Stel je persoonlijke vraag #58

Ik vind het vooral irritant met bijvoorbeeld die flesjes vers sap van de ah dat er dan een druppel sap in die dop blijft zitten die dan op je gezicht valt als je drinkt.

23 likes

Ik heb op zich niks tegen al deze kleuren, maar wel tegen de zoektocht naar de perfecte nietszeggende kleur.

12 likes

50 tinten beige :yawning_face:

6 likes

Ik lik het altijd als een gekkie op uit die dop voor ik het flesje aan mijn mond zet :upside_down_face:

2 likes

Als iemand zijn partner tijdens de relatie volop designerspullen geeft, is het dan logisch om dat terug te halen wanneer je uit elkaar gaat?

• Nee je hebt het toch gegeven
  • Ja is logisch
  • Ligt aan de situatie

0 stemmers

Haha ja dat doe ik ook maar dan voel ik me wel opgelaten als ik dat in het openbaar doe :sweat_smile:

2 likes

Haha gaat dit over Lil Kleine?

Een vriend van mijn vriend ging altijd al zijn vrienden appen om de design spullen van zijn vriendin te verkopen als ze ruzie hadden. Al haar tassen en zelfs schoenen.

Hadden een turbulente relatie en dan was het na 3 dagen weer allemaal goed en dan moest iedereen die spullen weer teruggeven :joy::joy:

9 likes

Bijna, André Hazes :sweat_smile:

Het is zo lang geleden dat ik eigenlijk niet meer precies weet wat ik gedaan heb. Het was de laatste nacht in dat huis, daarna gingen we verhuizen. Dus daarna heb ik hem gelukkig nooit meer gezien.

Maar die man had zelf een vrouw en kind, dus ik dacht ergens ook: hij zal vast niet ineens inbreken. En het mes voor het geval hij het wel deed.

1 like

Hoe ligt je tong in je mond?!

Ik ben in een vage rabbithole terecht gekomen over wat de invloed van je mondgedrag op je gezondheid en uiterlijk is.
Kennelijk is het het best wanneer je tong geheel tegen je gehemelte aanligt, liefs met een vacuĂŒm. Mij lukt dit niet hoor!

• Ik heb hier nog nooit van gehoord
  • Ik heb hier via social media van gehoord
  • Ik heb heer via de medische wetenschap van gehoord

0 stemmers

• Mijn tong ligt los in mijn mond
  • Mijn tong is tegen mijn gehemelte aangeplakt

0 stemmers

Ik ben zo benieuwd!

2 likes

Tegen mn gehemelte en tanden. Onderin los is oncomfortabel :sweat_smile:

6 likes

Ik vind dit wel oprecht leuk om te weten! Ik probeer echt heel vaak mijn tong los in mijn mond te leggen, omdat ik altijd dacht dat tegen mijn gehemelte aan heel gespannen is. En dat je kaak dan te veel gespannen is. Maar blijkbaar doe ik het gewoon goed!

6 likes

Ik heb werkelijk geen idee? Ik zit het nu te proberen maar dan voelt alles onnatuurlijk haha

6 likes

Ja dit dacht ik ook altijd! Maar dan doe ik het blijkbaar toch goed.

3 likes

Moet dan alleen de voorkant van je tong tegen je gehemelte/achter je tanden of je hele tong?

Ach tis maar net wie je het vraagt heb ik het idee. Logopediste zegt tegen gehemelte. Maar vorig jaar toen ik bij een kaakfysio was zei ze liever onder in de mond.

Ik heb logopedie gehad vanwege veel boeren (na een tip hier, thanks) en daaruit bleek idd dat mijn tong op de verkeerde plek lag, namelijk tegen mijn voortanden. Het is alleen zo zo moeilijk om iets wat je al je hele leven doet te veranderen.

1 like

Mijn ex wilde de LV tas terug. Ben je niet goed ofzo hahahaha
Nooit teruggegeven gebruik m nog steeds groeteee

14 likes

NLdoet:

• Ik doe mee
  • Ik doe niet mee
  • Wat is dat?

0 stemmers

3 likes