Stel je persoonlijke vraag #58

Joost en Freek zijn dezelfde naam.

• Ja
  • Nee
  • Huh??

0 stemmers

Altijd als ik een van de twee namen hoor, zie ik de andere naam ook voor mij? In mijn hoofd zijn het dezelfde letters — ik snap dat het niet dezelfde zijn uiteraard.

Toen ik dit aan vriendinnen vertelde was een het eens en de anders dacht echt dat we niet goed waren hahah

2 likes

Nee ik vind Freek een serieuzer persoon dan Joost (over het algemeen dan want Freek Vonk is bijv ook niet serieus)

3 likes

Nee maar Jeroen en Sjoerd wel.

25 likes

Bas en Tim ook.

16 likes

Sophie en Josefien

3 likes

Haha ik wilde zeggen bas en tom !

5 likes

Michael past hier ook bij vind ik

1 like

Nee echt totaal niet

8 likes

Idd michael en jeroen? Noo, dan nog eerder michel

2 likes

Michel en Bart

Michael en Rodney ofzo

5 likes

Martijn en Jeroen, ik ken meerdere broers in deze combi

18 likes

He ja die ken ik ook die combi!

Net als Sophie en Frederique, daar ken ik ook drie verschillende setjes zussen van.

4 likes

oh 🫪

1 like

Je hebt een paar leuke dates gehad met iemand, wel gezoend - geen seks gehad. Echt een leuk persoon, je ziet echt wel potentie voor iets serieus.
Dan komen jullie er achter dat je date een paar jaar geleden een keer seks heeft gehad met jouw zus. Jullie wisten dit allebei niet tot dat punt, je date ook niet. Die had geen aanleiding om de link te leggen dat jullie zussen zijn. Er is verder niks vervelends voorgevallen tussen hen, het was gewoon eenmalig en heeft nooit een vervolg gehad. Wat doe je?

• Je blijft daten met deze persoon, je vindt dit niet dusdanig erg dat je niet verder wil daten
  • Je stopt met daten, want je vindt het raar/ongemakkelijk/stom/etc.
  • Anders namelijk

0 stemmers

Ik zou hem meteen walgelijk vinden. Weg ermee.

5 likes

Lang leve dyslexie. Ik las eerst zijn zus ipv jouw zus. Nog steeds Alabama vibes, maar wel minder alarmerend

9 likes

Why?

Ik zou het wel grappig vinden, ook wel raar, maar als het lang geleden was.

5 likes

Net als Ilse&Iris en Lucas& Thomas.

3 likes

Dan ben je letterlijk zaadzusters :weary:

12 likes

Lijkt me toch ongemakkelijk bij familiebezoekjes enzo

2 likes