Stel je persoonlijke vraag #59

De discussie wordt voortgezet vanaf Stel je persoonlijke vraag #58 - #5227.

Eerdere discussies:

reactie op @Zemraluani over ariana grande haar foto

late reactie/oude post maar ik vind het met anorexia (voor mezelf) altijd zooo moeilijk dat het ook een soort competitief is en er allemaal geheime dog whistles en body- en maaltijdchecks en krochten van het internet zijn waarin (voornamelijk) meisjes en jonge vrouwen elkaar laten zien hoe dun ze zijn en elkaar stimuleren om nóg uitgemergelder te worden terwijl YOU WILL FUCKING DIE!!!

in vergelijking met andere psychische aandoeningen is dit zo raar, alsof mensen met depressie massaal een verwaarloosd huis laten zien en een wedstrijdje doen wie er het langste in bed kan liggen. en dat is nog niet eens echt gevaarlijk. of mensen met verslavingen de hoeveelheid crack posten die ze die dag hebben gerookt en trots met hun pijpjes en uitkookstash op de foto gaan, tellen hoelang ze al wakker zijn, en dat celebrities dat dan ook zouden doen én er allemaal mensen zijn die dat verdedigen en vinden dat het misogyn is om te zeggen dat dat nogal zorgelijk is en levensgevaarlijk kan zijn voor jonge mensen.
als je ariana grande in zulke situaties zou plaatsen is het nog fucking bizarder dat ze al maanden rustig pro ana content aan het plaatsen is en de rode lopers meer en meer (minder) gevuld worden met gevaarlijk dunne vrouwen.

18 likes

welke vind jij leuker? ik vind dat altijd zo’n stomme discussie dus goede reden om hem zelf te starten looool

• honden
  • katten
  • ik vind allebei leuk en ik vind het stom dat er altijd een competitie van gemaakt wordt
  • ik vind allebei niet leuk

0 stemmers

1 like

Helaas ben ik voor veel honden bang, maar dit komt omdat de meeste mensen hun hond niet opvoeden. Ik vind honden in films vaak wel weer leuk :joy:

1 like

Allebei leuk, maar katten toch leuker.

5 likes

Ik vind honden leuker dan katten, maar ik vind het wel stom dat er zo’n ding van wordt gemaakt: dat “ben jij een hondenmens of een kattenmens?” een sociaal geaccepteerde vraag is en men verbolgen kan raken over het antwoord. Niemand is daarentegen verbolgen als je olifanten leuker vindt dan tijgers ofzo.

3 likes

ja dat bedoel ik inderdaad! ik heb zelf een kat en ik weet niet of ik ooit een hond zou willen. maar die heeeele discussies van wat ben jij en ‘ja maar honden dit’ ‘nee katten dat’ vind ik gewoon zo stom. het zijn gewoon totaal verschillende dieren en ze zijn allemaal leuk

Allebei stom. Katten krabben en poepen in mijn tuin. Honden stinken en kwijlen. En de meeste baasjes zijn nog erger :grimacing: