Ik ben die persoon
En ja, ik weet dat het nergens op slaat, maar toch bizar dat een brood bij de bakker tegenwoordig NEGEN GULDEN kost?!
Maar is de shock dat het vier euro is niet erg genoeg? Serieuze vraag. Mijn vriendin blijft er ook heel erg in hangen en dan denk ik ja wat wil je nu verder
Ik vind het een leuk huis, maar mijn partner kan hier echt niet wennen, dus we zijn nu toch verder aan het kijken.
@lariks jij woont naast het bos toch? Dacht dat jij heel blij was met je huis! Of is dat alleen de locatie?
Nee maar ik denk niet dat ik nu zou verhuizen voor m’n droomhuis. Dat is 10 minuutjes fietsen vanaf hier en dat is me de verhuizing niet waard.
Ja, locatie is top, vind het dorp ook leuk.
Huis is lastig, ik ben heel gevoelig voor geluid (geen filters) en heb heel veel (te) vaak dat ik last van omgevingsgeluid die op andere plekken in het dorp minder zijn.
Het huis is perfect, de locatie ook, maar het gezin boven ons zorgt ervoor dat we liever vandaag dan morgen nog hier weg zijn.
Ik heb meerdere droomhuizen maar één ervan (de meest reële) is twee minuten fietsen en als ik dat ooit zou kunnen krijgen (kopen) zou dat me de verhuizing wel waard zijn hoor.
Onze droomhuizen worden op het moment met bedragen als 80K overboden terwijl ze al voor achterlijke prijzen te koop staan. Hahahahaha doe normaaaal. Dus voorlopig blijven we lekker waar we zitten.
En aangezien onze buren expats zijn in het buitenland wonen we een soort van vrijstaand, wat ook best chill is. (Overigens wel super asociaal, is een mooie en redelijk nieuwe starterswoning waar al acht jaar iemand slechts 2 of 3 weken per jaar woont
)
Blijkbaar niet
Ik doe het ook niet standaard, en ik weet dus hoe belachelijk het is, maar ja, de macht der gewoonte.
Ik ben echt net verhuisd en dit is een fantastisch huis maar ik denk niet dat het endgame is. Maar zit de komende 5 jaar sowieso goed.
Ik heb gestemd op niet mijn droomhuis omdat ik dan denk aan een vrijstaande villa of een boerderij met geitjes in de wei.
Maar ik vind toch ook wel dat ik in een droomhuis woon eigenlijk. Het is een eengezinswoning, echt ruim genoeg voor mijn dochter en ik, in een leuke gezellige woonwijk die ook nog redelijk divers is. Ik ben elke dag nog heel blij en dankbaar dat ik dit in m’n eentje kon kopen na mijn scheiding en dit huis straalt ook rust en vrede uit (klinkt dat raar? Haha)
Dus ik zie mezelf hier ook de rest van mijn leven wonen.
Ja, ik heb hetzelfde. In mijn droomwoning zou ik misschien nog wat extra ruimte hebben en een dik dakterras of leuke tuin, of mooiere raampartijen/ afwerkingen etc. Maar ben echt dol op mijn locatie, we hebben ook megageluk gehad met deze vierkante meters hier, en we wonen er ook mega chill. Dus heb precies wat jij hebt, als dit het is voor de komende weet ik veel jaar zou ik heel gelukkig zijn.
Ik woon in een oude woning waar genoeg aan mankeert maar waarvan ik niet verwacht dat er terwijl ik er woon gerenoveerd zal worden (want huur), maar ik ben zo blij met de locatie dat het wat dat betreft wel mijn droomwoning is. Ik besef sinds mijn huidige woning pas hoe belangrijk ik een goede locatie vind.
Een ‘perfecte’ woning is in deze buurt ook met een hoog dubbel inkomen nauwelijks te betalen, en ik wil voorlopig niet naar een andere wijk of stad.
Ik heb geen droomhuis maar ik zou mijn huidige woonsituatie uiteindelijk nog wel willen upgraden (bijv iets kopen, of in elk geval iets wat beter afgewerkt is en beter onderhouden wordt, hoewel dat laatste dan natuurlijk met mijn eigen centen zou moeten hahaha). Maar ik ben wel heel blij met mijn woning en ik ga nergens naartoe tenzij ik de loterij win!
Ja heb dat gevoel van rust ook precies in mijn huis! Het is niet perfect maar wel heel fijn, en heeft ook veel goedgemaakt na een nare break-up.
Heb jij behoefte veel van de wereld te zien?
- Ja
- Eerder wel dan niet
- Eerder niet van wel
- Nee
0 stemmers
Zo ja, handel je daar naar?
- Ja
- Redelijk
- Een beetje
- Nee
0 stemmers
Zijn er factoren die je tegenhouden?
- Nee
- Geld
- Klimaat
- Gezondheid
- Gezin/kinderen
- Andere omstandigheden
- Ik wil uberhaupt niet veel reizen
0 stemmers
Ik ben 3 hele weken in Nederland geweest en zit nu alweer aan de andere kant van de oceaan, dus ja
morgen wel alweer terug, maar het liefst ga ik continue ergens heen.
Huh jij had toch geen geld meer ![]()
Als je een recept gaat maken uit een kookboek, ligt het boek dan open naast je?
- Ja
- Nee
- Wisselend
0 stemmers
Zien je kookboeken er schoon uit?
- Ja
- Nee
- Redelijk
0 stemmers
Ik zat laatst door een kookboek te bladeren en ik kon precies terug vinden welke recepten ik graag maak want gekreukte pagina’s, vlekken, geschreven, kruimels ze zien er niet uit. mijn kookboek ligt ook altijd ergens op het aanrecht dichtbij zodat ik het goed kan lezen. ik heb ooit wel eens zo’n standaard gehad maar dat werkte niet goed maar was wel beter geweest voor het boek zelf denk ik.