Ik heb een verplichte super dure AOV, die ik al 12 jaar nergens voor heb hoeven gebruiken.
Ik ben de droom van elke verzekeraar (tot nu toe).
Busted! Die van o.a. Year 3000 ![]()
Koop jij vrijwillig borrelnootjes om te eten als snack?
- Ja
- Nee ik eet dit alleen uit nood op feesten en partijen
- Ik eet sowieso geen borrelnootjes
0 stemmers
Ik zag het voorbij komen op mijn instagram
. Vond het zelf best wel apart, naar mijn idee is zon pagina alleen voor levensbedreigende of ernstige dingen.
Wtf wel eerst lekker cashen als ZZPāer en dan al dat geld opmaken om vervolgens te gaan schooien? Ga dan gewoon in loondienst als je dat risico niet aan kan
Wanneer is de laatste keer dat je toblerone hebt gegeten?
- Vandaag
- Afgelopen week
- Afgelopen maand
- Ergens in de afgelopen maanden
- Ongeveer een jaar geleden
- Langer dan een jaar geleden
- Geen idee meer
- Nog nooit gegeten
- Ik ben as we speak toblerone aan het eten
0 stemmers
De M-kids waren ongeveer mijn leeftijd (en ik woon ook in BelgiĆ«) dus ik was daar eigenlijk best wel ājaloersā op want ik wilde ook zangeres zijn ![]()
Bij mijn kapper krijg je een mini toblerone bij je koffie altijd, dus twee weken geleden ongeveer.
Ik ben ten huwelijk gevraagd met de Matterhorn op de achtergrond en vlak daarna zagen we heel goedkoop Toblerone repen bij de Action, met de Matterhorn erop. Er was toen al bekend dat die berg van de verpakking zou gaan, dus toen hebben we het hele schap leeggekocht en stond er bijna een jaar een grote boodschappentas vol Toblerones op zolder
Dit was ons bedankje toen de gasten naar huis gingen van de bruiloft.
Haha lekker random verhaal dit maar nog altijd moet ik daaraan denken als ik Toblerone zie, herinnering aan twee mooie dagen in mān leven ![]()
Op de middelbare school en ik vond het intens smerig.
Als iemand zegt ik ben beroofd wat denk je dan dat er gebeurd is?
- Je bent onder bedreiging gesommeerd je spullen af te geven
- Er zijn spullen uit je tas gehaald zonder dat je dit hebt gemerkt
- Het kan beide opties zijn
0 stemmers
Twijfelde tussen beide of onder bedreiging maar toch die laatste. Als je spullen uit je tas zijn gehaald ofzo verwacht ik meer dat iemand zegt dat zn spullen gejat zijn ipv beroofd
Gaastra kleding:
- Mijn ouders droegen dit
- Ik droeg dit
- Ken ik niet / droeg ik niet
0 stemmers
Kut had meerkeuze moeten zijn
ik droeg dit omdat mijn ouders het ook hadden en dit voor me kochten. Echt classic zeilboten familie ![]()
Het saaiste/belegenste der kakkermerken
Omg wat leuk hahaha
mijn droom, je hebt bij de action ook die grotere tolberone variant. Die is eigenlijk lekkerder dan die normale maat
Haha ja ik had 1 blouse ervan omdat mijn crush/scharrel zoān zeilboottype was.
Gaastrakoppel was vroeger een scheldwoord bij ons thuis
Iedereen in het refo dorp waar ik opgegroeid ben hield van Gaastra
ik associeer dat merk echt met dat kut dorp
Ik had dit want goed waterdicht om naar school te fietsen. Was in mijn omgeving verder geen ding eind jaren 90.