Ariana Grande op haar eigen insta:
- Ja dus?
- Das niet goed
- Mooi
0 stemmers
Wat is ongemakkelijker
0 stemmers
Hoor alleen maar m’n oma’s stem in m’n hoofd ‘oh meissie toch’ zeggen
Wat is er ongemakkelijk aan 5 dates maar geen seks? Ben je dan bang dat ze ‘grappige’ ongemakkelijke momenten over jou gedeeld heeft of wat is de ongemakkelijkheid.
MET je zus
Was jij afgelopen nacht in de regio Amsterdam?
0 stemmers
Zo JA
Heb je die explosie gehoord?
0 stemmers
Ik snap dat het in beide gevallen met je zus is maar seks is toch ongemakkelijker?
Ja maar dat is niet wat diegene zei waar ze op reageerde. O dat was jij haha.
Maar het is toch beiden niet raar dat het ongemakkelijk voelt. Zou het met goede vriendinnen (of mss nog erger mensen die ik echt niet mag) al kut vinden haha
Nee is natuurlijk ook persoonlijk hoor! Maar zou in beide gevallen zelf seks veel ongemakkelijker vinden haha.
Ik heb wel eens seks gehad met twee gasten die bevriend waren, dat werd ook ziek ongemakkelijk hahaha.
Ja tuurlijk, maar je vroeg wat is er ongemakkelijk aan.
Niet gehoord maar werd wel wakker van de brandlucht
Heftig!
Heb jij ooit ‘‘s nachts een explosie gehoord, geen vuurwerk maar plofkraak of explosief aan een huis oid?
0 stemmers
Geen explosief of plofkraak maar ook geen vuurwerk. Brand bij een bedrijf waar gasflessen en vrachtwagens stonden. Klonk wel als explosieven.
Vuurwerkbom door een brievenbus ![]()
Nee, maar wel legeroefeningen midden in de nacht. Hele nacht ratatataattatatatata boem boem als de wind de verkeerde kant op staat.
Nee maar wel een schietpartij (waarvan ik dacht dat het vuurwerk was dus ik sliep meteen weer door)
Thanks voor deze prachtige omschrijving ![]()
Gaat iemand opblijven tot minstens 3 voor Paraguay-VS
0 stemmers
One household voting
0 stemmers
Echt jammer dat op de meeste dagen maar 1 wedstrijd op een normaal tijdstip is. Ga zoveel wedstrijden missen dit WK