Nooit geschoten is altijd mis
Stel je voor, dit is Memphis Depay.
Stelt Koeman hem toch op?
- Ja hij is toch onze topscorer!!!
- Ja want hij kan toch nog koppen??
0 stemmers
Dit fenomeen (een lange tijd grove onwaarheden vertellen) kwam ook voor in de podcast El Tarangue en heeft toen nog dagen door mijn hoofd gespookt. Hoe moet je je voelen om zulke verhalen op te houden? Waarom? Zit je dan zo erg in de ‘shit’ dat je dat op deze manier wilt ontlopen? Of ben je bang voor afwijzing of ‘anders’ zijn dan de norm?
Ben je bang dat je gaat krimpen in lengte als je ouder wordt?
- Gewoon nee
- Nee want dat is niet meer van deze tijd
0 stemmers
N.a.v. die beddenvraag moest ik denken aan de vader en moeder van mn moeder. Denk dat ze niet langer dan 1.50 cm waren op het eind dus die schuif je zo in zo’n klein bed naast elkaar.
Excuus, want ik geef 2 keer nee als optie haha. Ik zag mn opaatje wel krimpen maar mn oma volgens mij niet.
- Ben jij bang om echt te krimpen in lengte als je echt op leeftijd bent?
- Nee boeiend
- Ja lijkt me wel wat vervelend
0 stemmers
Mijn bed zit er precies tussenin, 152 cm breed!
Maar je lichaamslengte is niet enige wat uitmaakt toch voor de breedte van je bed?
Hoe slaap jjj het liefst?
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
0 stemmers
Twee, maar dan met dinosaurushanden ![]()
Slaap samen met mijn oudste kind!
Zomer apart, winter samen
Waarom ziet dit er allemaal mega oncomfortabel uit ![]()
Als ik man moet geloven neem ik al deze houdingen behalve 1 aan gedurende de nacht, haha.
Ja nou echt niet 1. Waar is op je buik slapen zonder kussen en zo plat liggen alsof je in een mortuarium ligt. Zo val ik in slaap. Ik word helaas wel heel vaak wakker maar op mn rug echt nevernooit. Veel te eng. Alleen gedaan toen mn schouderblad gebroken was. Brr
Haha ja mijn favoriet staat er ook niet tussen, maar dat vinden denk ik mensen ook wel oncomfortabel

Slaap jij graag zo?
- Ja, vaak
- Soms
- Nee
0 stemmers
Bij ja of soms, heb je daarna last van je rug of nek?
- Ja vaak
- Soms
- Nee
0 stemmers
Ik snap je gevoel maar ik vertrouw de politie hier onvoldoende voor, te veel racisme onder agenten.
Ik lig ook heel vaak met m’n arm uitgestrekt naar boven (lig laag in bed op onderste rand van het hoofdkussen) en dan denk ik soms wel eens: hoe ziet dit er eigenlijk uit, hoe ik nu lig?!?! Ik kan het dan niet visualiseren, zou het niet kunnen tekenen zoals hierboven.
- Herkenbaar
- Niet herkenbaar
0 stemmers
Volgens mij zijn drie en tien hetzelfde? Ik lig een beetje zo maar met mijn buik op het bed. Echt helemaal getwist. En soms lig ik juist op m’n rug met m’n armen recht naar boven.
Dacht ik eerst ook, maar bij tien is de knie nog een klein beetje meer opgetrokken
Niet per se omdat ik een bepaalde lengte wil blijven, maar ingezakte wervels geven pijn, problemen met lopen/tillen/etc, als je maar genoeg inzakt krijg je longproblemen, je krijgt nekpijn omdat je omhoog moet kijken, je valt sneller etc etc etc.
Dus die dingen wil ik allemaal niet.
Wij hebben 140x200 samen, de kraamzorg noemde ons bed een poppenbedje ![]()