Wat zou jij max uitgeven aan een nieuwe bank?
- €500
- €1000
- €1500
- €2000
- €2500
- €3000
- €3500
- €4000
- €4500
- €5000
- The limit does not exist
0 stemmers
Wat zou jij max uitgeven aan een nieuwe bank?
0 stemmers
Ik zat laatst in de bus en daar zat iemand naast mij haar haar te borstelen. Daarna begon ze het haar uit haar borstel te halen om het vervolgens in de bus op de grond te gooien.
Dit vond ik dan weer wel goor. (gelukkig zat er wel nog het gangpad tussen)
Wel echt onder bepaalde voorwaarden (met veel knapperige groenten/salade of pittige sauzen en ei), kan me niet voorstellen dat je zomaar een hapje pure Hüttenkäse neemt.
Omg maar hopelijk vindt iedereen dat ranzig (behalve zij dan)
Ik blijf dat altijd zo bijzonder vinden dat mensen dat gewoon negeren.
Ik gaf op mijn vorige werk altijd ‘voorkom flauwvallen-training’. Mocht je niet kunnen hurken/zitten. Je bovenbenen aanspannen/billen samenknijpen/vuisten maken met je handen (liefst allemaal tegelijk) helpt ook heel goed!
Mijn ex was nogal een Piet paniek altijd. Ik stond een keer te snel op uit bed en viel flauw,
als een plank recht naar beneden zo op mijn kin.
Mijn ex zei “oh jee dat moet wel gehecht worden!” Ik zei heel geïrriteerd “jeetje F doe toch niet altijd meteen zo overdreven man!” Tot ik in de spiegel keek en de onderkant van mijn kin was open geklapt. Het moest inderdaad gehecht worden.
Ik ben pas ook heel lullig flauwgevallen, voelde het niet aankomen en ben eerst op de badkamerkast geklapt, toen op het bad/de grond in de badkamer. Moest gehecht worden op de spoed en had een blauw oog, (en schouder, heup, heb waarschijnlijk ook de rand van het bad meegepakt en echt zo dom gevallen). Nou ook niemand geloofde dat ik was gevallen op een kastje. Heb maar extra thuis gewerkt en mensen ontweken die week, want kreeg ook heel veel “weet je wel zeker dat het goed gaat thuis”-gesprekken.
Ja ik ook! Zelfs hurkend op de grond hangend aan een paaltje gehad dat nog niemand die vraagt hoe het gaat. Nu ben ik zelf ook een Amsterdammer maar als ik zie dat iemand er niet ok uit ziet of nog erger op de grond ligt dan ga ik wel altijd even checken of alles ok is.
Oh goede tip die ga ik onthouden! Ik heb het gelukkig nog maar zelden.
Vervelend voor jullie maar ik vind het heel fijn om te horen dat mensen op elkaar letten! (Dan bedoel ik niet de flauwe grapjes maar de zorgen/ echte gesprekken)
O zeker! Liever dan wat hierboven werd genoemd, dat mensen over je heen stappen naar de tram/trein
Ik heb net een nieuwe bank en hij was €2300 en dat is wel echt de max voor mij, of eigenlijk zou ik het niet weer doen want hij zit echt super kut en ik wil eigenlijk een andere ![]()
Niet te vreten door die structuur, maar ik ben er dus laatst achter gekomen dat door te blenden het echt goed te nassen is (dipjes, saus etc).
Ik vind dat echt van dat stomme dieetvoedsel. Ik zie ook altijd alleen maar vrouwen dit eten
Ik wil zooo graag een bank van vetsak maar ik heb een jong kind en katten dus echt een dom idee om zoveel geld aan een bank uit te geven.
Eén van de weinige keren dat ik kan zeggen dat het hebben van een kind en katten me geld bespaart.
Mijn man eet dit, en mijn mannelijke collega ook. Beide eten ze het met een lepel zo uit het bakje. Ziet er totaal niet uit als iets wat ik lust, en ik kan er niet van ontsnappen ![]()
ik mis wederom de ‘
’ optie
Vind het persoonlijk minder goor dan ik dacht maar ook geen fan
Een man die vanwege zijn geloof jou geen hand wil geven als je je voorstelt:
0 stemmers
Respecteer ik maar wtf
Ik dacht altijd dat het me niets zou doen, maar enige keer dat me dat overkwam, vond ik dat toch best lastig. Ondanks dat het respectvol bedoeld is, voelt het toch een beetje alsof je te vies bent om aan te raken. Ik had er pas vrede mee toen ik bedacht dat ik hem niet in gewetensnood wilde brengen.
Oh dit vind ik wel lastig maar ik denk best veel eigenlijk. Een goedzittende en mooie bank waar je dagelijks op zit is dan wel het geld waard vind ik altijd.