Dopje dat vast zit aan fles
- Vervelend hoor!
- Echt een non-issue
0 stemmers
Dopje dat vast zit aan fles
0 stemmers
Dat ze vastzitten vind ik geen probleem met inschenken ofzo maar er weer vast opdraaien blijft mij moeite kosten
Zou jij het een eer vinden als de huidige president van de Verenigde Staten je bij naam kent?
0 stemmers
Omdat Eva zegt dat het een eer is voor J
tta
Hoezo noemt Eva het een eer als een halvegare crimineel en zedendelinquent je naam kent😶
Eva is ook half Amerikaans ofzo dus die mist ook wat kwaliteiten.
Zou jij je kind van 10 op Tomorrowland laten draaien?
0 stemmers
Nou als deze president mij een enorm kutwijf vindt, zou ik dat wel weer een hele eer vinden.
Het ligt er een beetje aan waarom hij mij kent
Ja als ik mee mag, niet alleen haha. Is toch een once in a lifetime ding
Is beige een kleur?
0 stemmers
Beter dan non kleur wit of grijs. Maar alles beige is niks. Ik volg zo iemand op insta en laatst had ze een filmpje met leuke items bij ‘naam winkel’, dat was dan letterlijk alles wat beige was.
Wat is het ergste?
0 stemmers
Ik vind greige nog een stap erger dan beige. Mijn huurwoningkeuken heeft die kleur en ik vind het zo lelijk. Het past precies nergens bij.
Ik vind het vooral irritant met bijvoorbeeld die flesjes vers sap van de ah dat er dan een druppel sap in die dop blijft zitten die dan op je gezicht valt als je drinkt.
Ik heb op zich niks tegen al deze kleuren, maar wel tegen de zoektocht naar de perfecte nietszeggende kleur.
50 tinten beige ![]()
Ik lik het altijd als een gekkie op uit die dop voor ik het flesje aan mijn mond zet ![]()
Als iemand zijn partner tijdens de relatie volop designerspullen geeft, is het dan logisch om dat terug te halen wanneer je uit elkaar gaat?
0 stemmers
Haha ja dat doe ik ook maar dan voel ik me wel opgelaten als ik dat in het openbaar doe ![]()
Haha gaat dit over Lil Kleine?
Een vriend van mijn vriend ging altijd al zijn vrienden appen om de design spullen van zijn vriendin te verkopen als ze ruzie hadden. Al haar tassen en zelfs schoenen.
Hadden een turbulente relatie en dan was het na 3 dagen weer allemaal goed en dan moest iedereen die spullen weer teruggeven ![]()
![]()