Ik zou in deze tijd wellicht ook overwegen om een culturele stichting te steunen @Sedana
Lokale opvang voor zieke en gewonde wilde dieren, waar ze worden opgelapt en daarna weer uitgezet.
- Ja
- Nee
0 stemmers
- Ja, 100%
- Nee, totale onzin
- Ergens kan het wel kloppen
- Anders
0 stemmers
Heel benieuwd naar je meest leuke/bizare droom en betekenis combi
Ik geloof niet in een echte betekenis, wel zijn dromen ook een manier ook waarnemingen en gebeurtenissen te verwerken, dus in dat opzichte geloof ik eel dat er iets van betekenis in zou kunenn zitten.
Na een droom over seks met mijn leidinggevende die nog tijdens de seks zijn werklaptop erbij pakte, dacht ik wel dat dat met zijn slechte concentratieboog in werkelijkheid te maken had.
Ik heb door omstandigheden heel lang over mijn studie gedaan. Er zijn zelfs jaren geweest dat ik 0 progressie boekte met mijn studie, en dus voor mijn gevoel ook met mijn leven. Ik had toen regelmatig de droom dat ik probeerde te rennen maar niet vooruit kwam. Dat schijnt dus te betekenen dat je het gevoel hebt niet verder te komen in het leven. Sinds ik ben afgestudeerd heb ik die droom volgens mij nooit meer gehad. Dus dit soort dingen geloof ik wel.
Het proberen te rennen en niet vooruit komen komt volgens mij best wel vaak voor. Hetzelfde als dat ik wel eens wil praten in een droom en ik kan dan niet praten.
Oh ja, zo’n naar gevoel is dat! Heb ik beide vaak gehad in dromen.
Ik droom altijd vlak voor een vakantie dat ik door mijn wekker heen slaap en dan al mijn spullen nog in moet pakken. Ik kan niks vinden in huis en het past niet in mijn koffer, en dan staan ze al voor de deur om me op te halen en moet ik ongedoucht met 1 opgemaakt oog instappen met maar de helft van m’n spullen.
Nou ja volgens mij betekent dit vooral dat ik een stresskip ben ![]()
Ja ik droom dit allebei heel vaak. En dat ik m’n ogen niet open krijg.
En dat ik echt enorme haast heb maar door allerlei ongeloofwaardige situaties niet op tijd kan komen omdat alles misgaat.
En ook weleens dat ik zonder kleding naar buiten ben gegaan en het pas doorheb als ik ergens op locatie ben.
De capibara trend:
- De wat?
- Gaat volledig langs me heen
- Love it
- Nmsvpe
0 stemmers
ik vind het altijd heel irritant wanneer een bepaald dier ineens een trend wordt, geen idee waarom hahah. vond dat ook met wasberen, kikkers, blobvissen enz. ik denk dat ik gewoon elitair doe van ‘hoezo ontdekken jullie dit dier nu pas
’ echt dom van mezelf vind ik dat
De alpaca trend of nog verder terug: al die kettingen met uilen
Ook al die cafe’s de hele tijd. Kattencafe, konijnencafe, en ja, ook een capibaracafe zag ik laatst voorbij komen. Daar zitten die dieren toch totaal niet op te wachten.
nee dat is gewoon dierenleed, zeker met wilde dieren
Oh deze droom had ik ook zo vaak, ook los van vakantie! Nu al een tijd niet meer gehad.
Ik droom tegenwoordig vaak dat er iets in mijn huis mis is (gaten, lekkage, scheuren) maar dat laat zich makkelijk verklaren doordat ik pas verhuisd ben naar een ouder huis waar we veel aan verbouwd hebben en ik er nog aan moet wennen dat we nu niet meer in een betonnen blokkendoos van de woningbouw wonen (a.k.a. alles netjes recht en bij problemen bel je de corporatie). Vind ik onderbewust best wel spannend
Heb jij in je directe vriendenkring, dus niet de partners van je vrienden of collega’s of kennissen, of familie niet-witte mensen? Dus echt je eigen vrienden die je zelf gemaakt hebt en hecht mee bent.
- Ja
- Nee
- Ik ben zelf niet wit
0 stemmers
- Gewoon hoi zeggen
- Met een knuffel
- Met een zoen op de wang
0 stemmers
- Gewoon hoi zeggen
- Met een knuffel
- Met een zoen op de wang
0 stemmers