Stel je persoonlijke vraag #58

Het staat misschien los van hun ambt in theorie, maar je neemt jezelf en je politieke kleur toch altijd (onbewust) mee in je beslissingen en overwegingen?

4 likes

Sinds jaar en dag zijn het allemaal burgemeesters van de vvd hier.

3 likes

Sorry ben aan het bijlezen dus vandaar de late reactie maar heb je je ouders toen niet gebeld dan? Als ik zoiets zou horen van mijn kind zou ik direct naar huis komen en zelf bij die buurman op de stoep verhaal gaan halen of de politie inschakelen. Zou mijn 16 jarige dochter iig zeker niet die nacht alleen laten (en toen ik zelf 16 was had ik ook zeker mijn moeder gebeld in deze situatie).

1 like

Ja tuurlijk, maar in principe kan in de Amsterdamse gemeenteraad bijv. GroenLinks Halsema net zo hard aanvallen als de VVD dat doet zonder hun partij te “schaden” daarmee, of hun bestuurderspositie. En dat is wel anders dan bijv. bij coalitiepartijen in de Tweede Kamer.

1 like

Haha vriendin van mij heeft een optiekzaak en als ik daar ben zegt ze altijd over een hoekje met van die bijzondere artistieke brillen: dit is voor de kunstenaars en burgemeesters. :joy: Zie nu dat mijn huidige burgemeester ook zo’n apart brilletje heeft, haha heerlijk.

20 likes

Heeft Haaland (die voetballer) een apart/vreemd gezicht?

• Nee vind ik niet
  • Ja

0 stemmers

1 like

Een noors gezicht! Besproken in het olympische spelen topic

5 likes

Ja omdat het ene malwijf is maar zat ff naar het salaris te kijken daar hoef je ook geen medelijden mee te hebben zeg

Dopje dat vast zit aan fles

• Vervelend hoor!
  • Echt een non-issue

0 stemmers

3 likes

Dat ze vastzitten vind ik geen probleem met inschenken ofzo maar er weer vast opdraaien blijft mij moeite kosten

7 likes

Zou jij het een eer vinden als de huidige president van de Verenigde Staten je bij naam kent?

• Ja
  • Nee
  • Juist niet

0 stemmers

Omdat Eva zegt dat het een eer is voor J :nauseated_face: tta

1 like

Hoezo noemt Eva het een eer als een halvegare crimineel en zedendelinquent je naam kentđŸ˜¶

4 likes

Eva is ook half Amerikaans ofzo dus die mist ook wat kwaliteiten.

6 likes

Zou jij je kind van 10 op Tomorrowland laten draaien?

• Ja super leuk!
  • Gewoon nee
  • Nee, wacht maar tot je 18 bent

0 stemmers

5 likes

Nou als deze president mij een enorm kutwijf vindt, zou ik dat wel weer een hele eer vinden.

Het ligt er een beetje aan waarom hij mij kent

14 likes

Ja als ik mee mag, niet alleen haha. Is toch een once in a lifetime ding

7 likes

Is beige een kleur?

• Nee dat is een non kleur
  • Ik denk verkeerd van wel

0 stemmers

2 likes

Beter dan non kleur wit of grijs. Maar alles beige is niks. Ik volg zo iemand op insta en laatst had ze een filmpje met leuke items bij ‘naam winkel’, dat was dan letterlijk alles wat beige was.

1 like

Wat is het ergste?

• Wit
  • Beige
  • Grijs

0 stemmers

6 likes

Ik vind greige nog een stap erger dan beige. Mijn huurwoningkeuken heeft die kleur en ik vind het zo lelijk. Het past precies nergens bij.

6 likes