Stel je persoonlijke vraag #58

Haha ik moet altijd lachen om jou met dit soort dingen, want ik heb een blonde wijsneuzerige zoon met een notenallergie. En ik weet dus dat jij daar echt een grafhekel aan hebt.

Snap ik helemaal hoor, zou ik misschien zelf ook hebben als ik hem niet zelf gemaakt had.

8 likes

Dan moeten ze de rest van de gasten ook maar vragen hun lichaamsvloeistoffen bij zich te houden :joy: Alsof die poep en spuug door de kamer vliegen. Wagen (als die al mee is) bij de jassen en tassen en een baby is net een mens!

Maar goed, we kunnen weer concluderen dat iedereen het anders zou ervaren. Ik zou weten dat mijn zus geen overlast zou veroorzaken en ik van andere dingen (een huiltje, een afgeleide zus) geen last zou hebben.

3 likes

Ik heb 2x letterlijk de vraag gehad: Amarens, heb jij een broer/zus?

Mijn docent economie vroeg of ik een broer had, want er trainde in de sportschool waar zij ook trainde een jongen die heel erg op mij leek haha. En dat was idd mijn broer.

En toen ik zelf aan het sporten was, kreeg ik de vraag van de trainer of ik een zus had. Ja? Dan staat ze daar. Bleek mijn zus in de deuropening te staan vanwege een of andere calamiteit thuis.

Echt bizar, want ik zie die gelijkenissen totaal niet, maar het zal niet uit de lucht gegrepen zijn.

6 likes

Ik heb haar nog nooit in het echt gezien maar ik heb wel een lookalike! Ik ben door de jaren heen denk ik een keer of vier gevraagd of ik [naam] was en de derde keer heb ik degene die me aansprak gevraagd of hij een foto had, en ik lijk inderdaad heel erg op die persoon. Hoop nog steeds dat we elkaar een keer in het echt tegenkomen, lijkt me vet grappig

14 likes

Mijn moeder was wel een hottie vroeger en ik lijk op haar maar dan met net genoeg DNA van mijn vader erin dat ik vrij normalo ben. Mijn vader was trouwens ook knap hahahaha maar ja de mix is niet super bijzonder. Maar zeker toen ik in de 20 was waren er echt mensen die ik niet kende die ik dan ergens zag en meteen zeiden ‘jij moet de dochter van’ zijn. Mijn moeder leek ook exact op haar zus en moeder dus het zijn echt bepaalde trekken.

3 likes

We hebben een totaal andere lichaamsbouw en zijn beiden vrij mid, maar we hebben één wapen: opgestoken haar. Mijn ma wordt ook al 20 jaar geen seconde ouder dus zodra ik mijn haar opsteek ben ik echt een directe kopie.

3 likes

Ik lijk best veel op mijn moeder alleen een andere neus (van mijn vader) en omdat mijn vader wit is heb ik ook een lichtere huid waardoor mensen de gelijkenis minder zien.

1 like

Heel wat anders maar mijn vader was van de week bij mij aan het oppassen en toen ik beneden kwam belde hij met een van mijn zussen en ik wist niet welke zus het was maar óók dat het leek alsof hij met mij aan het bellen was.

Lijkt jouw stem op die van je broer(s) of zus(een)?

• Ja
  • Een beetje
  • Nee
  • Nvt

0 stemmers

Vroeger zo vaak de vraag gekregen of mijn zus en ik tweeling zijn, terwijl ze 4 jaar ouder is en lange tijd kop groter :laughing:. Mijn moeder had vroeger ook vaak moeite om te horen of ik of mijn zus het was. Inmiddels gebeurt dat wel minder.

2 likes

Ik denk dat best veel mensen hier je nu een dagje hooikoorts met notenallergie gunnen :joy:

1 like

Mijn zus en ik schelen 4 jaar maar hebben echt een identieke stem

1 like

Mijn moeder en ik hebben dezelfde stem, als je ons beide hoort op een filmpje ofzo kun je ons alleen onderscheiden door taalgebruik :sweat_smile:

4 likes

Het ging hier toch specifiek om een feest om te vieren dat ze X jaar samen zijn, omdat er nooit een bruiloft zal komen, want ze willen niet trouwen. Dat is specifiek een feest dat juist heel vergelijkbaar is met een bruiloft. Dat je je handtekening op een papiertje zet maakt het niet meteen bijzonderder.

Deden wij ook, ook aan mijn vaders heel erg witte 100% Noord-Nederlandse kant.

9 likes

Nee, m’n broer heeft wel echt een ander stemgeluid haha. Maar toen ik als meid van 15 achter de bar van de plaatselijke hockeyclub werkte werd ik wel heel vaak door mensen “herkend” als zusje van m’n broer - en die zeiden dan dat m’n manier van praten 1-op-1 was.

1 like

Heb geen zus, maar mijn stem en die van mijn nicht zijn precies hetzelfde.

Hannah prins

• Wie?
  • Leuk!
  • Niet leuk!

0 stemmers

leuk of niet weet ik eigenlijk niet zo goed, maar ik vond die podcast met jort kelder echt stom haha

3 likes

Ja ik vind haar irritant want ik voel dat ze op haar 40e gewoon een VVDer is, die vibe.

1 like

Kijk jij b&b vol liefde?

• Nee
  • Alleen de Belgische
  • Alleen de Nederlandse edities
  • Alleen de Nederlandse zomer edities
  • Ik kijk ALLES

0 stemmers

Vind jij het cringe als (oud) kandidaten proberen BNer te worden?

• Nee hoor
  • Beetje
  • Enorm

0 stemmers

Heb je iemand die je hierin het irritantste vindt?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

3 likes

De Hanslers met afstand

23 likes