Stel je persoonlijke vraag #58

Worden niet geteld dus ze bestaan niet :clown_face:

7 likes

Ja daarom hebben oude mensen ze denk ik. Die hebben dat losgelaten en gaan voor comfort. Dat zie je ook aan hun jassen en schoenen.

Ohja en je kunt ze dus inklappen zodat je iets mooiers maar minder comfortabels neer kunt zetten en dan klap je als je echt lekker wil zitten je ligstoel uit.

3 likes

Mag je zelf kiezen, of uitbetalen of naar vakantieuren. Maar het doel is om ze in de laatste maanden zoveel mogelijk af te bouwen, wordt management ook op gestuurd qua maken van je planning. Als iemand veel overuren heeft mag ik als manager beslissen om jou ipv deze week 32 uur maar 20 uur in te plannen en zo je overuren af te bouwen.

1 like

Wij klokken niet, dus als ik langer werk ga ik een andere dag eerder naar huis. Soms heb ik in het weekend een vergadering die ik moet notuleren, dan laat ik die uren wel officieel als overuren vastleggen omdat het dan vaak echt om de halve dag gaat.

3 likes

Wij ‘werken’ allemaal 8 uur en klappen daarna de laptop dicht. Wanneer die uren zijn mag je in principe zelf weten

Ik heb deze voor in de tuin. Love dat ding echt!

1 like

Nu tijdelijk wel standaard. Normaal is het een keuze

2 likes

ja in m’n ideale wereld staan deze in de schuur en zet ik ze op m’n grasveld als ik lekker wil liggen!

Van de moslimhaat ben ik mij helaas iets te bewust daardoor is mijn zus al jaren geleden geëmigreerd en het is alleen maar toegenomen.

Kunnen nacho’s als avondeten?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Alles kan als avondeten

49 likes

Ff los van of je het bent of dat je er niets mee wil doen

Zou jij het gĂȘnant vinden om niet of slecht vruchtbaar te zijn?

• Nee boeiend kan ik toch niks aan doen
  • Ja zou in gĂȘnant vinden

0 stemmers

En denk je dat je mannelijke partner het gĂȘnant zou vinden als hij slecht of niet vruchtbaar was?

• Nee
  • Ja

0 stemmers

5 likes

Oh ik heb geen partner, dus even in zijn algemeen gestemd. Maar ik ken meerdere normale weldenkende mannen die zich niet willen laten steriliseren, ondanks vervulde kinderwens, omdat ze zich dan minder mannelijk voelen.

Denk dat mannen daar over het algemeen echt meer issues mee hebben.

7 likes

Ja ik denk dat ook, gebaseerd op vibes haha. Denk ook vaak dat als een stel er heel neurotisch over doet dat door de man in het stel komt en niet door de vrouw.

• Dit denk ik ook
  • Je blaat onzin

0 stemmers

2 likes

Ja en omdat ze denken dat er met een botte vork in hun ballen wordt gesneden zonder verdoving en ze dat 3 jaar van bij moeten komen. Vergeten ze wel ff wat wij allemaal door moeten maken maarja, hun leed is erger he.

14 likes

Daar zou ik echt zooooo woedend om worden. Dan heb je gvd je vrouw zien bevallen en dan durf je geen sneetje in je lul omdat jullie samen hebben besloten dat je geen kinderen meer wil

Echt zieligheid ten top

31 likes

Mijn vriend vond het inleveren van zaad voor ons fertiliteitstraject wel ergens gĂȘnant, in zo’n hokje met tv’s en magazines :upside_down_face:

Ik ken een irritante betweterige kutman die zo denkt. Die toetert ook nog hard over dat 50/50 ouderschap zo belangrijk is, maar hier ligt blijkbaar de grens en dat vind ik erg veelzeggend. Was echt een bevestiging van mijn haat :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Ja wat ben je dan een zielige vent zeg. Mn vader is gesteriliseerd die altijd zei al nou mam had al van alles doorstaan en ze wilde geen 3e kind.

Ik ging op vakantie met een vriendin en haar ouders, we waren zelf nog tieners en dat onderwerp kwam op tafel. Maar no way dat die vader zich ging laten steriliseren hoor. Laat die moeder maar lekker de pil slikken tot haar 50e oid. Wat een egoistische luie zak ben je dan.

3 likes

Je hebt een monogame relatie en jullie kinderwens is zeker afgesloten.

Wil je dan dat je partner zich laat steriliseren?

• Nee
  • Geen mening
  • Het ligt aan hem anders blijf ik wel anticonceptie gebruiken
  • Ja

0 stemmers

1 like