Ik krijg dus echt rillingen van Who Els, echt verschrikkelijk.
Vond haar in b&b prima, maar nu is ze zo desperate. De Hanslers zijn idd verschrikkelijk maar dat waren ze in b&b ook al.
Ik krijg dus echt rillingen van Who Els, echt verschrikkelijk.
Vond haar in b&b prima, maar nu is ze zo desperate. De Hanslers zijn idd verschrikkelijk maar dat waren ze in b&b ook al.
Sowieso Amy Rose
Ja ik heb haar seizoen dus niet gezien want winter, maar vind haar in echte meisjes echt totaal niet leuk overkomen en ik vind het vrij bizar dat ze kennelijk piepjong is want ze heeft echt een heftig ingespoten hoofd, ze lijkt op Louisa en die is 45 ofzo?
Ik vind Debbie en Paul echt zo vreselijk irritant, zij lijkt me ook heel onaardig. Ik zag laatst ook dat ze nu mee doen aan dat bn’ers fitnesstraject Dag Een, vind ik ook weer een nieuw dieptepunt
Ja ze lijkt me iemand die heel aardig is naar haar eigen cirkeltje waarin allemaal van die intellectuele mediamensen zitten en vrij onaardig naar iedereen die daar niet inpast. Iets van 80% waarom ze matcht met Paul was ook omdat ze allebei de hele dag over Amsterdam praten.
Ik begin er wel altijd dapper mee maar het is me nog nooit gelukt om een seizoen helemaal te kijken, op een gegeven moment lig ik zo ver achter dat ik het maar laat zitten. Maar blijf het topic wel gewoon lezen ![]()
Ik vind de wintereditie vooral minder leuk omdat jouw analyses ontbreken
Ik wilde dit jaar opzich wel kijken, heb de vorige winter editie wel gezien met de Hanslers haha, maar zoals @propje ook zei het is zo lastig bij te houden en als je eenmaal achterloopt is het iets van 10 uur bijkijken en dat vond ik vermoeiend haha.
Vond dit seizoen ook niet zo de moeite waard achteraf, wel alles gekeken uiteraard
En zin in de reünie
Ik vind het zo jammer dat je Videoland niet op 1,5 of 2x snelheid kan afspelen. Ik vind het programma op zich wel leuk, maar ik ergerde me bij eerderr seizoenen dat het zooo laaaang duurt. Al die herhaling en vooruitblikken en terugblikken etc of gewoon super saaie verhaallijnen. En als je dan doorspoelt val je juist weer in iets dat er wel interessant uitziet en moet je wéér terugspoelen en ben je te ver terug en zit je weer in iets saais/herhalends. Met die domme voice over erbij. Of weer zon domme beschouwing/interview van de kandidaat/deelnemer voor de camera. Ik zou het sneller gaan kijken als ze het allemaal inkorten en het een aflevering van 25 minuten ofzo is met niet zo veel bullshit herhaling en voice over.
Ik zou het terugkijken als je gewoon per persoon de hele verhaallijn kon kijken aan het eind van het seizoen, dat ze ff alle fragmenten van bijvoorbeeld Illya achter elkaar zetten en je in 2 uur het hele avontuur ziet en dat je dan kiest om jezelf geen 2 uur bijvoorbeeld Rob Appeltaart aan te doen.
Kan jij op stelten lopen?
0 stemmers
En kan je een wheelie op een fiets?
0 stemmers
Zou je een hinkelbaan tot 100 halen op 1 been?
0 stemmers
En kan je je eigen handen schudden als je ene hand achter je rug doet en de ander over je schouder naar beneden?
0 stemmers
Ik ben best lomp maar ik denk ook wel dat ik zulke dingen kan. Hoe dit vaak eindigt? Hoogmoed komt letterlijk voor de (lelijke pijnlijke) val ![]()
![]()
Met een mooie bijpassende smiley
Ik was vroeger zooooo pro in stelten lopen ik kon ook altjjd op de hoogste en mocht het voordoen enzo ![]()
![]()
never forget
haha ik deed als tiener mee aan shows op stelten met maskers en shit. kreeg er zelfs voor betaald. staat bovenaan mn cv
je kon ook allemaal trucjes doen zoals tijdens het steltenlopen een treetje hoger gaan enzo en als je dan helemaal bovenaan was kon je je haast niet meer vasthouden en was het echt cool als je alsnog verder kon. echt skills
wij hadden ook stelten thuis ![]()
deden jullie ook dit? dat was veel kutter dan stelten op de een of andere manier

Ik ben op m’n bek gegaan toen ik dit probeerde te leren aan een kleuter. Ik gaf de schuld aan te kort touwtje maar … stelten zijn indd makkelijker.
lijkt me echt leuk om weer een keer een middag op een schoolplein allemaal dat soort old school spelletjes te doen eigenlijk haha. stelten, klossen, elastieken (eeeelaaaastieken, erin, eruit, erop, eraf, draai spring weg!!), knikkeren, annemaria koekoek, stoepranden, met stoepkrijt zo’n hinkelbaan tekenen en dan hinkelen ![]()
en als afsluiter buskruit! of tikkertje met bevries of stand in de mand
Volgens mij zijn er in de zomer avonden waar dit georganiseerd wordt, o.a. in Utrecht. Het heet geloof ik zoiets als Buitenspelen
Hier was ik ook goed in! Echt skills waar je niets aan hebt in het leven ![]()