Stel je persoonlijke vraag #58

Ja ik begrijp sowieso de populariteit van datingprogramma’s niet? Wat is de drijfveer van al die mensen? Denken ze echt dat dit een goede manier is om een partner te vinden? Want volgens mij heeft echt alleen BZV een hoge succesrate. Willen ze graag op tv komen of lijkt het hen wel een leuk idee om eens voor het oog van heel NL te daten?

2 likes

Wat vind je een goede prijs voor deze kast in de kringloop?

• Minder dan 35 euro
  • 35 euro
  • 75 euro
  • 125 euro
  • 175 euro
  • Meer dan 175 euro

0 stemmers

Ik dacht leuk ding voor in mn tuinhuis kostie 375 euro :joy::joy::joy::joy:

3 likes

Echt een hekel aan kringlopen die “vintage” prijzen hanteren

7 likes

Ben er 4 min binnen geweest en toen ik een verwassen vest zag voor 40 euro en een koekblik voor 7,50 ben ik weer direct naar buiten gelopen

7 likes

Zag iemand op insta die iets dat vies was had meegenomen dus was benieuwd wat anderen zouden doen

4 likes

Vies als in: niet meer schoon te maken?

Qua datingshow zou ik alleen meedoen aan Boer Zoekt Vrouw omdat ik dat meestal wel integer gemaakt vind, verder absoluut niet.

2 likes

Lundia is sowieso tweedehands wel prijzig toch? Alsnog wel heel duur hoor!

6 likes

Pardon? Die denken dat ze de outlet van eijerkamp zijn ofz.

1 like

In dit geval wel merk en goede kwaliteit, al vind ik hem alsnog te duur.

2 likes

Ken jij iemand met facings op alle (zichtbare) tanden die het puur voor de look heeft dus niet ongeval met alle tanden eruit? Zo’n Turkse felwitte hoogglans keuken in je mond zeg maar.

• Heb ik zelf
  • Ja ken ik
  • Nee ken ik niet

0 stemmers

Die babyschommel oid?

Candida als voornaam

• Is is een ander land/cultuur een gangbare naam
  • Mooie voornaam
  • Heel normaal
  • Dat is een schimmel toch???
  • Nmsvpe
  • Tell me why insert backstreetboys op de achtergrond
  • geen mening
  • niet mooi
  • raar

0 stemmers

1 like

Hoeveel (vega) frikandellen eet jij per jaar?

• 0
  • 1 - 5
  • 6 - 10
  • 11 - 20
  • 21 - 30
  • 30 +

0 stemmers

Hoe vaak ga jij naar de action?

• Nooit
  • Meerdere keren per week
  • Wekelijks
  • Maandelijks
  • Minder vaak dan maandelijks
  • Echt nooit

0 stemmers

2 likes

Vaker dan maandelijks maar ik denk net niet wekelijks. Omdat ik daar mijn kattenvoer, wasparfum en cadeautjes voor kinderfeestjes etc. allemaal haal, dus ik heb eigenlijk iedere week wel iets wat ik daar moet halen.

Ik vind mensen die naar de Action gaan ook meer kroketten personen

10 likes

Een ouder van onze school heeft hieraan meegedaan, die is natuurlijk uitgebreid besproken in de lerarenkamer :smirk: (was overigens ook echt een hele rare date hahaha, zit je dan op oudergesprek met de meester van je zoon hahaha)

1 like

“Grappige” huisdiernamen zoals anaaltje, trekvlek of professor drol ofzo

• Leuk/grappig
  • Stom

0 stemmers

1 like

Ik zou wel meer vega frikandellen eten als ze lekker waren maar helaas zijn ze niet te vreten

2 likes

Echt? Mijn snackbar heeft vgm die van Mora en die vind ik echt heerlijk. Ik heb dat juist met vega kroketten, altijd een verrassing wat je voorgeschoteld krijgt (vaak iets smerigs)

4 likes