Ik heb na een tip van een collega een paar jaar geleden een Lafuma ligstoel gekocht voor op mijn dakterras. Het is wel een campingachtige stoel zoals hierboven, maar in verschillende kleuren te krijgen.
Het is echt een superfijne stoel en ik heb er hele zomers op gezeten/gelegen/geslapen.
Krijgen jullie overuren op werk uitbetaald?
- Ja
- Nee
- Nvt
0 stemmers
Ik krijg het niet uitbetaald en vind dat zo kut!
âJa dan ga je daarvan op vakantie.â
Dat wil ik niet ![]()
Nvt want ik doe zelden overuren. Is geen vereiste of verwachting, en als het een keer gebeurt (als ik bijvoorbeeld betrokken ben bij crisiscommunicatie), dan doe ik het de dag(en) erna rustig aan. En zo doen eigenlijk alle collegaâs dat.
Nee, ik moet het compenseren. Doe ik dan ook vaak, vind ik wel prima. Werk regelmatig een uur langer zodat ik op vrijdag eerder weg kan.
Nee maar ik maak amper overuren. Die paar die ik een jaar verzamel gebruik ik om een keertje eerder naar huis te gaan of om een halve dag vrij te nemen.
Wij kunnen kiezen of je het laat uitbetalen of tvt er voor wil.
Worden niet geteld dus ze bestaan niet ![]()
Ja daarom hebben oude mensen ze denk ik. Die hebben dat losgelaten en gaan voor comfort. Dat zie je ook aan hun jassen en schoenen.
Ohja en je kunt ze dus inklappen zodat je iets mooiers maar minder comfortabels neer kunt zetten en dan klap je als je echt lekker wil zitten je ligstoel uit.
Mag je zelf kiezen, of uitbetalen of naar vakantieuren. Maar het doel is om ze in de laatste maanden zoveel mogelijk af te bouwen, wordt management ook op gestuurd qua maken van je planning. Als iemand veel overuren heeft mag ik als manager beslissen om jou ipv deze week 32 uur maar 20 uur in te plannen en zo je overuren af te bouwen.
Wij klokken niet, dus als ik langer werk ga ik een andere dag eerder naar huis. Soms heb ik in het weekend een vergadering die ik moet notuleren, dan laat ik die uren wel officieel als overuren vastleggen omdat het dan vaak echt om de halve dag gaat.
Wij âwerkenâ allemaal 8 uur en klappen daarna de laptop dicht. Wanneer die uren zijn mag je in principe zelf weten
Ik heb deze voor in de tuin. Love dat ding echt!
Nu tijdelijk wel standaard. Normaal is het een keuze
ja in mân ideale wereld staan deze in de schuur en zet ik ze op mân grasveld als ik lekker wil liggen!
Van de moslimhaat ben ik mij helaas iets te bewust daardoor is mijn zus al jaren geleden geëmigreerd en het is alleen maar toegenomen.
Kunnen nachoâs als avondeten?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Alles kan als avondeten
Ff los van of je het bent of dat je er niets mee wil doen
Zou jij het gĂȘnant vinden om niet of slecht vruchtbaar te zijn?
- Nee boeiend kan ik toch niks aan doen
- Ja zou in gĂȘnant vinden
0 stemmers
En denk je dat je mannelijke partner het gĂȘnant zou vinden als hij slecht of niet vruchtbaar was?
- Nee
- Ja
0 stemmers
Oh ik heb geen partner, dus even in zijn algemeen gestemd. Maar ik ken meerdere normale weldenkende mannen die zich niet willen laten steriliseren, ondanks vervulde kinderwens, omdat ze zich dan minder mannelijk voelen.
Denk dat mannen daar over het algemeen echt meer issues mee hebben.
Ja ik denk dat ook, gebaseerd op vibes haha. Denk ook vaak dat als een stel er heel neurotisch over doet dat door de man in het stel komt en niet door de vrouw.
- Dit denk ik ook
- Je blaat onzin
0 stemmers