Ik wil vooral dat dat bier dan gratis is voor vrouwen en dat mannen moeten betalen
Sommige gore mannetjes zouden zo hard gaan op bier gemaakt van vaginale gist.
- Ja, binnen
- Ja, buiten
- Ja, binnen en buiten
- Nee.
0 stemmers
Iemand heeft het in de straat gedaan en ik vind het er echt heel kut uitzien. Oranje vlaggetjes opgehangen dus, vind dat niks.
Ik zou het leuk vinden maar dan moet de hele straat meedoen
Ik ben echt te naïef. Nu ik dit lees denk ik o ja ![]()
Ik zou het nooit doen maar ik vind van die wijken met hele oranje straten toch altijd wel aandoenlijk. Ik fiets vaak door Sterrenwijk en die hebben dat ook altijd, er hangt nu al het een en ander dus zal na dit weekend nog wel meer zijn.
Ben jij op vakantie tijdens het WK (of deels)
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik vind dat drop soms naar “stof” smaakt. Een soort van oude viezigheid? Doet me denken aan wanneer je een doekje ergens overheen haalt en er een dikke laag stof opzit.
- Ja!!!
- Geen idee waar je het over hebt
0 stemmers
Verder alles goed?
Nee mijn drop smaakt naar stof
Ik heb het zelf niet maar snap ergens wel wat je bedoelt
ja dit klopt en het is ook totaal willekeurig wanneer het zo is!!!
Ja!!! Heel vaag maar ik ben blij dat ik niet de enige ben ![]()
Wie eet ook drop, zo ontzettend goor.
Drop
- Vind ik lekker
- Vind ik niet lekker
0 stemmers
Koop jij broeken die eigenlijk (iets) te lang zijn?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Zo ja, laat je ze dan inkorten? Edit: of kort je ze zelf in?
- Ja
- Soms
- Nee
0 stemmers
Nav meerdere personen die ik vandaag zag met overduidelijk te lange broeken.
Ik heb überhaupt moeite om broeken te vinden die niet te lang zijn, haha. Sinds een tijdje koop ik gewoon de broek die goed zit en als hij te lang is laat ik hem inkorten, i.p.v. dat ik zoek naar een broek die qua lengte goed is maar verder eigenlijk mwah zit.
Eén van de voornaamste redenen waarom ik op een gegeven moment een eigen naaimachine heb gekocht. Heel blij mee, ik kan dit soort dingen nu (meestal) gewoon zelf.
Ik koop ze dan te lang en denk ‘ik laat ze wel inkorten’ en daar heb ik dan geen zin in dus draag ik ze niet of draag ze te lang ![]()
Een van de redenen waarom ik overweeg een naaimachine te halen, maar weet niet zo goed waar ik mee moet beginnen. Los daarvan heb ik genoeg hobby’s. Misschien voor de toekomst!