Dit is wel slim, nu heb ik zin een nieuwe te kopen en t ook zo te doen ![]()
Bedoel je dat jij er niet op staat?
Bij de ex-schoonfamilie van mijn man moest aanhang altijd met potlood zodat ze uitgegumd konden worden als de relatie geen standhield
En op familiefoto’s dan ook aan de zijkant zodat je eraf geknipt kon.
Maar lekker welkom voel je je dan inderdaad.
Haha wat erg eigenlijk hè
@macchiato Klopt, en we zijn 20 jaar samen. Ik kan er niet meer mee zitten hoor maar ze maken graag op alle manieren duidelijk dat ze mij liever daar niet gehad hadden
Pff wat kinderachtig zeg. Rot dat je daarmee moet dealen
Hahaha wil je alsjeblieft de volgende keer je naam erop zetten? Dan hebben zij de crisis of ze hem moeten vervangen of dat ze het schoorvoetend accepteren.
Dankje
Ik heb een miljoen van dit soort voorbeelden inmiddels, en dan hebben we ook nog een deel van die familie waar mijn man mee heeft gebroken die dan zeiden ‘dat heeft zij hem opgedrongen’ prima jongens ik heb het begrepen hoor
@Zemraluani Heb ik wel eens gedacht haha met een marker ofzo het liefst
Maar dan denk ik laat ze het uitzoeken met hun kleutergedrag
Nee pls doe, wat gaan een paar bejaarden doen dan? Behalve dat ze zich totaal gaan opvreten van binnen, heerlijk! 20 jaar lang dit tolereren is wel mooi geweest, zij zijn de kleuters.
Ja en dan ook echt omcirkelen en ballonnetjes en vlaggetjes enzo erbij tekenen
Zou zelf gaan voor simpel en klassiek.
‘Liefste schoondochter🎈’
Heb mezelf dus echt op de kalender erbij gezet
met een hele andere pen dan de andere schrijfsels. Vraag me nog steeds af of het gezien is haha
Van mijn opa moest de koude kant ook altijd aan de zijkant, hij heeft regelmatig mensen eraf moeten knippen. Begreep hem wel, we namen in onze jonge jaren regelmatig een ander mee ![]()
Ik heb dit misschien al ooit eerder gedeeld, maar ik kwam ooit thuis bij een man die ik van een vereniging kende. Toen rond de 70 jaar oud en ik 19 ofzo. Ging ik naar het toilet en daar hing een fotokalender met een foto van mij erop. Gewoon de maandfoto zeg maar. Was niet eens mijn verjaardagsmaand en we waren ook totaal niet close. Ik vond dat zo vreemd, maar ik was een watje en durfde er niet naar te vragen en heb ook niet gekeken wat de rest van de maandfoto’s waren.
Vraag me nu weer af of mijn foto as we speak nog op zijn wc hangt ![]()