Stel je persoonlijke vraag #58

Bijna, André Hazes :sweat_smile:

Het is zo lang geleden dat ik eigenlijk niet meer precies weet wat ik gedaan heb. Het was de laatste nacht in dat huis, daarna gingen we verhuizen. Dus daarna heb ik hem gelukkig nooit meer gezien.

Maar die man had zelf een vrouw en kind, dus ik dacht ergens ook: hij zal vast niet ineens inbreken. En het mes voor het geval hij het wel deed.

2 likes

Hoe ligt je tong in je mond?!

Ik ben in een vage rabbithole terecht gekomen over wat de invloed van je mondgedrag op je gezondheid en uiterlijk is.
Kennelijk is het het best wanneer je tong geheel tegen je gehemelte aanligt, liefs met een vacuüm. Mij lukt dit niet hoor!

• Ik heb hier nog nooit van gehoord
  • Ik heb hier via social media van gehoord
  • Ik heb heer via de medische wetenschap van gehoord

0 stemmers

• Mijn tong ligt los in mijn mond
  • Mijn tong is tegen mijn gehemelte aangeplakt

0 stemmers

Ik ben zo benieuwd!

2 likes

Tegen mn gehemelte en tanden. Onderin los is oncomfortabel :sweat_smile:

6 likes

Ik vind dit wel oprecht leuk om te weten! Ik probeer echt heel vaak mijn tong los in mijn mond te leggen, omdat ik altijd dacht dat tegen mijn gehemelte aan heel gespannen is. En dat je kaak dan te veel gespannen is. Maar blijkbaar doe ik het gewoon goed!

6 likes

Ik heb werkelijk geen idee? Ik zit het nu te proberen maar dan voelt alles onnatuurlijk haha

6 likes

Ja dit dacht ik ook altijd! Maar dan doe ik het blijkbaar toch goed.

3 likes

Moet dan alleen de voorkant van je tong tegen je gehemelte/achter je tanden of je hele tong?

Ach tis maar net wie je het vraagt heb ik het idee. Logopediste zegt tegen gehemelte. Maar vorig jaar toen ik bij een kaakfysio was zei ze liever onder in de mond.

Ik heb logopedie gehad vanwege veel boeren (na een tip hier, thanks) en daaruit bleek idd dat mijn tong op de verkeerde plek lag, namelijk tegen mijn voortanden. Het is alleen zo zo moeilijk om iets wat je al je hele leven doet te veranderen.

1 like

Mijn ex wilde de LV tas terug. Ben je niet goed ofzo hahahaha
Nooit teruggegeven gebruik m nog steeds groeteee

14 likes

NLdoet:

• Ik doe mee
  • Ik doe niet mee
  • Wat is dat?

0 stemmers

3 likes

Je bent aan het appen met een vriendin. Op een gegeven moment hoor je niets meer. Je appt meerdere keren met vragen, geen reactie. Op Instagram zie je dat het verder gewoon goed gaat. Na 2 maanden stuurt ze je een berichtje hoe het gaat alsof er niets aan de hand is. Zeg je er iets van dat je twee maanden niets hebt gehoord en geen reactie hebt gehad?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

Ik zeg er niets van. Iedereen heeft struggles in het leven en ik vind het prima als iemand het wel of niet wil delen, even goede vrienden. Wil je wel met mij appen helemaal gezellig en zo niet ook prima

2 likes

Ik zou er niks van zeggen, maar ik zou het contact verder wel oppervlakkig houden en eventueel initiatief om af te spreken van haar kant laten komen. Als we elkaar dan in het echt zien zou ik het misschien wel noemen.

1 like

Krijg ik werkuren voor. Helemaal prima. We kiezen meestal met wat (leuke) collega’s een activiteit. Dit keer een kinderboerderij opknappen en daarna een bingo in het bejaardentehuis.

4 likes

Dat zegt toch precies niks? Als het iemand is waar ik normaal wel vaker contact mee heb dan vraag ik zeker even of alles oké is

7 likes

Denk dat dit vooral ervan afhangt of ze eerder wel snel reageerde. Heb vrienden die altijd dezelfde dag terugappen, als die dan opeens 2 maanden wachten zou ik wel wat erover zeggen.

Ik vind de reacties hier echt bijzonder chill op. Als een vriendin waar ik goed contact mee heb ineens 2 maanden nergens op reageert dan had ik al lang en breed gevraagd wat er gaande is. Niet om diegene ter verantwoording te roepen, maar uit bezorgdheid.

17 likes

Ik ben echt een matige terugapper, dus snap het volledig

@Hiphopopotamus ik heb eigenlijk ook niet écht goede vriendinnen die ik in die tussentijd niet al een keer ergens zou zien. Of bij langs zou fietsen of zou bellen.

2 likes