Stel je persoonlijke vraag #58

Is tegenwoordig een droom om überhaupt een huis te hebben (en dan bedoel ik zowel koop als huur)

7 likes

Ik vind een spic en span kookboek hoogst verdacht, dan ben je geen echte liefhebber.

Een echt kookboek zit vol dubieuze vlekken.

17 likes

Stel, je gaat een nieuwe keuken kopen:

• Ik ding af
  • Ik ding niet af
  • Ik laat mijn partner afdingen
  • Anders,

0 stemmers

Oh die kunst beheers ik niet hoor

Ik zou een budget hebben en als de keuken niet meer kost dan dat heb ik het er blijkbaar voor over

1 like

Met een keuken komt er weinig skill bij kijken hoor haha. Wel echt weggegooid geld als je niet afdingt

5 likes

Ik ben best bijdehand en laat het kaas niet van mn brood eten, maar om de een of andere reden kan ik niet afdingen. Vind dat zo ongemakkelijk.

En mn man nog meer, dus betalen we waarschijnlijk te veel, haha.

8 likes
Wat doe jij vandaag ihkv Internationale vrouwendag?
  • Ik loop mee met een mars in de buitenlucht
  • Ik ga naar een georganiseerde kleinere activiteit in het thema (workshop, talkshow, praatgroep)
  • Ik doe niks met internationale vrouwendag

0 stemmers

1 like

Ik onderhandel echt heel veel en vaak :joy: keuken, badkamer, tv, lampen, wasmachine/droger, tafels, banken, bed, gordijnen etc. Ga ook vaak mee om vrienden te helpen hiermee. Het lukt echt 9 van de 10 keer en wanneer het niet lukt krijg je vaak iets gratis zoals strijkijzer, lamp etc.

Wat ik overigens wel doe is dan meerdere aankopen in een keer, dus bij mediamarkt bijv wasmachine, droger en tv kopen ipv steeds apart te gaan.

8 likes

Door je post net 2 verhalen hieruit voorgelezen aan m’n peuter en het kort over vrouwendag gehad.

25 likes

Voor welke leeftijd is dit boek geschikt denk je?
Ik geef les aan groep 3 en ben benieuwd of dit iets is om voor te lezen in de klas.

1 like

Ja ik denk het wel! De verhalen zijn maar 1 bladzijde en al best simpel geschreven, ik hoefde maar een paar woorden aan te passen. Ik heb het verhaaltje over de arts en de piloot gelezen. Ik moet wel bekennen dat ze het nog niet echt begreep, maar ze is nog geen 4. Op Bol kan je een paar verhalen inkijken, dan kan je zelf ook oordelen.

3 likes

Nou als het ooit zover komt weet ik waar ik moet zijn :sweat_smile:

Ik luister naar Keith Urban - Female :smiling_face_with_three_hearts:

Haha ik deed dit ook. Hij was zo jaloers en was bijna thuisgebleven voor hem. Zo blij dat ik dat niet gedaan had. Hij was ook niet enthousiast voor me dat ik die kans kreeg (minor buitenland). Dus toen kwam ik terug, hij haalde me met m’n ouders op op het vliegveld. En hij zei geen woord. Ik dacht: ik maak het uit de volgende dag.

8 likes

Mijn droomhuis is altijd zo’n afgelegen cottage house met een hele mooie weelderige bloemige tuin. Met een meer vlakbij en veel rust. Maar ik kan echt niet in een afgelegen gebied wonen. Whaaa ik ben dat ook totaal niet gewend.

Als je moest kiezen waar woon je liever?

• In een drukke levendige stad
  • In een rustig afgelegen gebied

0 stemmers

1 like

Ik vind afgelegen in de nacht - en dan vooral als ik alleen ben - echt helemaaaaaal niet fijn…

5 likes

Ja dit :100: :100:
Ik heb toen ik begin 30 was een jaar in het buitenland (ver weg) gewoond en zoooveel (oudere) mensen hebben tegen me gezegd: pohh ik had dat ook zo graag gewild maar nooit van gekomen/durfde niet/kon niet. Maar als je het ECHT graag wil dan is er vaak wel een mouw aan te passen. Het is alleen niet comfortabel/eng/onzeker en dat is niet voor iedereen weggelegd. Of soms zijn er zaken die je zo belangrijk vindt dat ze je in je thuisland houden (familie, werk, etc), en dat is ook oké.

Soms denk ik dat mensen het idee van in het buitenland wonen ook romantischer maken dan het is en het vooral een ‘ohja het idee spreekt me aan’ maar nooit de stappen zouden zetten om het echt te doen

10 likes

Wat is momenteel jouw duurste bezit, wat je zelf hebt aangeschaft, behalve een eventuele woning? Echt één ding, dus niet een hele badkamer of keuken ofzo. Geen aandelen en begin al helemaal niet over niet immateriële dingen, gaat om pure harde :money_with_wings:

• Auto
  • Fiets
  • Ander vervoersmiddel (camper/caravan etc)
  • Kledingstuk
  • Accessoire
  • Sierraad
  • Meubel
  • Witgoed/fornuis/keukendingen
  • TV
  • Laptop/PC
  • Andere elektra/apparaten
  • Telefoon
  • Huisdier
  • Kunst
  • Bril
  • Iets voor m’n hobby/sport
  • Iets anders
  • Gaat je niets aan :angry:

0 stemmers

En nr. 2?

• Auto
  • Fiets/brommer
  • Ander vervoersmiddel (camper/caravan etc)
  • Kledingstuk
  • Accessoire
  • Sierraad
  • Meubel
  • Witgoed/fornuis/keukendingen
  • TV
  • Laptop/PC
  • Andere elektra/apparaten
  • Telefoon
  • Huisdier
  • Kunst
  • Iets voor mn hobby/sport
  • Iets anders
  • Bril
  • Gaat je niets aan :angry:
  • Ik wil stemmen

0 stemmers

Volgens mij vergeet ik van alles :sweat_smile:

1 like

Ik doe niet echt wat maar heb er wel even bij stil gestaan en aan mijn dochter uitgelegd waar het voor is en haar gefeliciteerd met de nationale vrouwendag :smiley:

5 likes

In september een week op vakantie naar

• Italië
  • Schotland
  • Denemarken
  • Als dit m’n opties zijn blijf ik thuis

0 stemmers