Mijn zoon heeft een grote bos krullen en wordt echt de helft van de tijd meisje genoemd. Meestal door oudere mensen (want vaak ook staart in) of door kinderen. Hij corrigeert het niet en ik dus ook niet. Het maakt hem weinig uit geloof ik en ik wil dat hij helemaal zichzelf kan zijn.
Mijn twee jongens hebben ook lang haar en krullen, maar worden eigenlijk nooit meisjes genoemd.
Gelukkig maar
toch fijner als het niet gebeurt. Vorige keer lag mijn zoontje in de winkelwagen een beetje in het hoekje en werd hij geaaid door een vrouw die dacht dat hij een hondje was. Echt wtf
Huh? Misschien had ze slechte ogen ![]()
Haha, hoe zie je dat niet. En dan ook gaan aaien, haha, ik zie het helemaal voor me.
ik doe mijn best om mijn baby zo te stylen dat niemand weet of het een jongen of meisje is
en dat lukt ![]()
al is ie wel erg gigantisch dus dat verraadt wel wat
Deed ik ook bij de eerste, haha. Vond mijn schoonfamilie heel vervelend. Gelukkig voor hen wil ze nu alleen maar prinsessen- en heksenjurken aan ![]()
oeh ja mijn schoonfamilie is ook erg van de hokjes, nu al de hele tijd voetbalgerelateerde opmerkingen, dus als ie daarnaartoe gaat zorg ik ervoor dat ie zijn roze shirt met lieveheersbeestjes aan heeft
Omg dit is echt core memory van mij. Ik was als kind op een verjaardagsfeestje van m’n beste vriendin, en we zaten rond de eettafel taart te eten. Ze hadden daar ook een poedel waar ik nogal fan van was, en ik dacht dat ik die hond aan het aaien was, maar het bleek een ander vriendje die iets had laten vallen onder tafel, en precies van die donkere coily krullen had. Schaamde me echt kapot, kan dat gevoel nu nog oproepen
Naar welke reunie zou je (willen) gaan of ben je geweest?
- K3
- K-otic
- Spice Girls
- Sugababes
- MainStreet
- Oasis
- Anders, namelijk
- Ik ga nooit naar concerten
- Ik heb geen interesse in reunieconcerten
0 stemmers
wat vond je vroeger leuker
- k3 want ik was saai en basic
- m-kids want ik was cool met smaak
0 stemmers
Spice Girls 2x naar reunie concert geweest, in 2007 en 2019 en ga vrijdag naar reunie van K-otic en ben daar in 2016 ook geweest.
Had ook kaarten voor Oasis maar die heb ik helaas moeten verkopen.
En ik zou nog wel naar reunie van One Direction willen (maar is vast niet te betalen mocht het ooit zover komen)
Haha dit deed ik toen ook uit recalcitrantie
Ik twijfel nog over Five haha. Luister het helemaal niet meer, maar echt jeugdsentiment en destijds ook naar het concert geweest.
Ik was meer fan van Bubbles.
Ik ga naar Backstreet Boys, maar die zijn volgends mij nooit officieel gestopt
voelt wel als een reünie.
Vorig jaar Sugababes in Paradiso was echt waanzinnig 🥹🥹🥹
Vanavond K-otic!
Ik heb echt toevallig dit weekend nog deze discussie gehad. Ik was helemaal team m-kids en vond K3 echt iets voor jongere kinderen. Bubbels luisterde ik ook veel!!