Stel je persoonlijke vraag #58

Ik ook, want ik wil altijd dezelfde verhouding muesli/yoghurt.

4 likes

Bij elke loonsverhoging neem ik een lidmaatschap op een goed doel erbij. Nu is het weer zo ver, dus wilde ik aan het forum vragen: wat vind jij een echt belangrijk goed doel?

Ik ben er al van een aantal lid, maar mijn meest favoriete doel is Dutch Cell Dogs.

(Verder heb ik al de Vogelbescherming, Dolle Mina, mijn politieke partij, Reuma Nederland, Alzheimer en Stichting Ambulancewens)

32 likes

Stichting wetland cats. Zorgt voor onplaatsbare katten ā€œmet een rugzakjeā€ 🄹 ze hebben er 600 geloof ik

17 likes

Natuurmonumenten of iets met kinderen in armoede in Nederland

2 likes

Fauna4Life of ivn

2 likes

Women on Waves!

8 likes

Stichting Kinderarmoede

5 likes

Stichting Lekker Geven

6 likes

Varkens in Nood

Om de reden dat er nog veel te weinig aandacht is voor het leed van deze dieren in de intensieve veehouderij

10 likes

Wil je alleen een Nederlands goed doel?

2 likes

Stichting de vrolijkheid. (Suffe naam maar ik heb in de praktijk gezien hoeveel ze betekenen voor kinderen in azc’s)

11 likes

Ik vind dit overigens echt een top idee!

7 likes

Zij sturen mij zooooveel post :weary:

1 like

Oh echt? Kun je je daar niet voor afmelden? Ik heb namelijk nog nooit post van hen ontvangen.

2 likes

Ja heb ik gedaan idd! Nooit voor aangemeld maar goed

2 likes

Amnesty

2 likes

Nee hoor alles is welkom!

Dacht dat ik mijn post in durf te vragen had gezegd dus sorry voor iedereen die hier alleen polls wil zien!

2 likes

Je hebt een advertentie op Marktplaats gezet: gratis grind, wel zelf uit de tuin halen.

Een man komt het ophalen.

Jij:

• Gaat toch meehelpen
  • Kijkt toe hoe hij schept
  • Blijft een beetje in de buurt rondhangen
  • Verstopt je boven of binnen tot hij klaar is

0 stemmers

1 like

Sheltersuit Foundation, Rode kruis en geen officeel goed doel maar een abonnement op de bibliotheek. Ik ken meerdere in mijn omgeving die zelf eigenlijk niets lenen maar het wel willen supporten.

5 likes

Al genoeg keuze haha maar ik vind stichting Jarige Job leuk, die maken pakketten voor kinderen in armoede voor hun verjaardag, traktatie voor op school, vlaggen, wat cadeautjes en een taart/cake om zelf te bakken

15 likes