Ja en omdat ze denken dat er met een botte vork in hun ballen wordt gesneden zonder verdoving en ze dat 3 jaar van bij moeten komen. Vergeten ze wel ff wat wij allemaal door moeten maken maarja, hun leed is erger he.
Daar zou ik echt zooooo woedend om worden. Dan heb je gvd je vrouw zien bevallen en dan durf je geen sneetje in je lul omdat jullie samen hebben besloten dat je geen kinderen meer wil
Echt zieligheid ten top
Mijn vriend vond het inleveren van zaad voor ons fertiliteitstraject wel ergens gĂȘnant, in zoân hokje met tvâs en magazines ![]()
Ik ken een irritante betweterige kutman die zo denkt. Die toetert ook nog hard over dat 50/50 ouderschap zo belangrijk is, maar hier ligt blijkbaar de grens en dat vind ik erg veelzeggend. Was echt een bevestiging van mijn haat ![]()
Ja wat ben je dan een zielige vent zeg. Mn vader is gesteriliseerd die altijd zei al nou mam had al van alles doorstaan en ze wilde geen 3e kind.
Ik ging op vakantie met een vriendin en haar ouders, we waren zelf nog tieners en dat onderwerp kwam op tafel. Maar no way dat die vader zich ging laten steriliseren hoor. Laat die moeder maar lekker de pil slikken tot haar 50e oid. Wat een egoistische luie zak ben je dan.
Je hebt een monogame relatie en jullie kinderwens is zeker afgesloten.
Wil je dan dat je partner zich laat steriliseren?
- Nee
- Geen mening
- Het ligt aan hem anders blijf ik wel anticonceptie gebruiken
- Ja
0 stemmers
boulderen
- leuk
- geen mening
- niet leuk en echt gaar dat iedereen dat ineens doet en daarvan dan ook dagelijks videoâs ervan moet posten
0 stemmers
Ja kijk your body your choice maar dat betekent dan⊠dus geen seks meer? Het gemak waarmee het maar weer bij de vrouw wordt gelegd bah bah bah
Ik ben erachter gekomen dat ik mét hormonale anticonceptie een leukere versie van mezelf ben dus ik wil na mijn bevalling voorlopig aan de mirena blijven denk ik. Maar mocht dat ooit veranderen zou ik wel willen dat mijn man de verantwoordelijkheid overneemt voor anticonceptie.
Sterker nog, nog helemaal geen kinderen maar dacht een tijd terug zal even vragen of hij dat zou doen. En toen zei hij direct waarom zou ik dat dan niet doen? En dat staat dan volledig los van of ik wel of niet nog zelf anticonceptie zou willen gebruiken.
Dit gesprek hebben mijn man en ik pas gehad en nu is het nog te vroeg, maar hij weet wel dat ik even klaar ben met alles rondom mn vagina en baarmoeder en hormonen, dus spiraal komt er niet in en hormale anticonceptie ga ik ook niet gebruiken. Dus de bal ligt bij hem en dat weet ie en snapt ie ook volledig. Dus voorlopig condooms, maar waarschijnlijk op den duur ![]()
![]()
Precies dit! Wij hadden voor de zwangerschap zo ongeveer al besproken dat mân man zich zou laten steriliseren, maar ik vind het leven echt veel zwaarder zonder mân spiraal, dus die wil ik lekker houden tot de overgang hoor. En dan vind ik daar bovenop een sterilisatie onnodig.
Ik heb in een fertiliteitstraject gezeten. Voor we aan dat traject begonnen hebben we 2 jaar zelf geprobeerd en ik vond dat in het begin gĂȘnant dat het niet lukte.
Vooral door de reacties van onze omgeving. âAwel vindt je het goede gaatje niet?ââge weet toch hoe dat moet e kindjes maken.ââmoet ik het is voordoen hahahaha.â
Eens we in het traject zaten was ik er wel open over en nu ook.
Kreeg je serieus deze reacties?!?! Terwijl je aangaf dat het wat moeilijker ging? Wat voor type mensen zeggen dit, vrienden, familie? Wow ben gewoon plaatsvervangend boos, denk dat ik over de rooie zou gaan joh
Jaaa dit is zo herkenbaar. Mijn man kreeg van vrienden ook opmerkingen of hij wel wist hoe het moest of dat er een handje geholpen moest worden etc. Heel pijnlijk als zwanger worden niet (meteen) lukt en van die debielen met tere mannelijkheids zieltjes dan dergelijke opmerkingen maken.
We hebben dit al vaker besproken omdat we allebei geen kinderen willen. Mijn vriend wil het in de nabije toekomst wel doen, dus ik was inmiddels gestopt met ac en liet het vanaf toen aan hem.
Maar nu blijkt helaas dat ik de dagen voor mijn menstruatie zulke mentale en lichamelijke klachten heb dat ik wel ac moet blijven gebruiken, dus hij hoeft wat mij betreft niet op stel en sprong te gaan. Ik vind het wel hot als hij alsnog gaat ondanks dat ik de pil moet blijven slikken haha
Wel ja beide kunnen toch naast elkaar bestaan? Mijn partner vond het ook genant, maar deed het zonder morren of probleem want was nodig en wist dat het voor mij erger was.
Oh zeker! Dat bedoelde ik ook, hij vond de situatie gĂȘnant maar was natuurlijk gewoon allemaal helemaal prima en noodzakelijk.
Ik vond de eerste inwendige echo ook wel even genant, maar na de 4e, 10e of 40ste keer was het zo doodnormaal.
Ik kom net terug en het ging slecht dus ben nu geĂŻrriteerd dus stem met tegenzin op leuk lol
Maar ik vind bouldervideos ook zo saai?! Ik snap daar echt het punt niet van.
Hij heeft mij nooit verplicht anticonceptie te gebruiken en gebruiken dus condooms.
Ik verwacht van hem dus ook niet dat hij iets doet/ laat doen. Maar denk dat het vooral voor hem een voordeel is want ⊠geen condooms meer dan haha