Dus een gehakt mengsel in een vorm van een kippenbout. Dus eigenlijk een soort bassieworst, maar dan voor de frituur
Mijn schoonvader werkt bij een horecagroothandel dus zij hebben thuis een zieke diepvries met snacks en als er iets nieuws uitkomt neemt hij het meteen mee. Bij mijn schoonouders friet eten is echt de hemel.
Waarom zou je dit in Godsnaam posten? Het hele idee van een snackbar is dat je geen idee hebt en/of wil om te weten wat je precies eet.
Het enige wat je hoeft te weten is wat ik zei, de vorm en waar de naam vandaan komt.
ik vind het ook heel individualistisch ergens. je ‘hoort’ in plaats van wekelijks therapie just because naast zelfredzaamheid wederkerige vriendschappen en community op te bouwen. en dat is eigenlijk ook gewoon een vorm van zelfredzaamheid. het klinkt heel dystopisch en als een eenzaam en disconnected leven als je het wekelijks nodig hebt om je hart te luchten bij iemand wiens taak het in de relatie enkel is om jou te helpen en aan te horen.
ik zie ook direct zo’n type voor me dat helemaal in tha grind zit en naar yoga gaat en biohackt en 24/7 online is en constant aan het proberen is een bodemloze leegte te vullen die alleen gevuld kan worden door stoppen met de poppenkast en gewoon verbinding met normale mensen.
beetje spuitelf zie ik, had nog niet verder gescrolld.
k dacht hierdoor dat dit ook een snack was die ik niet kende lol
Ohhh bassieworst, zin in.
Doodeng die clown
Jep. Worst gemaakt van vlees. Wat voor vlees? Geen idee, maar het heeft leuk figuurtje.
Net als berenworst.
Ik hou eigenlijk vooral van friet en niet van frituur met zo’n paneerlaagje ![]()
Loempidel ![]()
Ik heb in mijn directe omgeving best veel mensen met wie het gewoon goed gaat, maar waarvan ik toch denk dat ze best gebaat zouden zijn bij een beetje therapie. Mn ouders bijvoorbeeld, die nooit hebben geleerd om een ruzie uit te praten (en het mij dus ook niet hebben geleerd), maar ook een supervermijdende vriendin, een vriendin met behoorlijk perfectionisme (die heeft nu een burn out, had wellicht voorkomen kunnen worden met een beetje preventieve therapie), een vriendin met zo’n laag zelfbeeld dat ze al jaren blijft hangen in werk wat ze helemaal niet wil doen maar ze denkt dat ze niets anders kan, nou ja, zo ken ik nog wel wat voorbeelden.
Overigens denk ik dat heel veel relaties er ook beter van zouden blijven als je af en toe eens met een psycholoog zou gaan praten. Kan echt helpen om inzicht te krijgen in patronen en bijvoorbeeld in waarom je altijd dezelfde ruzies heb oid. Dat helpt je dan ook weer in eventuele volgende relaties
- Cool
- Uncool
0 stemmers
ik was laatst bij een soort speeddateavond voor nieuwe vriendinnen en er waren zooooveel mensen zonder hobby’s?! hoe kan dat? hoe kun je niks leuk vinden (of willen proberen?), ik snap dat niet haha
heb jij hobby’s?
- ja 1
- ja meer dan 1
- nee
- vroeger wel maar nu niet meer
- mijn hobby is netflixen (telt niet)
- mijn hobby is drankjes drinken met vriendinnen (telt niet)
- mijn hobby is leuke dingen doen met mijn gezin (telt niet)
0 stemmers
Mixed feelings maar op zich wel positief omdat hij hiermee op een legale manier geld verdient, en dat is wel het begin van een nieuw (niet illegaal) leven natuurlijk
Als iemand vraagt wat mijn hobby’s zijn, weet ik het zelf ook niet meer.
Ik zit veel te veel op mijn telefoon of voor de tv, verder drink ik drankjes met vrienden. Dus nee dat vind ik geen hobby’s.
Ik heb een hele la vol met creatieve dingen die ik nooit doorzet of afmaak. Ditto met sporten oid. Wil zo graag een hobby hebben, maar het is mij nog nooit echt gelukt.
Jarenlang niet gehad, maar vond mijn werk destijds als zzp’er ook een soort hobby. Wat het natuurlijk niet was. Maar ik kwam overal en nergens, deed van alles en ontmoette er leuke mensen. Vond ik heel erg leuk en voelde niet als werk. Heb nu wel meerdere hobby’s, die elkaar in periodes afwisselen.
Als iemand zou vragen of ik hobby’s heb, zou ik het ook niet zo snel weten, terwijl ik van alles doe en leuk vind. Ik zou het gewoon niet zo snel als hobby bestempelen.
Ik wil nu dus eigenlijk ook van alle ja-stemmers weten wat de hobby’s dan zijn ![]()
Als je geen hobby’s hebt of heel hard moet nadenken over wat je hobby’s zijn… Waar denk je dan aan?
- Netflixen
- Werk
- Scrollen op de telefoon/tablet
- Gezelligheid met vrienden
- Tijd doorbrengen met het gezin of andere familie
- Borrelen, het liefst spontaan!
- Hond uitlaten
- Huishouden doen
- Tuinieren á la beetje onkruid wieden
- Beetje nieuws volgen
- Anders, namelijk…
0 stemmers
Antwoorden gebaseerd op waar ik zelf vroeger aan moest denken en wat ik van anderen hoor/hoorde.
Ik vind dit in sollicitatiegesprekken ook altijd erg jammer.
Dan vraag ik of iemand wat over zichzelf wil vertellen en komt de sollicitant niet verder dan tien seconden aan tekst.
Vind het echt veel leuker als iemand echt met een passie ergens over kan vertellen, of dat nou korfballen, Staphorster stipwerk of hobbyhorsing is.