Stel je persoonlijke vraag #58

Reden te meer om geen overval op een bank te plegen.

1 like

Hoe is deze maandag voor je van schaal van 1 op 10

• 1 - :poop:
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10 - :raised_hands:t2:

0 stemmers

1 like

Ik ging eigenlijk 1 zeggen maar we zijn allemaal geweest waar we moesten zijn dus bonuspunt daarvoor

Over de lange haren, die van mij waren 60 cm toen ik het echt niet meer aan kon (dus nu korter) dan heb je echt een enorme haar in je handen dat gooi je toch niet op de grond
Helemaal niet bij een ander

Die :sunny::sunny::sunny::sunny: maakt mn maandag

3 likes

Ben je wel eens flauw gevallen? Echt op de grond dus

• Ja eenmalig
  • Ja meerdere keren
  • Nee nooit

0 stemmers

Een bekende van mij heeft trichotillomanie (dwangmatig haren uittrekken) en als ze dan bij mij op de bank haar na haar uit zit te trekken, vind ik dat wel goor. Terwijl ik dat bij een losse verdwaalde haar niet heb… Ook een beetje gek eigenlijk.

2 likes

Op de middelbare school bij een film over vuurwerk :sweat_smile:

2 likes

Ik vind het niet gek dat jij dat ranzig vindt, wel dat zij dat doet.

11 likes

1x met het gezicht op de radiator dus blauwe plek en toen ging iedereen grappen maken of ik werd mishandeld thuis
:roll_eyes:

1 like

Mja, ik wil het niet veroordelen omdat het iets psychisch is. Maar voel wel weerzin haha.

4 likes

Dat kan naast elkaar bestaan toch? Dat je haar als mens niet veroordeelt maar wel weerzin voelt bij haar gedrag. Ik heb dat bij zoveel dingen haha

6 likes

Haha omg nu moet ik denken aan dat het 3,5 jarige kind van een vriendin van mij naar me toe kwam en zei kijk! en toen legde ze een nagel van haar in mijn hand :laughing:

2 likes

True, ik denk dat dat het is idd.

3 likes

Ik zou diegene wel een zakje/bakje geven waar die haren in kunnen😬

1 like

1 x in mn leven en dat was toen ik corona had :cry:

Ik heb een tijd gehad dat ik veel flauw viel omdat mijn suiker dan ineens heel laag was. Een keer stond ik bij de tramhalte het werd zwart voor mijn ogen en toen ik bijkwam zag ik alleen maar voeten voor mij. De tram was blijkbaar aangekomen en niemand dacht hey er ligt hier een meisje op de grond, nee gewoon de tram in stappen over mij heen :sob:

Daarna ben ik het gelukkig goed gaan aanvoelen en weet ik dat ik op mijn hurken moet gaan zitten als ik het aan voel komen.

7 likes

What the fuck

11 likes

Ik heb precies dit gehad maar dan op het perron van een treinstation toen ik 17 jaar was…

2 likes

De meeste mensen deugen

Niet

Fuck you Rutger Bregman

7 likes

Huttenkase

• Ik kan het niet aan
  • Ik eet dat met plezier
  • Ik eet dat niet met plezier maar eet het wel

0 stemmers

Ik heb in mn tienerjaren echt te lang gekotst om dit soort structuren vrijwillig te eten.