Stel je persoonlijke vraag #58

Wooow er gaat even een stoffig luikje open in mijn hoofd hahaha ik kan het gewoon nog steeds meezingen :scream:

3 likes

Destiny’s Child!

15 likes

De Hansons! Maar dan wel alleen voor dit nummer:

En dan met zo’n huiskamer concert:

9 likes

Oooh jaaa ik ook! Er was op 1 cd een meisje met zo’n sjaaltjes haarband iets, ik moest en zou die ook hebben

3 likes

Ik had als kind dus echt een tyfushekel aan het meisje in het midden op deze cd cover hahaha, echt m’n eerste totaal ongegronde haat ooit, ik vond haar gezicht gewoon irritant.

2 likes

Vinden jullie ook dat de avonden ineens korter lijken? Alsof je vroeger veel meer tijd na werk had dan nu?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik heb echt het gevoel alsof ik vroeger veel meer tijd in de avond had om dingen te doen en te ontspannen dan nu. De laatste tijd is het echt standaard na negenen wanneer ik even ga zitten en dat was vroeger op de een of andere manier echt anders volgens mij.

2 likes

Ik eet weer wat eerder, maakt je avond een stuk langer!

3 likes

ik ben ook sneller moe :joy:

vroeger chillde ik tot half 12 en dan ging ik een keer slapen, nu lig ik vaak om half 10 al in bed haha

4 likes

Ik vind ze juist zo vreselijk lang

4 likes

Haha ik ook, maar blijf uit protest wakker, alleen val ik dan vervolgens in mijn weekend ook echt continu in slaap op de bank haha

3 likes

“Ken” ik niet maar schrok wel elke keer als Dusty (EOTB) koffie kwam halen op mijn werk. Ziet er in het echt nog onnatuurlijker uit dan op foto’s

2 likes

Die snap ik wel hahaha.

3 likes

k3 walked so mkids could run

Ja ik ben het ook nog steeds met mezelf eens :clown_face:
Voelt raar om nu op een kind te haten, maar gelukkig is ze een stukje ouder dan ik inmiddels dus het mag nog steeds!

Ik vond het allebei kut, maar kan me ook even niet meer herinneren wat ik dan wel luisterde :thinking:

2 likes

IMG_0731

16 likes

Omg jaaaaa

Scenario: je bent een zzp’er en gaat binnenkort met zwangerschapsverlof. Zet jij een go fund me op om je doorlopende kosten te betalen?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

2 likes

Volgens mij hoort hier een achtergrondverhaal bij

3 likes

What the fuck??

4 likes