Stel je persoonlijke vraag #58

4 likes

Woowwww haar volgende ik echt 20 jaar geleden op YouTube. Zij had echt de leukste opa ter wereld.

Bij Xemm zou ik iig nog kunnen gokken dat je dat als Sem uitspreekt. Hier krijg ik echt een error, is het een tragedeigh-manier van Ria schrijven, of is het Rij-ja met een lange ij, en spreek je die h nog ergens uit?

1 like

Ja geen idee. Ze is een keer te gast geweest in een MAX-uitzending zie ik maar heb geen kracht om het terug te kijken.

Oh ken ik haar van YouTube? Ze kwam weer op m’n radar omdat ze Roxeanne Hazes bekritiseerde die in een podcast deelde dat ze Burger King met haar gezin eet in het vliegtuig, en dat haar kind daarvan moet ruften.

1 like

Burger King of McDonalds halen op het vliegveld en opeten in het vliegtuig (het is dus toegestaan)

• Ja lekker! Wel eens gedaan
  • Nee, teringaso

0 stemmers

1 like

Nooit gedaan, maar zal me echt mijn reet roesten eigenlijk. Net als friet in de trein, echt be my guest.

33 likes

Nooit gedaan want vind het aso qua geur, maar ben wel jaloers als iemand anders het wel doet en ik er naar moet kijken en continu denk “had ik ooooook maar” :joy:

8 likes

https://youtube.com/@derhijjashow?si=pafVqgO7iaNBi2H_
Maar alle content is offline. Snap ik ook wel, haha. Het was echt heel hysterisch maar ook wel grappig maar echt alle details van haar leven kwamen online. Ze leek me echt een schat.

Rij-ja spreek je het uit trouwens.

3 likes

Als ik ooit wat groots ga kopen zal ik het onthouden!

1 like

Mocht het iemand interesseren, ik liep er net langs en de stapel dekens etc is verdwenen dus ik heb ook geen dilemma meer.

8 likes

Ik snap het vooral niet zo goed? Dat haal je dan op het vliegveld neem ik aan en in plaats van het daar lekker warm op te eten bewaar je het dan zodat je het een uur later koud in het vliegtuig kan eten?

8 likes

Korte overstap misschien, eventueel mobiel bestellen zodat het klaarstaat en je meteen door kan

1 like

Ja of je haalt het 5 min voor je gaat boarden en dan is het nog warm?

4 likes

Ik zie al iemand lopen met zo’n thermo box speciaal voor het fastfood aan boord :sweat_smile:

1 like

Misschien zijn er wel speciale thuisbezorgd rugzakken voor in het handbagage vak :joy:

2 likes

Heb jij als vrouw alleen (huisgenoten mag, maar niet met partner wonend) wel eens een creepy (mannelijke; duh) buurman gehad?

• Nee
  • Heb nooit zonder partner alleen gewoond
  • Ja

0 stemmers

2 likes

Ja en icm een deur die niet op slot kon (uiteraard heel vaak over geklaagd bij de huurbaas) was dat vreselijk

2 likes

In de eerste ontmoeting met mijn huisgenoot (dit was een studentenflat zonder hospiteren, maar was allang blij dat ik een kamer had) vroeg hij gelijk of ik een relatie had en toen ik nee zei vroeg hij of ik lesbisch was en combinatie met zijn lichaamstaal hield ik daarna altijd veel afstand…

Hij had ook altijd heel veel en luidruchtige seks of keek p*rno en ik had altijd het idee dat hij dit extra deed, want het was geen dik muurtje.

Ik heb de meest creepy man van Utrecht als overbuurman gehad.

Het verhaal begint leuk maar hij zei dus regelmatig vieze dingen.

Ik heb me nooit echt onveilig gevoeld door hem, maar heb wel andere buurmannen gehad die ik zo veel mogelijk vermeed.