Ja, 50 meter van m’n huis een explosief bij een coffeeshop. Was wel echt pittig wakker worden, daarna nog een paar uur naar de onderzoekende brandweer gekeken en ik begreep maar niet wat er gebeurd was. Van een schietpartij met dood slachtoffer onder m’n raam heb ik een andere keer dan weer helemaal niks gemerkt.
je mag van dit forum geen commentaar leveren op haar lichaam MAAR ze is overduidelijk weer aan het bodychecken op insta waar ze een rolmodel is voor miljoenen jonge meiden. zij heeft echt hulp nodig, ze heeft ook bijna geen energie en stem over vergeleken met haar optredens van vroeger. ik kan me bijna niet voorstellen dat ze deze tour af kan maken?
Mijn onderbewuste heeft mij zojuist, 5 min van tevoren, wakker gemaakt. Ga hem toch ff aanzetten
Ik wilde een hatewatch doen maar ZE staan al 1-0 voor in 5 minuten en Paraguay heeft al een geel op een cruciale verdediger dus dit wordt straks echt een slachtveld dus ik ga slapen ![]()
Precies hier hetzelfde
Heb jij in het afgelopen jaar wel eens gebruik gemaakt van flitsbezorging zoals Flink?
- Ja incidenteel
- Ja regelmatig
- Nee
- Dit heb je niet in mijn woonplaats dus nee
0 stemmers
En daarvoor?
- Ja incidenteel
- Ja regelmatig
- Nee
- Nee want dat heb je niet in mijn woonplaats
0 stemmers
Dat was voor mn gevoel jaren geleden redelijk uit het niets ineens een hype, met allerlei diensten die als paddenstoelen uit de grond schoten en ook veel mensen die daar ineens gebruik van maakten. Maar ik heb het idee dat zo plots als het kwam het eigenlijk ook weer verdwenen is? Volgens mij is er nog maar één aanbieder dus die zal de concurrentiestrijd wel gewonnen hebben. Maar ik heb ook het idee dat het amper meer gebruikt wordt? Maar misschien ligt het ook wel dat ik me toen meer in luie studentenkringen bevond en de mensen om me heen nu georganiseerde volwassenen zijn die weekboodschappen bij Picnic bestellen en minder de behoefte hebben om brak in bed een fles cola en zak kaascroissantjes te laten bezorgen.
Ik heb er zelfs een tijd gewerkt! In het begin was het ook heel anders, dan reden we zelfs voor twee flesjes cola. Nu is er een minimaal bezorgbedrag, en de Hubs zitten aan de rand van de stad waardoor het langer rijden is, dus de totaalervaring is heel anders. Ik heb het iets van twee jaar geleden nog wel een keer geprobeerd, maar toen zou het twee uur duren voordat mijn bestelling er was. Dat vind ik niet flink, dan bestel ik wel picnic
Dit zinnetje is echt nostalgie. Ik zie nu zo’n blond jochie voor me die door zn moeder aangesproken werd ‘dat vind ik niet flink van jou’.
Natuurlijk hier heel anders bedoeld maar vond het grappig
Volgens mij was het tijdens de lockdowns echt booming.
Edit:
Je gaat met onbekende een clubje starten waarbij jullie geregeld fysiek gaan afspreken en wil een groepsapp op Whatsapp aanmaken.
Iemand wil liever een groepje op insta hebben en geeft haar nummer niet.
- Raar
- Niet raar ik ben gen z
- Niet raar ik ben geen gen z
0 stemmers
Ik wil gewoon op whatsapp en ik vind het dus heel raar en vraag me af of het een gen z ding is.
Lol, nou ik vind het wel handig. Ik pas vandaag op en zij is wat ziekig geworden. Dus ik dacht ik ga niet naar de supermarkt. Maar picnic is natuurlijk handiger, maar dat wordt de volgende dag geleverd.
Boek jij wel eens een massage voor jezelf?
- Ja regelmatig
- Echt nooit
- Nee maar wil ik wel
- Nee ik wil het ook niet
0 stemmers
Niet regelmatig maar wel heel af en toe, eens in de 2 jaar ofzo
Huh dit is toch heel raar als je toch al van plan bent om ook echt live af te spreken, dan kun je toch niet meer anoniem zijn. En als je denkt dat iemand uit het groepje creepy gaat zijn met je nummer, waarom doe je dan überhaupt nog mee?
I know!!!
Oke ze stuurde net weer een berichtje met wat vragen over de rest en gaf toen toch haar nummer. Ik denk dat ze misschien nog weinig heeft afgesproken met vreemde van het internet!
Mijn vriend laat tijdens het boodschappen doen altijd z’n kar of mand aan het begin van het gangpad staan. Pakt dan de spullen die hij nodig heeft van dat gangpad en gaat door naar de volgende omdat ie geen zin heeft met kar de hele supermarkt door te gaan. Ik vind dat best aso want als iedereen dat zou doen wordt het mooi chaos. Hij probeert de kar wel altijd op zo’n plek neer te zetten dat ie een ander niet in de weg staat.
- Vind ik ook aso
- Nee boeiend
0 stemmers
De truc is zolang je niet in de weg staat. Beter dan mensen die met een kar heel het schap blokkeren terwijl ze 3 uur twijfelen over welke pindakaas ze nemen.
Maar het liefst heb ik nul winkelkarren.
Oh dit doe ik ook altijd. Ik zorg er uiteraard voor dat de kar niet in de weg staat. Vind het veel onhandiger wanneer 2 personen hun karretje beiden meenemen het gangpad in en ik er daardoor bijna niet langs kan.
Ik heb weer eens vreselijke ovulatiepijn, terwijl mijn menstruatiepijn altijd meevalt.
Waar heb jij meer last van (of had)?
- Ovulatie
- Menstruatie
- Beiden even veel/weinig
- Nvt
0 stemmers
Herkenbaar, ik twijfelde tussen beide evenveel en ovulatie. Ik heb bij beide enorme pijn, maar op één of andere manier voelt het bij menstruatie ‘normaler’ (is het niet) dus voelt het rond ovulatie nog heftiger. Het zijn ook intensere steken/krampen, maar het duurt wel minder lang, 2-3 dagen, terwijl het bij menstruatie al begint met pms de week ervoor. Dus ja, beide hels.
Heb jij enkel op het moment van de ovulatie pijn of ook de 2-3 dagen errond? Sterkte! Warmte en naproxen is het enige dat mij verlichting geeft