Stel je persoonlijke vraag #58

Ik vind het allebei leuk. Ik vind het heel leuk om mijn huis te ‘delen’ met vrienden en familie en ze dan een beetje te verwennen. Maar het voordeel van ergens anders op bezoek gaan is dat je zelf kan bepalen hoe lang het duurt haha.

11 likes

Ik heb altijd geweten dat het pretpark bestond, maar ben er nog nooit geweest.
Het televisie programma heb ik wel eens gezien, maar nooit actief gevolgd. Kloontje was raar.

2 likes

Het hele park was raar :joy: Als kind wel echt leuk, maar als volwassene zou je nu echt denken waar ben ik in heeeeeeemelsnaam beland. Maarja kinderen waren de baas he.

4 likes

Is mij ook weleens overkomen :cry: :cry: :cry:

2 likes

Was ze nog een beetje leuk als docent?

Hier is mijn afkeer van clowns denk ik begonnen. Door Kloontje, terwijl zij niet eens een clown moet voorstellen.

3 likes

Ik vond Kloontje vroeger al echt BLOEDirritant inderdaad, nu nog steeds is dit één van mijn minst favoriete soorten mens. Van die kindvrouwtjes, brrr, krijg er de kriebels van

18 likes

Ja echt walgelijk.

4 likes

hahahahhahahahhaha

4 likes

Ja ze was heel leuk maar dit is alweer 20 jaar geleden dus weet niet hoe ze er nu voor staat haha.

1 like

Er was ook een keer een acteur overleden in zo’n ridder toneelspel

2 likes

joyce van b&b vol liefde!!

13 likes

Oh 1000% de trein
Love treinen echt heel erg in m’n vrije tijd (natuurlijk niet op werkdagen haha) heerlijk naar buiten staren, muziekje op, regelmatig van die leuke spontane gesprekken, niks moeten idd

Maar het is zooooo kapot duur geworden :cry:

2 likes

Je ziet een haar op je kleding:

• Die laat ik lekker zitten
  • Die haal ik eraf en gooi ik op de grond
  • Die haal ik eraf en ruim ik netjes op (in de prullenbak gooien, even neerleggen en weggooien zodra je opstaat, etc)
  • Ik heb geen haar / heel kort haar / er zitten nooit haren op mijn kleding

0 stemmers

Ik bedoel mensenhaar, vooral als je (half)lang haar hebt. Geen kattenhaar oid.

Hahah heeft deze vraag een aanleiding of kwam dit zo maar in je op?

Ik was van het weekend bij iemand en gooide uit automatisme een haar op de grond, en ik vroeg me toen ineens af of dat aso was haha. Maar dat heb ik nu niet gevraagd in mijn poll eigenlijk.
Vind je het aso als iemand die bij jou op bezoek is dit doet?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

5 likes

Ik had ooit een zwager met lang zwart haar, en een hond met lang haar.
Die zwager was een keer op bezoek en ging toen zijn eigen losse haren op tafel leggen ?!?! :nauseated_face:
Sorry maar echt goor en dus nogal nutteloos als er toch een gigantische harige hond rondloopt die een spoor van haar achterlaat.

3 likes

Ik heb wel vaak de rare gedachte: “Stel, er wordt hier een misdaad gepleegd, dan ligt mijn DNA nu hier”

15 likes

Ja dat is erger dan op de grond gooien eigenlijk haha. En meteen naar de prullenbak ermee lopen lijkt me ook een beetje overdreven.

@Smintje Haha dan zou je eigenlijk ook niks aan kunnen raken zonder handschoenen en niks uit hun glazen kunnen drinken :joy: Moet wel zeggen, als ik ooit iemand zou kennen met een pistool dan hoef ik dat echt niet aan te raken, daar hoeven mijn vingerafdrukken niet op te zitten.

3 likes

Haha over de glazen heb ik ook nagedacht.
Het misdrijf kan ook dagen later gebeuren en zijn de glazen waarschijnlijk schoon, maar ligt mijn haar er nog wel :joy: maar je hebt wel helemaal gelijk.

2 likes