Stel je persoonlijke vraag #58

Mee eens hoor, en ik vind het ook eigenlijk gezelliger samen onder een dekbed liggen. Maar als het puur om comfort gaat vind ik allebei een eigen dekbed fijner slapen. Ook geen last meer van getrek aan het dekbed.

2 likes

ik slaap ook vaak met mijn armen boven mijn hoofd! Een beetje zoals een baby (of een Disneyprinses I guess)

6 likes

Ik ook vaak en dan ook nog met 1 arm onder m’n lijf, snap niet waarom maar dat ligt blijkbaar lekker.

En werd vanochtend dan weer wakker met m’n arm zoals @appelflauwte.

1 like

Ik durf echt niet op mn rug in slaap te vallen want daar krijg je nachtmerries van is me altijd als kind verteld. Ik slaap ook veel te onrustig op mn rug. Zodra ik merk dat ik op mn rug lig ik ga z.s.m. op mn zij of buik.
Ik was sowieso raar met slapen zeggen mn ouders. Als baby sliep ik dan op mn buik(je) en dan bleef ik maar mn benen bewegen. In een zwembeweging. Ik doe dit nog steeds, alleen met mn voeten. Die schuiven de hele tijd heen en weer.

Zou je dit als partner erg vinden?

• Ja erg vervelend
  • Nee boeit me niet
  • Misschien een beetje
  • Nee

0 stemmers

2 likes

Ik vind het vervelend bij een ander, maar ik doe het zelf ook. Mijn man vindt het vervelend. Maar ik slaap gewoon lekkerder als ik voetwiebel.

2 likes

Lol nee bij ‘de-escalerend optreden’ denk ik niet echt aan slaan etc.
Ook al heeft zo’n uitrusting wel een bepaalde charme.

3 likes

Ik wiebel ook, maar dat blijkt iets neurodivergents te zijn (net als dinosaur handen).

Ik val ook wel eens zo in slaap blijkbaar, maar dan moet ik met mijn andere hand echt die bovenste arm oppakken, want ik heb er dan echt 0 gevoel en beweging meer in.

3 likes

Dacht dat dat ‘gewoon’ stress was eigenlijk

3 likes

voor mijn gevoel wordt alles iets neurodivergents genoemd tegenwoordig

30 likes

Hier ook :raising_hand_woman:t2::

5 likes

Is het nu klaar met die onboeiende slaap posities en plaatjes van iedereen?

6 likes

Aromat

• Ik weet niet wat dat is
  • Weet wat het is maar nog nooit gegeten
  • Heb het weleens gegeten maar geen behoefte aan om vaker te eten
  • Eet ik wel eens
  • Eet ik met enige regelmaat
  • Eet ik op alles

0 stemmers

Ik strooi dit wel echt alleen op plakjes komkommer als nostalgische vies-lekker snack

12 likes

Op een spiegelei met lopende dooier, chef’s kiss. En die extra touch op pondu. Heb altijd wel een potje thuis.

9 likes

Als je dit lekker vindt kan vegeta ook ten zeerste aanbevelen.

2 likes

Mijn moeder kookte vroeger altijd zoutloos AGV (en zonder enig andere vorm van smaak of kruiden) “voor de hoge bloeddruk van pap”. Maarja, dat was niet te eten dus mijn vader strooide standaard zeer rijkelijk met de aromat over zijn gehele bord :rofl:

2 likes

Eet ik wel eens bij m’n ouders op een zachtgekookt eitje, maar verder echt nooit.

Ja végeta ken ik ook, er zit wel iets in dat ik niet zo lekker vind als aromat

2 likes

Dit topic is na het bereiken van de limiet van 5000 reacties automatisch gesloten. De discussie wordt voortgezet in Stel je persoonlijke vraag #58 (Deel 39).