens apart dat het ontbijt altijd hetzelfde is en het diner of lunch bijv niet. Maar mijn highschool ontbijt was 2 beschuiten met zwartwit hagelslag en al koud geworden thee :tired_face:. En ik at dat heel haastig op want anders mocht ik de fiets niet op.

3 likes

Ik weeg zelfs m’n ontbijt af hahaha ik ben echt heel random strict daarmee doe dat met geen enkel ander eten

2 likes