Moest ff checken maar omg heb de mijne sinds November 2022 ![]()
Toevallig een paar maanden terug gewisseld, die daarvoor had ik een jaar of 8
Is Anne-miep een gewone naam? Ik lach er nu heel hard om maar misschien is het gangbaar?
- Is gangbaar
- Is lachbaar
0 stemmers
Ik moet altijd naar de holding of het vas team om geprikt te worden, altijd met echo dus. Wat wel chill is want dan zit het tenminste direct goed.
Nee zeg laat mij lekker met rust ![]()
![]()
Land van Ooit:
- Zegt mij vaag iets
- Ik ben wel eens naar dat pretpark geweest
- Ik ben hier te jong voor
- Ik heb hier geen actieve herinneringen aan
- Ik heb wel eens afleveringen ervan gekeken
0 stemmers
Reusachtig veel plezier
Ik ben hier op afgestudeerd lol.
Ik heb een documentaire gemaakt met superfans in de tijd dat dat hele park weer toegankelijk werd voor wandelaars. Was echt vet leuk en heeft me een goed cijfer opgeleverd.
Naast de serieuze scriptie over een vakinhoudelijk onderwerp hoor, zo’n pretstudie is journalistiek nou ook weer niet.
Ik ben nu wel benieuwd naar de documentaire van je. Kan je nog leuke tidbits herinneren?
- Leuk voor je
- Een aardwortel jawel!
- Wat heb je
0 stemmers
Dat cassettebandje stond altijd op in de auto. Ben er nooit geweest (mijn broers wel
), maar alsnog een core memory
Het is al heeeeeel lang geleden. Maar had een man erin zitten die er ook had gewerkt en die het niet zo goed kon loslaten. Beetje verdrietig maar ook aandoenlijk.
Leefde weer helemaal op in zijn rol toen we daar liepen. Hij had op iedere plek waar inmiddels niks meer stond wel een herinnering.
Liever op één dag 2,5 uur heen en 2,5 uur terug:
- In de auto (zelf rijden)
- In de trein
0 stemmers
Mijn docent drama op de middelbare school was de actrice die sap de aardwortel speelde.
Vind dat echt saai om zo lang te rijden, dan liever in de trein zodat ik nog een beetje mijn eigen ding kan doen
Als het een rechtstreekse trein is (of 1x overstappen) liever de trein. Anders de auto.
- Ik nodig mensen liever bij mij thuis uit
- Ik ga liever naar anderen toe
0 stemmers
Ik zit heel veel thuis dus vind het altijd wel leuk om even andere muren te zien
Als het voornamelijk file rijden is dan de trein, maar anders 100% zelf rijden