Ik heb echt geen beeld van hoeveel een wasje mij kost. Dat gaat om een paar cent per keer ofzo? Waarom zou je daar nou principieel om doen bij iemand die zo krap zit dat een tweedehands wasmachine blijkbaar al niet in het budget zit.
Ja superlief van iedereen die dit voor niks doet maar voor iets structureels is het wel iets meer dan een poosje helpen. En ik hoef echt de hoofdprijs niet maar een vergoeding vind ik heel normaal (zou ik ook aanbieden als ik om welke reden dan ook niet zelf kon wassen, anders moest ik ermee naar de wasserette)
ja ik zou het zelf eigenlijk ook wel aanbieden als ik ergens 3 maanden zou wassen maar dan van beide kanten liever in de vorm van iemand eens mee uit lunchen nemen ofzoiets dan stroomverbruik berekenen
Hij heeft op dit moment het geld niet om de machine te laten repareren wat ik ervan begrijp. Dus tot die tijd mag hij van mij gerust 2 keer per week een klein wasje komen brengen hoor. Het zou niet in me opkomen om geld te vragen voor zoiets. Dat doe je toch voor elkaar en lijkt me vanzelfsprekend. En ja geld aanbieden hebben we gedaan maar dat wil hij zelf niet.
May this type of friendship never find me ![]()
Kom op zeg jongens moet alles binnen vriendschappen altijd afgewogen worden?
Ik moet zeggen dat ik drie maanden lang iemand was doen best lang zou vinden. Als diegene geen geld heeft voor een nieuwe wasmachine vind ik het niet erg want dan help je iemand uit de brand maar als het meer uit laksheid of gemak zou zijn dan zou ik diegene op een gegeven moment wel een beetje aansporen om het te gaan regelen. Maar geld ervoor vragen zou Ăźberhaupt niet in me opkomen? Zou nog eerder (als het dus uit laksheid/gemak is) op een gegeven moment gewoon zeggen van Joe ik doe het nog twee weken en daarna moet je even wat anders regelen.
Dan zet je ook wel iemand voor t blok toch?
Doe jij al zân was @Jumpsuit met drogen en strijken enzo of komt hij het bij jou doen?
Ja maar als het uit luiheid is vind ik dat niet erg?
Edit: ik zou trouwens iemands was doen op zich ook niet zo erg vinden alleen woon ik nu niet zo groot dus ik zou het vooral irritant vinden dat er dan nog 1-2 dagen extra in de week een wasrek in de weg staat.
Ja ik zou ook niet zomaar 3 maanden iemand zân was erbij doen, vooral vanwege het vele werk. Maar ik denk dat dit wel anders is als je een droger hebt waar alles in kan.
Wij hadden trouwens een week geen wasmachine en mân vader heeft toen 4 wassen voor ons gedaan
. Zijn love language is acts of kindness, dus hij kwam gister ook ons gft ophalen dat niet in de bak paste haha.
er is echt weinig gemakkelijk aan geen wasmachine in huis hebben
het is heel irritant om je was steeds weg te moeten brengen en op te halen. ben zelf iig heel blij dat ik niet meer naar mijn moeder of de wasserette moet
Haha ja het meenemen ergens naartoe is toch 100x meer moeite dan het in je eigen machine stoppen
Nee het zijn 2 wasjes eigenlijk. Ik gooi zn handdoeken en ondergoed bij elkaar in de trommel. En de rest zet ik op fijne was. Fijne was is maar een halfuurtje dan hang ik het meestal ff op het droogrek. Hoewel ik jonger dan hem ben voel ik me wel echt een moeke als ik zeg dat hij zn handdoeken direct thuis op het droogrek moet hangen. ![]()
Ik zit ook steeds meer te twijfelen om toch een droger te kopen.
Een droogtrommel:
- Is echt een must
- Heb je niet nodig
0 stemmers
Zoveel apparatuur is niet nodig, een droger niet, magnetron niet, vaatwasser niet. Maar wel heel handig! Ik zou eerder een droger willen dan veel andere apparaten, al heb ik ook meer dan tien jaar zonder gedaan
Ik weet niet of dit het juiste topic is maar het meisje wie ik huiswerkbegeleiding geef wordt binnenkort 14 jaar. Ik zou haar graag iets cadeau doen, ze is Afghaanse en gelovig.
Zijn er hier meiden die deze cultuur goed kennen en een idee hebben voor een gepast cadeau?
Een abstract schilderij van 80x120 van een relatief onbekende artiest kost âŹ800,-
Dit vind je voor dit soort kunst:
- Weinig
- Normaal
- Veel
- Geen mening
0 stemmers
Ik zat in een ramadan algoritme en zag veel meisjes elkaar onderling handcrèmes, lippenbalsems, kleine notitie boekjes met een pen, gezichtsmaskers of leuke water flessen geven.
Of deze doos van action vullen met lekkere dingen?
De meeste kunstenaars zijn relatief onbekend toch
Ik vind het een normaal bedrag als het om iemand gaat die weet wat âie doet en kwalitatief werk maakt (ook technisch gezien, dus iets wat goed afgewerkt is en decennia mooi blijft) in een eigen stijl. Maar je hebt ook van die âkunstenaarsâ die een kwast en goedkope verf en de schildersdoeken van de Action hebben ontdekt en 4 plaatjes op pinterest naschilderen en zichzelf al kunstenaar durven te noemen. Dan nee, uiteraard.
Nou ja een bruiloft buiten europa gaat niet door en was voornemens om in juni naar dubai te gaan maar dat is ook nog even afwachten
Untouchable
enige film die ik in mân leven meerdere keren heb gezien, 2x in de bios en daarna wilde ik hem thuis aan iedereen laten zien.
Ik zit gewoon alweer te glimlachen als ik eraan denk
.
Hierdoor ook de muziek van Einaudi ontdekt (wie niet).
Hoe vaak heb jij Untouchable gezien?
Edit: Intouchables!!
- Nooit
- 1x
- 2x
- 3x
- 4x
- 5+ x
0 stemmers