Stel je persoonlijke vraag #58

Ja ik zie de logica er niet zo van in. Als ik een cracker wil of yoghurt in de morgen, of alleen fruit, ja wat maakt het uit?

Ik wil wel proberen een tijdje ontbijten over te slaan, gewoon om te weten hoe het voelt.

1 like

Dingen hoeven niet per se logisch te zijn toch? Lekker eten waar je trek in hebt.

2 likes

Wat vind jij het irritantste in de supermarkt:

• Het stelletje die de weg blokkeren omdat ze discussiĆ«ren over welke pasta ze moeten kopen
  • Het kindje dat een snelheidsduivel is met het winkelwagentje/eigen stepje
  • Het kindje die het helemaal gehad heeft
  • De roddelende buurvrouwen die gebarricadeerd bij de verse broodjes staan
  • De oude man die zijn hele levensverhaal aan de kassamedewerker vertelt, waardoor er een rij ontstaat
  • De gepikeerde volwassene, want het product die hij/zij zocht is er niet. En de puber medewerker moet dat ontgelden
  • De pubers die het gangpad blokkeren. Want ze zijn bezig met rekenen en hoeveel cent ze als tikkie naar elkaar moeten sturen
  • Nog een ander scenario

0 stemmers

2 likes

Ik heb dit allemaal niet in mijn supermarkt, er komen geen kinderen, geen ouderen, nauwelijks pubers, en er zitten nog meer zelfscans dan bij de AH XL 1 km verderop. Duidelijk dat dit een supermarkt gemaakt is voor ā€œjongereā€ mensen die niet in zijn voor mensen die gezellig een praatje willen maken. :rofl:

Wat heb je liever?

• Gewoon aan de kassa, maakt het wat persoonlijker
  • Zelfscan

0 stemmers

3 likes

Ik ben niet echt een ochtendpersoon en heb s ochtends niet veel honger. Dus het is altijd banaan als ontbijt. En dan doe ik later op de ochtend 2e ontbijt.

Oftewel, heb gewoon geen tijd om ontbijt te kiezen.

1 like

Iedereen, het liefst wil ik dat de winkel sluit zodat ik alleen kan shoppen.

En nee ik ga niet bestellen.

2 likes

Zelfscan. Hoewel ik mij ook goed kan ergeren aan mensen, met een boodschappenwagen vol, kassamedewerker gaat spelen en elk product nog individueel moet scannen bij de zelfscan.

Ga je gang in de daluren, maar niet als het druk is in de supermarkt

4 likes

hahahaha same!!! mijn oud-huisgenoten lachten me hier echt om uit, vooral omdat ik het zo erg op de automatische piloot deed dat ik niet eens echt door had dat ik midden in een gesprek de weegschaal pakte dan

1 like

waar heb je het gehaald dat je het een 3 vond? ik vind acai bowl echt een van de lekkerste dingen ooit haha

1 like

Bejaarden die op zaterdagmiddag boodschappen doen in de langzaamste slakkengang ooit

1 like

Mensen die door de poortjes lopen en denken hey mn boodschappenlijstje ff zoeken en dan stil gaan staan zodat je zelf tussen die poortjes komt te staan.

8 likes

Ben jij gelukkig op dit moment?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Anoniem

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik besefte me laatst opeens hoe gelukkig ik me momenteel voel. De plek waar ik woon, de mensen om me heen en het werk wat ik doe. En ruimte om te groeien als persoon zonder dat ik mezelf afreken als ik een keer iets kuts doe of meemaak!

6 likes

Haha ik doe het met scheppen, die heb ik ook ooit afgemeten en besloten: dit is een goede hoeveelheid dus ik doe op de automatische piloot twee scheppen havermout in mijn bakje en drie in die van m’n man :’) als ik dat schepje niet heb denk ik echt: huh hoeveel eet ik

2 likes

Ik voel me gewoon?
Niet gelukkig, maar ook niet ongelukkig

15 likes

Ik ben op dit moment zooo ongelukkig en ik probeer er alles aan te doen om het om te draaien maar ik voel het gewoon niet, er is ook niks aan de hand of zo. Een paar jaar geleden ging het echt geweldig dus deze omslag voelt nu extra zwaar (echt een saaie post dit)

12 likes

(jonge) (kassa)Medewerkers die uitgebreid hun plannen/liefdesleven/roddels bespreken met elkaar en niets tegen je zeggen en je negeren terwijl je overduidelijk aandacht hoort te krijgen (afrekenen, vraag stellen).

8 likes

Ik stond laatst te wachten op de zelfscan waar je contant kan betalen, daar was er maar 1 van. Bijna alle andere zelfscans waren gewoon vrij. Die mensen hadden en kar vol met boodschappen die ze op hun dode gemak scanden en ondertussen aan het kletsen waren. Toen ze eindelijk klaar waren gingen ze dus ook nog betalen met pin :rage:

Ik heb uiteindelijk niets tegen ze gezegd, maar ik was echt wel een beetje pissig.

Liever gewoon aan de kassa, beetje menselijk contact idd. Maar de rijen zijn daar nu zo lang (doordat er zo weinig bemenste kassa’s meer zijn) dat ik vaak toch voor de zelfscan kies. Ik ben een beetje bang dat dat zichzelf versterkt en de gewone kassa helemaal uitsterft

3 likes

Kan het me niet eens meer herinneren zo saai en smaakloos! Misschien moet ik het nog een keer proberen.

2 likes

Kassa omdat ik dan de spullen gewoon in de tas kan gooien & geen controles

2 likes