Ik eet atm tijgernootjes.
Tijgernootjes
- Gadver
- Vieslekker
0 stemmers
Ik eet atm tijgernootjes.
Tijgernootjes
0 stemmers
Ik denk altijd dat ze lekkerder zijn dan in werkelijkheid. Vroeger had je namelijk een saté versie die top vieslekker was; en nu haal ik het 1 x per jaar om te proberen en ben elke keer teleurgesteld. Vreet alsnog heel die zak leeg.
Op het moment liggen die nieuwe chipito oid op me te wachten, maar ben nog niet klaar voor de teleurstelling.
“Hij heeft zo’n Gaastra-jas” was in mijn middelbare schooltijd niets positiefs haha dat zei je met een vies gezicht.
Dit is echt crack
Vind ik ook, en vooral de witte. ![]()
Oeh ja die vond ik echt heel teleurstellend. Beetje zoete weeïge smaak ipv vieslekkere kaassnack.
Screenshot gestolen van r/djeyzus
Volgens mammamagazine zijn dit de stomste namen die je je kinderen kan geven.
0 stemmers
Zou een van deze namen op jouw lijstje kunnen komen? Ongeacht of je kinderen wil etc. Gewoon hypothetisch
0 stemmers
Ik vind Coos echt een meer dan normale naam
Ik vind Coos leuk voor een meisje! En Zon vind ik ook niet zo’n gekke naam.
Ik vind Coos er ook echt niet tussen passen. Zou ik wel voor een meisje kunnen doen, best leuk
Eens.
Ik lees nu de reddit comments. (Heerlijke pagina overigens) en Servet blijkt een normale Turkse naam. Het is in NL gewoon een beetje ongelukkig met het voorwerp. Vergelijkbaar met Floor en Joke in het Engels.
hahahahahah ‘wat voor ras is deze?’
Wij hadden vroeger een zeilboot, maar mijn ouders zijn nooit Gaastra types geweest. Maar ik vond dat vroeger als klein kind jammer en wilde wel Gaastra dragen omdat de rest van de zeilers dat droegen.
Uiteindelijk zelf nooit Gaastra gedragen, maar had via via wel een Helly Hansen jas gekregen (ook zo’n inspiratieloos kakker zeilmerk) en trots dat ik was hahaha.
Ja, die van de Hema want die zijn glutenvrij en de aioli versie is zo lekker !!
Maikyavelli
dit kan niet echt zijn toch
Ja wij dus wel, echt zo’n gezin in matching jassen, echt vreeeeselijk ![]()
als het aan m’n pa ligt draagt hij die jassen nog steeds op de boot.
Ik ben nu OBS De driehoeck aan het googlen maar vind het niet met CK… alhoewel ik het verhaal best geloofwaardig vind
0 stemmers
Is het ook niet
drake is zo corny geworden maar wat een hits heeft hij.