Oh dat lijkt me echt heel mooi! Ik wil alleen niet vliegen, en ik denk dat het net iets te ver rijden is voor een week, maar ik ga het zeker in gedachten houden voor als ik iets langer wegga!
Vind jij het irritant als iemand een langzame loper is?
- Ja
- Nee
- Ben ik zelf
0 stemmers
Vind jij het irritant als iemand met wie je een activiteit gaat doen geen conditie heeft?
- Ja
- Nee
- Heb ik zelf ook niet
0 stemmers
Ik vind het super hinderlijk als iemand mij niet kan bijhouden, ik ben niet supersonisch snel waarom ben je aan het hijgen bij 5 km/uur?
Vooral vervelend als de langzaam lopende persoon geen ruimtelijke bewustzijn heeft en daardoor het hele looppad in bezet neemt
Langzaam lopen, langzaam praten, allemaal irritant.
Oh ja het is zeker te lang rijden, denk dat je al snel 2,5 dag onderweg bent! wel een superleuke rit denk ik voor een langere reis, zo langs de kust!
Wat is vervelender om naar te luisteren?:
- Iemand die heel snel praat
- Iemand die heel langzaam praat
- Iemand die praat met een heel dik accent, waardoor ‘ie nauwelijks verstaanbaar is
0 stemmers
Iemand die mompelt
Vooral hierom ook, ik ben gewoon echt een matig/ok conditie. Als je daar serieuze moeite mee hebt is dat vrij zorgelijk
Zijn verlegen mensen met een zachte stem arrogant?
- Ja per definitie
- Meestal wel
- Nee ik zie hier geen verband
- JUIST NIET
0 stemmers
Iemand die praat met de tong tussen de tanden…
Edit… nee, mensen die praten zoals co with the flow tanden op elkaar en dat dan alleen de lippen bewegen.
Ik heb een dochter in groep 3 en lees regelmatig uit de internationale versie voor. Ze snapt 't best goed hoor. Het ene verhaal (doof meisje wordt top-motorcrosser) spreekt wel wat meer aan dan het andere (wiskundige).
Ik heb mijn dochter ook wel eens de zwart wit foto’s laten zien van de eerste vrouw die de Boston marathon liep. Heeft best indruk gemaakt want ze is er nog een paar keer op teruggekomen.
Wel vaak miskend over dat ‘anderen zoveel ruimte innemen in gesprekken’ ok trek je mond dan open Truus
ik HAAT dit echt. zowel met mensen die dan zitten van ‘loop niet zo snel!!!’ als met vreemden die op straat voor me lopen op een manier dat ik er niet langs kan. het allerergste is als je al op zo’n chaotische benauwde tiaplek bent waar je zsm weg wilt zoals hoog catherijne of zuidplein ofzo en er lopen 1000 mensen in de weg met zo’n tergend slakkentempo
Ja, en dan het hele gezin op een rij met al hun slome nakomelingen, heel de weg blokkeren. Zooo ergerlijk.
Ik ben 182 en hou van lopen, dus ik loop lekker door, maar langzame lopers kunnen echt een stempel drukken op een leuk uitje of vakantie.
Het ergste aan mensen die langzaam lopen is nog wel dat als ze dan langzaam achter me aan lopen en ik dan nog langzamer ga lopen om naast ze te lopen, zij dan weer nóg langzamer lopen
terwijl ze al zo langzaam liepen ![]()
Ik ga dan soms heel langzaam grote stappen nemen, want zo langzaam lopen maakt me zo moe.
Het hangt misschien ook af van de grootte van de aankoop? Toevallig laatst bij de kwantum gordijnen gekocht voor het hele huis en onderhandeld.
Ik hield ook altijd van flink door stappen en kon me ook ergeren aan gekeutel maar nu ben ik zelf die ergernis. En dan gaan mensen zeggen ja maar daar kun je toch niks aan doen dan is het anders, nou ook als je met stok loopt of met de rolstoel bent krijg je geregeld ‘Schiet eens op!’ te horen, of mensen die zich langs je proppen waar het niet kan zodat je bijna valt, echt van alles komt voorbij
Ik ben een heel trage loper haha, maar ook iemand die zich makkelijk aanpast, dus ik denk dat anderen er geen last van hebben. Maar als ik in m’n eentje loop doe ik lekker makkie an
Als ik gewoon van a naar b moet lopen loop ik snel. Want waarom als je geen beperking hebt, zou je ervoor kiezen om langzaam te lopen denk ik dan haha. Maar ik heb ook geen geduld en ik vind lopen niet leuk. In december was ik in florance voor een paar dagen en ik dacht nog, de mensen die hier wonen ergeren zich waarschijnlijk kapot aan alle slome slenterende toeristen ![]()
Zou jij op een hele toeristische plek willen wonen?
- Nee niks voor mij
- Ja ik houd wel van die drukte, gezellig toch
0 stemmers
Drukte prima, maar toeristische drukte trek ik niet dagelijks. Mensen die plotseling midden op straat stilstaan of niet uitkijken waar ze lopen (of fietsen weet ik veel wat) zijn vreselijk irritant.