Haha dit klinkt precies als mijn vader. Hebben mijn vriendinnen en ik nog steeds echt warme herinneringen aan. En in de auto deed hij vooral alsof hij niet echt meeluisterde met onze verhalen zodat we juist van alles bespraken ![]()
Jaa zo fijn is dat he! Mijn vader deed dat inderdaad ook! Mijn vriendinnen hebben er het ook nog steeds over.
Sowieso was het bij mijn ouders thuis altijd een van de hang out spots en ‘safe’ place omdat we vanaf 15 jaar gewoon een borrel (beperkt wel) mochten drinken en iedereen altijd mocht blijven slapen of veilig werd thuis gebracht.
- Ja
- Nee, geen een
- Nee, alleen een doperwt oid
0 stemmers
Domme vraag misschien, maar: is je beddengoed dan niet helemaal verkleurd als je het niet afspoelt voor het slapen?
Dat haalt wel het doel weg van de docu, namelijk kijken hoe dit speelt onder de jongeren. Dit is blijkbaar een van de scenario’s en die wil ze graag laten zien. Dat gaat niet als ze zegt ho stop hier is hulp. Is schrijnend, maar wel hoe het gaat.
Ja, ik heb nog nooit gehad dat het er niet uitwast als je het de dag erna meteen in de was gooit
Ja alleen moet je je afvragen of je dit zo in beeld moet willen brengen. Dit zijn kinderen, die overzien sowieso de gevolgen niet van een hoop laat staan in deze omstandigheden.
Klopt, maar eentje is al wel 18 dus sowieso eigen keuze. En 3 zijn er 17, de jongste is 16 en dat is ook meteen degene die aan de heftigste shit zit.
Ze volgen trouwens ook nog een dealer die alleen dealer is geworden omdat ie daardoor vrienden krijgt, ook heel apart.
Lusten is een groot woord, ik eet het wel maar doperwt is wel mijn favo hahaha
Je gaat iemand van Schiphol halen die uit Azië komt. Hoe laat ben je op Schiphol als ze 16:00 uur landen en je niet zelf lang op Schiphol wil rondhangen in winkels. Ze zijn niet op de hoogte dat je ze komt halen.
Ze hebben ruimbagage bij zich.
- 16:00
- 16:15
- 16:30
- 16:45
- 17:00
- 17:15
- 17:30
- 17:45
- 18:00
0 stemmers
Eerder
Echt een domme vraag misschien want ik vlieg zelf nooit, maar waarom en wat ga je daar doen? Is het voor het geval ze eerder landen? Ik zit op werk, minder dan 30 min vanaf Schiphol (ov) dus ik ben er zo. En het uitstappen, bagage halen etc duurt toch zo 45-60 min?
Als je vluchtnummer/beginbestemming weet kan je op schiphol.nl vrij goed inschatten hoelang het duurt van landen tot wanneer bagage op band is en hoe druk het is. Dan staan er gewoon tijden bij en die kloppen vrij goed
Top, dank je! Vanaf wanneer zouden die tijden beschikbaar moeten zijn? Er staat nu wel een verwachte (iets vroegere) landingstijd, maar verder alleen dat het druk is en de verwachting is dat het even kan duren voor de bagage er is. Update dit verder zodra ze vertrokken zijn uit het land van herkomst?
Ja, op dag van aankomst word dat volgens mij gedetailleerd. Weet niet precies hoeveel uur voor het landen.
Als je het vluchtnummer hebt kun je op flightradar tot onderhand op de minuut de vlucht volgen en staat er hoe laat ze landen. Zou dan als ze vertrekken kijken hoe laat ze ongeveer landen, voor mij is Schiphol bijv 1,5 uur rijden dus als ze om 16:00 zouden landen zou ik proberen 14:30 te vertrekken en met het wachten op de koffers heb je nog wat speling mbt verkeer. En als je in de file staat, tsja dan wachten ze maar.
Ja dat is een andere kwestie. Ik sta ook totaal niet achter dit soort docu’s, maar als je dan besluit het in beeld te brengen dan snap ik ook dat ze niet ingrijpen. Dat spreekt de docu tegen.
Ja idd voor als ze eerder landen en ik woon niet zo dichtbij. En ben gewoon graag vroeg voor zulke dingen dus slaat nergens op en dan is het idd vervelen daar tijdens het wachten.
Ik heb hem zelf niet gezien, maar waarom zouden die jongeren aan die docu mee hebben gewerkt?
Ik heb me nooit hoeven melden maar kwam 1 keer zo laat (vroeg) sochtends thuis dat mn stiefvader de krant al zat te lezen. Ik was lam natuurlijk en hij eten etc voor me maken en ik alleen maar slap ouwehoeren, is echt een leuke herinnering van ons samen haha.
Ik was btw volgens mij 17, dus niet 14/15