Een man die in flessen plaste en die uit het raam leeggooide. Positief punt is dat hij contact met medemensen vermeed.
Gelukkig wel een heel brede straat tussen jullie gehad dan!
Trouwen met je pleegzus
- Kan best
- Nahhh too weird
- Heb ik gedaan
0 stemmers
Sorry edit want deze pagina zit vol met parels.
Welke Sponsored Story lees je verder?
- Huismiddelen 2026 tegen mondrimpels
- Beleggen in 2026
- Idiote actie Zuilense Ring
- Huisslaaf jarenlang uitgebuit
- Droomgazon, de geheime tip voor maart
- Inzicht in kosten kleine badkamer in Nederland 2026
0 stemmers
wat zei hij dan? het artikel is niet echt⊠duidelijk
Een van mijn huisgenoten in mijn studententijd was ronduit gestoord. Zag dingen die er niet waren, vermoedde een soort complot tegen hem. Favoriete gekte van hem was dat hij bij elke onbekende jongen die hij in 50m van ons complex zag lopen vroeg of die bij mij geslapen had.
Erger jij je op je big old age aan medemensen die dieet-minded zijn? Van cheatmeals, âzal ik dit mezelf gunnenâ etc etc
- Ja, al ben ik het zelf ook
- Ja, ben zelf niet zo
- Nee ben zelf zo
- Nee ondanks dat ik niet zo ben
0 stemmers
Ik vind het omgekeerde ook irritant, de hele âhuehue dat stop ik in mijn holle kiesâ, hoe meer vreten hoe beter, de obsessie met âsnacksâ. Eigenlijk iedereen die een toneelstukje van eten maakt of het nou om veel/weinig of gezond/ongezond gaat.
Ik vind het verschrikkelijk irritant en ook wel pijnlijk. Altijd maar horen (van mijn moeder en diens leeftijdsgenoten ) over hoe ongezond iets is en elke beweging of gezond iets is âgoed voor jeâ. Of vrienden die op het terras melden hoeveel calorieĂ«n er wel niet in iets zitten.
Probeer dit zelf ook absoluut niet te doen, maar blijf de stem in mijn hoofd hebben die na elke maaltijd/snack spijt heeft. Zet hem graag uit, maar weet nog niet precies hoe
Ja dat bedoel ik ook, beiden eigenlijk. Gewoon dat je heel erg met eten bezig bent.
Ja ik heb uiteindelijk aangifte tegen mijn buurman gedaan (wegens stalking), en na een paar maanden opname kwam hij gewoon weer tegenover me wonen want de woningbouwvereniging kon daar echt heeeeeelemaal niets tegen doen
![]()
Zou jij het leuk vinden als iemand geobsedeerd door jou was? Niet op een creepy manier maar diegene is wel verliefd, is erg nieuwsgierig naar je, vindt alles wat je doet geweldig etc.
Er is niets ongepast, het is geen afstotelijk persoon en je hoeft niet te weten wie het is.
- Nee ga weg
- Stiekem wel een leuk idee
- Ja hoor, ik bén ook obsessiewaardig
0 stemmers
(Stiekem) niet vies van wat aandacht, maar dit is gewoon eng wmb
Mijn buurman was met allerlei schimmige dingen bezig, ik liep er ook altijd met een grote boog omheen. Hij is uiteindelijk doodgeschoten in zijn eigen tuin.
Ik heb het wel eens gehad. Die jongen durfde mij niet eens op date of iets te vragen, dus het werd voor mij nooit ongemakkelijk. En ergens heel fijn om een soort fan te hebben, altijd iemand die positief op je reageert. ![]()
En vervolgens noem je allemaal creepy dingen op ![]()
![]()
![]()
Terugkijkend is een 30+ man op een studentenflat met twee 18-jarige meiden creepy genoeg. En dan had ie ook nog zoân kut-djembĂ©-trommel.
Lijkt me echt vreselijk! Ik vond het met daten altijd al één van de grootste afknappers als je na de eerste date van twee uurtjes al van die âik hou van jeâ-appjes kreeg of 100 hartjes per dag. Je kent me niet echt, doe even normaal.
Welke vormen van criminaliteit vallen volgens jou onder âondermijningâ? Zonder te googelen.
- Hennepteelt
- Drugshandel
- Witwassen
- Bankhelpdeskfraude
- Illegaal gokken
- Mensenhandel
- Arbeidsuitbuiting
- Valsheid in geschrifte
- Moord
- Belastingontduiking
- Zorgfraude
- Illegale sigarettenhandel
- Doorrijden na veroorzaken verkeersongeval
- Seksuele uitbuiting
- Winkeldiefstal
- Bedreigen van journalisten
- Ontvoering
- Mishandeling
- Identiteitsfraude
- Seksuele intimidatie
0 stemmers
Edit: antwoord op mijzelf is foutje. En poll gaat verder in post hieronder, kreeg ze niet allebei in 1 (dan moet je je polls blijkbaar een naam geven ineens, maar waar/hoe dan?)
- Vandalisme
- Openbaar dronkenschap
- Huiselijk geweld
- Milieudelict zoals drugsafval dumpen
- Omkopen gemeenteambtenaar voor het verkrijgen van een vergunning
- Criminele uitbuiting
0 stemmers
Haha alles wat iemand doet geweldig vinden is wel creepy ja. Maar nieuwsgierigheid niet vind ik.
Ik dacht vroeger dat ik dit wel leuk zou vinden maar toen het me eenmaal overkwam vond ik het echt walgelijk. Echt zoân gevoel van âbemoei je niet met mij, ik wil niet dat je aan me denkt en ik bĂ©n helemaal niet leukâ.
Maarja toen wist ik wie het was.
Het idee dat een onbekend iemand mij aan het uitpluizen is vind ik op zich wel geinig. Ik wens diegene veel succes ![]()
Edit: zonder dus grenzen te overschrijden. Dus het houden bij openbronnenonderzoek ![]()
Maak ik mân keigoede Spotify playlists tenminste niet voor niets.