Stel je persoonlijke vraag #58

Tijd vooral

1 like

Ik gebruik geen kookboeken maar mn stiefvader wel incl zelf geschreven notities erbij! Als ik iets zou willen erven is het zijn kookboeken haha

4 likes

Ik maak een foto met mijn mobiel van de betreffende pagina('s) of schrijf het over. Mijn kook- en bakboeken zijn me heilig en ik wil er absoluut geen vlekken op.

Zelf schrijven in boeken doe ik ook niet. Als ik een tweedehands boek koop vind ik het leuk om te zien, maar het zelf doen voelt als heiligschennis.

5 likes

Naast geld speelt politiek ook wel een rol? V.S. zou ik heel graag heen willen omdat daar familie woont maar niet zolang die clown aan de macht staat

5 likes

Ja, ik doe ook wel stoer, maar we zijn naar en met familie en mijn oma en opa betalen mijn deel in ruil voor auto rijden :joy:

5 likes

Enige wat ik mis is een bad.

3 likes

Is tegenwoordig een droom om überhaupt een huis te hebben (en dan bedoel ik zowel koop als huur)

7 likes

Ik vind een spic en span kookboek hoogst verdacht, dan ben je geen echte liefhebber.

Een echt kookboek zit vol dubieuze vlekken.

16 likes

Stel, je gaat een nieuwe keuken kopen:

• Ik ding af
  • Ik ding niet af
  • Ik laat mijn partner afdingen
  • Anders,

0 stemmers

Oh die kunst beheers ik niet hoor

Ik zou een budget hebben en als de keuken niet meer kost dan dat heb ik het er blijkbaar voor over

1 like

Met een keuken komt er weinig skill bij kijken hoor haha. Wel echt weggegooid geld als je niet afdingt

5 likes

Ik ben best bijdehand en laat het kaas niet van mn brood eten, maar om de een of andere reden kan ik niet afdingen. Vind dat zo ongemakkelijk.

En mn man nog meer, dus betalen we waarschijnlijk te veel, haha.

8 likes
Wat doe jij vandaag ihkv Internationale vrouwendag?
  • Ik loop mee met een mars in de buitenlucht
  • Ik ga naar een georganiseerde kleinere activiteit in het thema (workshop, talkshow, praatgroep)
  • Ik doe niks met internationale vrouwendag

0 stemmers

1 like

Ik onderhandel echt heel veel en vaak :joy: keuken, badkamer, tv, lampen, wasmachine/droger, tafels, banken, bed, gordijnen etc. Ga ook vaak mee om vrienden te helpen hiermee. Het lukt echt 9 van de 10 keer en wanneer het niet lukt krijg je vaak iets gratis zoals strijkijzer, lamp etc.

Wat ik overigens wel doe is dan meerdere aankopen in een keer, dus bij mediamarkt bijv wasmachine, droger en tv kopen ipv steeds apart te gaan.

8 likes

Door je post net 2 verhalen hieruit voorgelezen aan m’n peuter en het kort over vrouwendag gehad.

24 likes

Voor welke leeftijd is dit boek geschikt denk je?
Ik geef les aan groep 3 en ben benieuwd of dit iets is om voor te lezen in de klas.

1 like

Ja ik denk het wel! De verhalen zijn maar 1 bladzijde en al best simpel geschreven, ik hoefde maar een paar woorden aan te passen. Ik heb het verhaaltje over de arts en de piloot gelezen. Ik moet wel bekennen dat ze het nog niet echt begreep, maar ze is nog geen 4. Op Bol kan je een paar verhalen inkijken, dan kan je zelf ook oordelen.

3 likes

Nou als het ooit zover komt weet ik waar ik moet zijn :sweat_smile:

Ik luister naar Keith Urban - Female :smiling_face_with_three_hearts:

Haha ik deed dit ook. Hij was zo jaloers en was bijna thuisgebleven voor hem. Zo blij dat ik dat niet gedaan had. Hij was ook niet enthousiast voor me dat ik die kans kreeg (minor buitenland). Dus toen kwam ik terug, hij haalde me met m’n ouders op op het vliegveld. En hij zei geen woord. Ik dacht: ik maak het uit de volgende dag.

8 likes