Nu meer ovulatiepijn maar vroeger menstruatiepijn.
Ik heb meestal een halve dag enorme pijn, en daarna ebt het weg. Inderdaad echt steken, maar het voelt ook als weeën die komen opzetten. Menstruatiepijn duurt langer, maar intensiteit is veeeel minder bij mij.
Sinds mân bevalling allebei echt veel meer. Kwam op insta laatst iets tegen van iemand die creatine slikt daarvoor, moet zeggen dat ik er deze maand echt véél minder last van heb dan voordat ik het slikte.
Ja, paar x per jaar. In de sauna of soms thuis als ik me bweh voel. Zou nu ook wel weer willen maar in de zomer vliegt mân geld er daarvoor echt te snel uit.
Wel mee opletten als je endometriose hebt. Er is een studie die een verdere groei van endo-weefsel zag door creatine. Heb me er nog niet veel verder in verdiept, maar daardoor heb ik het zelf nog niet genomen.
Edit het is deze studie geloof ik Creatine promotes endometriosis progression by inducing M2 polarization of peritoneal macrophages - PubMed
Sinds ik bevallen ben voel ik mân ovulatie ook, daarvoor nooit. Het litteken van mijn ks doet dan ook veel meer pijn. Menstruatie is wel erger, maar baal wel dat ik nu 2x per maand pijn heb ![]()
@Spaarlamp dat klinkt interessant! Ik ga eens kijken of ik daar meer over kan vinden.
Beide doet veel pijn, ook stoelgang is dan zo enorm pijnlijk, echt als messteken. Bloed ook tijdens/na mijn ovulatie. Ik heb voor mijn gevoel bijna nooit geen buikpijn.
Ik heb deze strategie vorig jaar ontwikkeld toen ik in landen was waar de supermarkten altijd groter waren
ik liet het mandje dan vaak op 1 plek staan en ging daarna de hele supermarkt door en ik doe het nog steeds. Ik kan het iedereen aanraden ![]()
Toevallig heb ik net weer mn menstruatie erop zitten en ik vind dat toch wel echt pijnlijker en het duurt ook veel langer. Ovulatiepijn duurt maar een paar uur bij mij. Ik ga binnenkort mn spiraal eruit halen ben dan wel benieuwd of ik verschil ga voelen.
Ja dit heb ik ook, het doet evenveel pijn maar ovulatie is maar max een halve dag ofzo
In deze studie laten ze zien dat bepaalde immuuncellen bij endometriosepatiënten bijdragen aan creatinineproductie, en dat dat mogelijk een milieu creëert waarin de endometriose makkelijker groeit. Zegt dus niets over het gebruik van endometriose als supplement!
Weet niet of daar verder wel wat over bekend is of niet maar wilde dit toch even zeggen.
Oh die link had ik nooit gelegd. Soms ismijn ks litteken zo gevoelig/pijnlijk is en dat ik me afvraag of er iets mis is. En nu realiseer ik me dat ik dit altijd tijdens mijn ovulatie heb. Stelt me wel weer enigzins gerust.
Als je partner waarmee je een kind hebt vast zou zitten voor verkrachting en na de 6 jaar die hij moet zitten hoogstwaarschijnlijk gedeporteerd wordt naar zijn geboorteland, zou jij je dan tijdens het uitzitten van zân straf in de gevangenis laten bezwangeren door hem tijdens bezoekuur?
- Ja
- Nee, ik ben toch zeker Rens Kroes niet?!
0 stemmers
Ik ken haar niet en moest even googlen. De toon van deze wiki entry
Kroes reageerde op de kritiek met: âDe wetenschap, dat is ook maar een mening. Ik ga op mijn gevoel en intuĂŻtie af.â[9].
Dat Kroes wel vaker op haar gevoel en intuĂŻtie afgaat, leidde opnieuw tot ophef toen ze de (vervolging en) veroordeling van haar man Siddick S. tot viereneenhalf jaar gevangenisstraf wegens een zeer gewelddadige verkrachting leek af te doen als âsensatiezuchtâ van het OM, en vooral de impact ervan op haar privĂ©leven leek te betreuren.
Ga je vanavond het wk kijken?
- Ja
- Gewoon nee
- Al sla je me dood
- Weet ik nog niet
0 stemmers
Vind het wel leuk om naar Curaçao te kijken!
Wow wat veel mensen die niet kijken!
Is ook omdat het best laat is denk ik?
Ik ben bij een concert vanavond maar ga wat ik nog kan kijken wel kijken!
Hahaha begreep verkeerd. Ik kijk Duitsland Curaçao met mijn kind. Nl Japan is te laat. Joe