Jaaa, elastieken was zo leuk!
Jaaa en dan steeds hoger dat elastiek
Ik deed thuis dan dat elastiek aan twee tuinstoelen en gaan
Jaa dit en lijkt me ook het einde om weer eens te gymmen met trefballen en apenkooien
Kan jij fietsen op een eenwieler?
- Ja
- Nee
- Nee maar vroeger wel
0 stemmers
Weet niet
Mijn opa had zelf stelten voor mij gemaakt. Ook helemaal beschilderd met bloemetjes en gepersonaliseerd enzo. Zoooo lief! Ik was er ook echt mega goed in. Kan me goed herinneren dat ik echt de show stal toen ik ze een keer mee naar school mocht nemen. Trouwens ook een springtouw! De handvatten helemaal mooi geslepen en beschilderd. Had ze graag willen bewaren maar heb ze helaas weg moeten doen na een brand in het schuurtje waar ze opgeslagen lagen.
Maargoed, nu helemaal geen stelten of springtouw voor mij want ik kan überhaupt niet meer lopen ![]()
Bij mijn schoonfamilie kunnen ze het bijna allemaal. Mijn man heeft zelfs een hele hoge. Ook mijn kind kan het. Ik hooguit 5 meter.
Zing jij bij een concert mee met de tekst van de artiest?
- Nee
- Ja hard
- Ja maar gewoon zacht
- Ja maar playback
0 stemmers
En als je meezingt film je dan ook tegelijkertijd?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Wel de behoefte om mee te zingen, maar ik houd me buiten mijn echt favoriete nummers in, die zing ik zacht mee. Ik laat me niet gaan want ik vind het best irritant als je je alle buren om je heen hoort zingen en de artiest een stuk minder. Door het volume in zoān zaal hebben ze denk ik ook niet door hoe enorm lelijk het klinktš
Vinden jullie het leuk als de artiest een stuk laat zingen door het publiek? Het lijkt me heel bijzonder om je eigen liedjes door 1000 man te horen zingen, maar ik denk altijd dat dat leuker is voor de artiest zelf dan de rest van het publiek.š«
Ik vind dat dus nooit leuk
ik betaal toch voor die artiest, niet voor een paar duizend randoās.
Ja hard maar niet schreeuwend zoals ik weleens op TikTok filmpjes ziet. Wat afschuwelijk als je naast zo iemand staat.
Oh ik haat dat. Zing gewoon zelf, daar heb ik een kaartje voor gekocht, niet om duizenden mensen tegelijk vals te horen zingen. Het voelt ook altijd zo cringe
Hangt wel helemaal van het concert af. Bij zoān zitconcert in de schouwburg uiteraard niet, haha. Maar bij een meezinger in een volle zaal enthousiaste meezingers ga ik ook in volle borst mee, hoor. Bij sommige concerten is dat toch juist deel van de lol, ik vind zoān hele zaal die blij meezingt wel echt zoān fijn saamhorigheidsgevoel geven iig! Vind het daarom ook leuk als artiesten daar wat mee doen. Maar dan 1 of 2 nummers ofzo, geen hele concerten lang.
En elke keer weer verbaasd over mijn ontbrekend zangtalent haha.
Verschilt per artiest en nummer denk ik.
Ik was een paar jaar geleden bij The National en toen deed hij het laatste nummer met publiek en dat was echt kippenvel zo mooi en bijzonder. Maar soms vind ik het ook stom.
Was donderdag bij een concert en een meisje vlak voor me zat steeds eerst de artiest te filmen en dan draaide ze haar telefoon om zichzelf te filmen hoe ze dan heel enthousiast aan het zingen/dansen was
maar volgens mij stond ik ook steeds in beeld als ze dat deed dus toen een paar keer een middelvinger op de achtergrond gegeven, dat zal der leren ![]()
Geloof jij in (een) God?
- Ja
- Ik geloof wel dat er iets is maar weet niet of dat een god is
- Nee
0 stemmers
Waarom geloof je wel of juist niet in een god?
- Goede dingen meegemaakt
- Slechte dingen meegemaakt
- God gevoeld of op een andere manier ervaren
- Ik weet dat gewoon zonder dat ik iets specifieks heb meegemaakt
0 stemmers
Bommen op Dubai
- Niet goed
- Stiekem wel een beetje grappig gezien het publiek dat het trekt
0 stemmers
Gio is daar nu op vakantie ![]()
![]()
![]()
Hahaha ja precies
Iets aan de visual van een brandende omgeving vol Nederlandse influās met hun hoogglans inplakgebitjes en hun compacte opgepompte lichamen die het altijd hebben over hoe veilig Dubai is, is gewoon echt poĆ«tisch.