Je hebt daar 0% belasting op inkomen en vermogen.
chill thanks ik ga ff kijken
wanneer je met iemand date of een relatie hebt, spreek je dan wel eens met elkaar af om alleen even een paar minuten een kus te halen of te brengen? als je geen tijd hebt om elkaar langer te zien en echt af te spreken maar wel kort in de buurt van elkaar bent of komt
- ja
- alleen als we elkaar echt lang niet hebben gezien of kunnen zien
- nee
0 stemmers
dit is altijd mijn lievelings van met iemand daten of verkeren, en dan de hele ochtend of middag uitkijken naar een kus en daarna rozig en gevlinderd verder met de dag. maar een vriendin van me zei gisteren dat ze dat eigenlijk nooit deed/afsprak (zij is ook niet zo fysiek aanhankelijk) dus ik was benieuwd naar wat mensen hier doen
Ben jij makkelijk te prikken (bloedprikken)?
- Ja lukt altijd direct en krijg complimenten over mijn aders
- Gemiddeld denk ik
- Nee echt moeilijk lukt nooit goed
0 stemmers
Uit mijn buurt met dat gekus haha
haha houd je er helemaal niet van?
Ik krijg nooit complimenten ![]()
maar het gaat wel makkelijk. Vind het ook niet spannend ofzo
Heel moeilijk, ik kan daardoor ook geen plasma doneren.
Nee
en ik vind prikken al niet fantastisch dus ik zit dan al nerveus in die stoel terwijl zij mijn steeds harder op mijn armen slaan om een ader te vinden en ik visioenen heb van hoe ze met die naald in mijn arm moeten graven op zoek naar bloed. Ik ben wel altijd heeeeel blij als er op zo’n prikplek iemand zit die heel erg goed kan prikken, die geef ik ook altijd 100 complimenten hahaha
Infusen krijg ik ook altijd in mijn hand
Nee, maar ik ben sowieso niet aanrakerig
In je hand lijkt me ook de beste plek toch? Ik moest hem een keer in mijn elleboog en dat deed zo veel pijn! Ook super onhandig, was mijn rechter arm terwijl ik rechts ben.
Het fijnst is de buitenkant van je onderarm, dat buigt niet, je ligt er niet makkelijk op, en het zit je niet de hele tijd in de weg. Maar dat is niet altijd het makkelijkst om te prikken.
Oh geen idee! Ik weet alleen dat ze het eerst altijd ergens anders proberen. Maar misschien verschilt het ook per persoonen waar het voor is (narcose vs iets anders bijv).
Ik werd een keer geprikt door een vrij jonge knul die het maar niet lukte een ader te vinden.
Uiteindelijk moest hij iemand erbij halen. Dat voelt niet fijn natuurlijk.
Maar die vrouw lukte het ook niet hahahaha
Dat voelde wel goed zei hij uiteindelijk
(Ze hebben uiteindelijk wel bloed kunnen tappen.)
Als ik er aan denk om te zeggen dat ze beter links kunnen prikken wel, rechts is altijd gedoe
Mijn man wordt altijd geprikt met een echo, we wisten helemaal niet dat het bestond, maar na een keer een uur in dat hokje en alle beschikbare medewerkers een poging gedaan hadden gaat het tegenwoordig op deze manier voor iedereen prettiger
Op de spoedeisende hulp doen ze best vaak elleboog bij ons. Lekker dik infuus, kunnen ze nog goed contrast voor een CT scan voor geven of veel vocht als dat nodig is. Bij geplande operatie oid is op de hand of arm vriendelijker
bloedprikken gaat altijd minimaal één keer mis, en de laatste keer dat ik een infuus moest, prikte ze de eerste keer zo dat het bloed eruit gutste (de tweede keer ging wel goed), en de keer daarvoor dat ik een infuus moest, heeft uiteindelijk iemand op de recovery met behulp van een echo het infuus geprikt. Dat zou ik altijd wel willen want dat was echt appeltje eitje
Prikken is echt ellendig. Ben al panisch voor naalden en het gaat nooit in 1 keer. Heb paar jaar geleden infuus gekregen voorafgaand aan een operatie in mijn rechterhand en werd na de operatie wakker en toen zat ie in mijn linkerhand
Moest kort daarop weer geopereerd worden en heb toen gevraagd om een heel ervaren prikker want het geeft echt stress en ook pijnlijke blauwe plekken.
Hoe lang heb je je huidige WhatsApp foto al?
- <1 maand
- 1-2 maanden
- 3-6 maanden
- 7-12 maanden
- 1-2 jaar
- 3-5 jaar
- 5+ jaar
- Ik heb geen foto
- Ik heb geen whatsapp
0 stemmers