Heb je als volwassenen wel eens in bed gepoept?
- Ehm nee
- Ja

- “……”
0 stemmers
Heb je als volwassenen wel eens in bed gepoept?
0 stemmers
Niet verder lezen als je niet tegen poep kan.
Stel jouw partner is erg ziek en poept per ongeluk in de nacht in bed. Wat doe je?
0 stemmers
Hoe vies zou je dit vinden?
0 stemmers
Wat zou je ervan vinden als jij de partner bent en het wordt besproken op een forum?
0 stemmers
Ik heb wel ergere dingen gezien dan dit, bovendien als mijn man ziek is kan hij het toch ook niet helpen, ik steun waar ik kan
0 stemmers
Een man of Dubai!? Dit is echt een onmogelijke keuze
Hoe shit (no pun intended) als je zo ziek bent dat je dat overkomt en dat je partner je dan niet helpt? In sickness and in health toch?
Ja en in Dubai kan er ook weer op je borst gepoept worden, dus dat is ook lastig.
Ik heb echt het idee dat dit typisch iets is wat vooral mannen overkomt.
Dubai chocolate ![]()
Eeew
Ik zou er wel van walgen en het allemaal weggooien maar je partner doet het niet express neem ik aan en voelt zich er ook niet chil onder. Dus jk zou wel helpen duh
Maar als je kind buikgriep heeft gooi je dan ook alles weg? Serieuze vraag
Bij plas niet, bij kotsen ligt eraan hoe erg het is. Kak godzijdank nog nooit meegemaakt maar dan zou ik het wel wegpleuren. Bij zindelijk worden had mn kind ook wel is een poep ongeluk en dan pleur ik ook dat ondergoed weg. Dat schoon krijgen hebben ik geen kracht voor hoor de groetennnn
Maar heh dubai is toch zo’n super naar, raar oord.
Na 2040 gaat niemand meer naar Dubai:
0 stemmers
Aangezien jij @Shaaar altijd overal een antwoord op (wil) heeft. Waarom zou het daar nog levendig zijn in 2040?
hahahaha waar heb je dit gelezen ik kan het niet vinden
Maar je kan toch niet beddengoed mét poep in de wasmachine doen? Dat spoelt toch niet zomaar weg? Dus dan zou je het er eerst af moeten schrapen oid? Sorry maar dat zou ik echt niet aankunnen dus zou alles weggooien.
Wat valt er te schrapen als het waterdun is.
Iemand interesse in een nieuw onderwerp?
Mensen reizen nu ook nog naar de vs, dubai, noem nog zo’n helleplek. Ik heb nul vertrouwen in het brein van de doorsnee dubai ganger, zolang er hoge shiny gebouwen staan zullen ze gaan.
op twitter staan veel screenshots echt mijn lievelingsplek voor chaos