Welke totally spies wouden jullie altijd zijn als jullie met vriendinnen gingen spelen
- Sam
- Clover
- Alex
0 stemmers
En als je ruzie kreeg met je vriendin(nen) wat was dan je tweede keuze?
- Sam
- Clover
- Alex
0 stemmers
Welke totally spies wouden jullie altijd zijn als jullie met vriendinnen gingen spelen
0 stemmers
En als je ruzie kreeg met je vriendin(nen) wat was dan je tweede keuze?
0 stemmers
Je bent aan het opruimen en vindt opeens, verstopt, een halfleeg potje erectiepillen van je partner.
0 stemmers
Als je hem er dan op aanspreekt en hij reageert vrij defensief en zegt dat ie ze slikt vanwege bepaalde vitamines die erin zitten ![]()
![]()
0 stemmers
Ik las dit net op een forum en alle reacties waren zoveel milder en begripvoller dan dat ik zou zijn.
Oh mijn eerste reactie zou sowieso niet zijn om te denken dat ie vreemdgaat, maar dat denk ik sowieso nooit (weet ook niet wanneer ie dat zou moeten doen naast werk en met mij op de bank hangen
). Waarom zou ie daar erectiepillen voor nodig hebben? Of is dat dan voor je eigen seksleven met hem omdat ie dat niet meer leuk zou vinden? Snap de logica niet haha
Nouja die take dat hij vreemd gaat vind ik ook een beetje raar want hij heeft die erectiepillen dan niet bij mij nodig maar wel bij een ander?
Ik zou iig wel boos zijn hoe dan ook
Ja dat laatste
je raakt niet meer opgewonden van je eigen vrouw doordat je een ander chickie erbij hebt
Maar vooral het geheimzinnige, verstoppen, en defensief reageren zodra je het vindt zou ik denken van hmmm apart. Als je stiekem gaat lopen doen vertrouw ik het niet hoor.
Ik denk dat het voor mannen best beschamend is om erectieproblemen te hebben, dus dit gedrag is dan niet heel gek.
Ik wou Sam zijn maar moest altijd Alex zijn. Wat een prima tweede keuze zou zijn, maar ik kreeg überhaupt nooit de kans op een eerste keuze want de rolverdeling stond vast.
Zeker, maar je kan je ook voorstellen dat het een apart beeld gaat geven als je dat verstopt en er zo klaarblijkelijk over liegt. Dus dan moet je er als man zijnde maar op terugkomen en een gesprek aangaan waarin je wel de waarheid vertelt. Dat hoort m.i. wel zo in ieder geval.
Las je dit echt ergens op een forum of gaat het stiekem over jou?
Hahahahaha echt van een forum ja, moet je screenshots hebben? ![]()
Denk jij dan meteen aan vreemdgaan of was dat op het forum waar iemand mee kwam?
Ik snap niet waarom je hoofd meteen daarheen zou gaan. Ik denk dan eerder aan Oh hij schaamt zich hiervoor, gevoelig onderwerp, waarom durft hij dat niet te bespreken met mij, zou hij vóór mij hier ook last van hebben gehad, slikt hij dit heel onze relatie, vertrouwt hij mij niet, het is toch hopelijk wel via de huisarts verkregen, alle bijwerkingen
Vreemdgaan zou niet in me op komen. Of ja dat zou in me opkomen als dat potje half leeg is en wij niet veel seks hebben, wanneer gebruik je ze dan wel?
Ik wil nu eigenlijk wel een linkje, benieuwd naar de reacties ![]()
Zie dm
@ellegirltalk dat komt wel vanuit mij ja, als iemand sneaky gaat lopen liegen over erectiepillen ben ik wel geneigd van het slechtste uit te gaan!
stuur mij oo9k
Het is minder juicy dan ik had gehoopt ![]()
hahaahaha zijn antwoord is wel verdacht hoor
ik zou ook wel iets hebben van waar rook is is vuur eigenlijk
Empathische meeuw en zorgzame zonnestraal
Big Boy Golden XXL ik ga stuk ![]()
Zorgzame zonnestraal is nu gone. Of was dat niet de topic starter
Bijzondere Varen en Verstandige Annemoon hahahaha nu wil ik ook zoān forumnaam hier.